Kulcsszó keresés /


A továbblépést akarni kell. Nem elég csak mondogatni.

  • 2025. április 16.

A szakítás okozta fájó érzéseket mindannyian ismerjük. Az emlékekbe merülsz néha kevesebb, néha több időre. Sokat sírsz, erre mindig megvan az ok, hiszen a belső szomorúság uralkodik rajtad. A hiánya elviselhetetlen, de te is tudod, hogy tovább kell lépned, ennyivel tartozol magadnak, hogy el tudd kezdeni a folyamatot.

olvass tovább

Konzervatív értékek, modern technika és zseniális ötletek - Skoda Kodiaq

  • 2025. április 12.

A Skoda Kodiaq nem a legextrémebb SUV a piacon, de pontosan tudja, mit kínál: megbízható alapokat, okos technikát és gyakorlatias megoldásokat. A tesztelt 2.0 TDI 200 lóerős, 4x4-es változat pedig pontosan azt bizonyítja, hogy a Skoda továbbra is a tartós értékeket helyezi előtérbe – anélkül, hogy lemaradna a modern világ igényeiről.

olvass tovább

Férfiszempont:Meddig él egy párkapcsolat?

Amíg teremtik, hiszen a párkapcsolat nem egy olyan magától értetődő és működő jelenség, mint mondjuk a saját szervezetünk funkciói. A szívverésünkre, az emésztésünkre, a pislogásunkra nem kell külön-külön odafigyeljünk, és nem kell egy láthatatlan potméteren reggelente beállítani az aznapi kívánt értékeket. Mondhatnánk működik magától. A kapcsolat nem ilyen, azt teremteni kell, hogy létezhessen.

olvass tovább

Okos döntés lehet életminőségünk javításába fektetnünk

  • 2025. február 21.

Az idei év első negyedében több mint 800 ezer magyar család jut akár jelentősebb összeghez a lejáró állampapírok kamatainak kifizetése révén. Míg sokan a hozamok újrabefektetésén gondolkodnak, számos család ilyenkor vág bele otthona korszerűsítésébe, vagy vásárol olyan készülékeket, amivel növelheti a komfortérzetet a lakásban.

olvass tovább

Hogyan formálja át a mesterséges intelligencia a luxusipart?

  • 2025. február 20.

A mesterséges intelligencia (MI) forradalmasítja a luxusmárkák világát, új szintre emelve a vásárlói élményt és a termékek személyre szabhatóságát. Olyan ikonikus márkák, mint a Chanel, Gucci, Louis Vuitton és Prada, már integrálták az MI-t az ügyfélszolgálatba, a termékfejlesztésbe és a digitális luxusélményekbe. Nézzük, hogyan változtatja meg a mesterséges intelligencia a prémium divat és luxus kiegészítők piacát.

olvass tovább

A hosszú élet 7 titka: Mit tanulhatunk a kék zónák lakóitól?

  • 2025. február 17.

A világon vannak olyan helyek, ahol az emberek rendkívül magas életkort érnek el, miközben megőrzik testi és szellemi frissességüket. Ezeket a területeket "kék zónáknak" nevezzük, és kutatók évtizedek óta vizsgálják, mi lehet hosszú életük titka. Ha szeretnénk mi is tovább élni, érdemes tanulni tőlük!

olvass tovább

Már nem a legkisebb - Lexus UX 300h F Sport

  • 2025. február 08.

A Lexus UX 300h F Sport, amit nemrég teszteltünk, nemcsak egy autó, hanem egyedi hangulat is. A kék színű tesztmodell sportos eleganciát sugárzott, és a friss ráncfelvarrás még inkább kiemelte a márka jellegzetes dizájnját. A Lexus LBX megjelenése óta a UX már nem a legkisebb crossover a japán prémium márka kínálatában. Ennek ellenére továbbra is egy lenyűgöző autó, amely számos területen kiemelkedik a crossoverek tengeréből.

olvass tovább

Nagyot változtak a borfogyasztási szokások: ma már a könnyedebb, gyümölcsös vörösborokat vásároljuk szívesen

  • 2024. december 17.

A Veszprémi Érseki Pincészet főborásza arra számít, a felmelegedés miatt a Balatonnál is nagyobb teret nyer majd a kékszőlő Az ünnepi asztalról nem hiányozhat egy palack kiváló vörösbor, amely jól passzol többféle karácsonyi ételhez. A vásárlók ízlése azonban nagyot változott az elmúlt években, a testes, nehéz vörösborok helyett ma már a gyümölcsös, könnyedebb tételeket keresik – mondja Benesch Antal, a Veszprémi Érseki Pincészet főborásza.

olvass tovább