Kulcsszó keresés /


Identitás válság – Volvo EX30 Single Motor Extended Range Ultra

Nem tudom azt mondani, hogy nem vagyok elfogult a Volvoval szemben. Éveken keresztül használtam egy S60 T5-öt és azt gondolom, hogy néhány apró hibája ellenére, a legjobb autó volt, amivel valaha közlekedtem. Ezt azért kell, hogy rögtön az elején megosszam, mert pontosan ebből következik, hogy magas a léc, amikor egy új Volvo kerül hozzám. Minden problémát, amely korábban nem volt tapasztalható az én Volvom esetében, dupla súllyal élek meg.

olvass tovább

Munka és szórakozás – Ford Ranger Wildtrak 3.0 V6 Ecoblue

A pick-up kategória megkérdőjelezhetetlen bajnoka a Ranger Európában. A csúcsváltozat a Raptor, amely csak formavilágában pick-up, de kivitelében és funkciójában kevésbé arra a célra született, amire ránézésre gondolnánk. A most nálunk járt Wildtrak kivitel viszont ízig-vérig erre született, miközben motorikus képességeiben alig marad el a csúcskiviteltől. Ez a változat járt most nálunk.

olvass tovább

Pickup a csúcson – Ford Ranger Raptor 3.0 Eco Boost

Nem is végződhetett volna jobban az év, mint minden idők legerősebb Ford Rangerjének tesztelésével. A Raptor nevet ugyan ismerhetjük az előző generációs Ranger neve mellől is, de a most bemutatott modell egy új, sosem látott dimenziót tárt elénk. Az alapjaitól újraépített Ford Ranger ugyanis sportautós képességeket kapott a háromliteres V6 benzinmotor és a különleges hajtás, vezérlés, felfüggesztés által.

olvass tovább

Megérkezett az új Ford Ranger Wildtrak és ki is próbáltuk!

A Ford Magyarország jóvoltából egy fantasztikus eseményen vehettünk részt, ahol kipróbáltuk az új Ford Ranger Wildtrak változatát. A vadonatúj Ranger intelligens megoldásaival, sokoldalú felhasználásával tovább erősíti vezető szerepét ezzel a modellel. A teszt út bebizonyította, hogy nem sok olyan hely létezik, amely a Ranger számára problémát jelenthet. A Wildtrak kivitel pedig egy igazi munkás luxus pick-up, amelynek a piaci jelenléte biztosan erősödni fog az új modellsorozat miatt.

olvass tovább

Versenytárs nélkül – Ford Ranger Raptor 3.0 Eco Boost

Nem is kezdődhetett volna jobban a vadonatúj Ranger bemutatása, mint a minden idők legerősebb verziójának a tesztelésével. A Raptor nevet ugyan ismerhetjük az előző generációs Ranger neve mellől, de a most bemutatott modell egy új, sosem látott dimenziót tárt elénk. Az alapjaitól újraépített Ford Ranger ugyanis sportautós képességeket kapott a háromliteres V6 benzinmotor és a különleges hajtás, vezérlés, felfüggesztés által.

olvass tovább

A nyugalom szigete – Range Rover Sport PHEV Autobiography

Csak néhány hónap telt el azóta, hogy bemutatták az új Range Rovert – a legnagyobbat mind közül – és máris körünkben köszönthetjük az eggyel kisebbet, a Range Rover Sportot. Hogy mi számít kicsinek és mi nagynak, erről bizonyára megoszlanak a nézetek, de fehér európai férfiként állítom, hogy a Range Rover Sport bizony nagy, méghozzá nagyon nagy! És nem utolsó sorban gyönyörű. De mit tud még ez a különleges szerkezet?

olvass tovább

A korona legkisebb gyémántja – Range Rover Evoque 2.0P R-Dynamic HSE

A presztízs márkák széles körben kínálnak SUV-ket, de aki egyedibbre, különlegesebbre vágyik, azok számára az Evoque lehet a legütősebb választás. A legkisebb Range nem a méreteivel, vagy éppen a kiemelkedő praktikumával tudja a vevőkört megszólítani, sőt még az árcédula sem lesz, amelyik vásárlásra fog csábítani. A csomagolás az, amely különlegessé teszi a sportos és arisztokratikus megjelenésű terepjárót.

olvass tovább

Az arisztokrácia „diszkrét” bája – Range Rover D350 First Edition MHEV

Sokat nem kell magyarázni senkinek, hogy mi is a Range Rover. Az 1970 óta létező modell eredetileg nem luxusterepjárónak készült, de mostanáig ezt a szerepet is kiérdemelte. Amikor a brit autókról beszélünk, ez a típus megkerülhetetlen. Nem véletlen, hogy az angol királyi családot is számos alkalommal láthatjuk ilyen autóban. A helyzet fintora viszont, hogy az egyik angol ikont, pont a korábbi gyarmat egyik jól ismert cégcsoportja, a Tata birtokolja.

olvass tovább