Kulcsszó keresés /


Kinek kell a bonyolult nő?

Bonyolult vagyok, ezért nehéz engem szeretni. Bonyolult nő, bonyolult érzelmekkel, és bonyolult élettörténettel. Makacs vagyok, mert makacsul ragaszkodom az elveimhez, nem adom alább a szerelemnél, nem fekszem önként lélektelen gyönyörkeresők lábai elé, és elsétálok onnan, ahol semmi keresnivalóm. Bonyolult vagyok, mert magasra teszem a mércét, mert túl sokat tépelődöm, mert mindent meg akarok magyarázni, átbeszélni, nem érem be félmegoldásokkal, és nem kötök kényszer kompromisszumot.

olvass tovább

A rosszfiúkat okkal szeretjük?

  • 2024. június 22.

Rosszfiúk: akiket szeretünk utálni, és utálunk szeretni. Csak hogy tiszta legyen: nem arra a pasira gondolunk, aki beköltözik a barátnődhöz két hét után, majd eladja a laptopját és a bútorait – amíg a lány dolgozik -, csak hogy finanszírozni tudja a szerencsejáték szenvedélyét. Ő ugyanis nem rosszfiú, hanem szélhámos.

olvass tovább

Egy kontrollmániás nem tudja mit jelent igazán szeretni

Aki irányításmániában szenved, az leginkább az élettől fél. Attól, hogy megszeretik, és hogy ő majd viszontszeret. Attól a pillanattól elveszíti a kontrollt, a valódi, egymásban feloldódó szeretetben ugyanis nem létezik kontroll. Az irányításmániás jól tudja ezt, mert ha végre megadja magát, akkor függeni fog, a másik szeretetétől, figyelmétől, elfogadásától.

olvass tovább

Az adatok és a valóság – Ford Mustang Mach-E GT és a Tesla Y Preformance

Nem előszőr jár nálunk Mach-E, éppen ezért nem szerettem volna, hogy fölöslegesen ismételjem magam azzal kapcsolatban, hogy mit gondolok az elektromos Mustangról. Mit lehet benne igazán szeretni és mit kevésbé, függetlenül attól, hogy talán a legtöbb pro és kontra érvet ennél az autónál lehet felsorolni. Inkább egyfajta mítosz gyilkos módon a Tesla Y Performance-szal vetettük össze, kényelem, gyorsulás, minőség és ami a legfontosabb, fogyasztás szempontból.

olvass tovább

Erőteljes jelenlét – BMW X6 M Competition

Teljes meggyőződéssel mondhatom, hogy a bajor márka, a BMW, az X6 esetében egyszerűen nem tud mellé nyúlni. 2008 óta van velünk az X6, amely bevezetése óta talán a legmegosztóbb típusa a palettának. Szimbóluma a luxusnak, az extrovertált stílusnak és a gazdagságnak. Legalább annyira ellentmondásos, mint amennyire egy különleges, vágyott SUV sokak számára. Lehet utálni, lehet szeretni, de sokkal inkább irigykedni lehet érte, hogy mi magunk nem ilyen járművel koptatjuk az aszfaltot.

olvass tovább

Irgalmatlan – BMW XM

A BMW XM minden szempontból egy „leg”. Legnagyobb, legdrágább, legmegosztóbb. Sok embernek, mint ahogy nekem is, első látásra nem tetszik. Biztos vagyok benne, hogy rengeteg komment lesz a képek alatt, amelyekben az olvasók kifejtik, hogy mennyire rondának látják ezt a formát és még ingyen sem kellene nekik. Hát elmondom, hogy ezeknek az embereknek a többségének nem is lesz, hiszen a tesztautó 76 millió fölött volt. De ennél sokkal érdekesebb, hogy megérteni és megszeretni ezt az autót nem megy pár pillanat alatt. Nekünk is csak akkor sikerült, amikor visszaadtuk és átültünk egy másik kocsiba.

olvass tovább

Csak szeretni lehet – BMW Z4 sDrive30i

Napokon keresztül gondolkodtam a mostani cikk címén. Végig gondoltam az élmények sorát, amelyek a Z4-gyel töltött napok alatt értek. A hangokat, a szél érintését, a természet illatát, amelyet csak nyitott tetejű autóban érezhetünk, a gyorsulást, a precíz és egyedi formákat, amelyet a karosszéria kínál. Át akartam a címmel adni mindazt, amitől imádni lehet a Z4-et. De valójában pár szóval az érzést nem lehet elmondani. Ezt az autót viszont csak szeretni lehet.

olvass tovább

Dolgozz vidáman! – Volkswagen ID.Buzz Cargo

Haszongépjárművek esetében rendkívül ritka, hogy érzelmekről lehet írni a teszt során. Persze vannak szebbek vagy éppen praktikusabbak, amelyeket ezen tulajdonságuk miatt lehet szeretni, de az ID. Buzz Cargo talán az első olyan, ahol a magával ragadó forma teljesen más irányba viszi a gondolatokat, mint kizárólag a funkcionalitásról szóló leírás elkészítése.

olvass tovább