Kulcsszó keresés /


Világra szóló adventi varázslat Burgenlandban!

  • 2024. november 23.

Téli Csoda Mörbischben - Impozáns betlehem és multimédiás show a Fertő tó színpadán Az egyedülálló adventi-karácsonyi látványosság három héttel ezelőtti bejelentése óta az idegenforgalmi irodákban már javában csörögnek a telefonok: a Téli Csoda Mörbischben - Winter Wonder Mörbisch - Varázslatos betlehem a tavon elnevezésű téli rendezvényre hivatalosan is megkezdődött a jegyértékesítés.

olvass tovább

Ezért káros egész nap a mobilod kijelzőjét nézni

  • 2024. július 01.

Ha valaki megkérné, hogy nevezzünk meg dolgokat, amelyek nélkül nem tudunk élni, valószínűleg a mobilok az első helyek egyikére kerülnének. Nagyon sok ember rabja a telefonjának, mert azonnali visszajelzést és azonnali kielégítést biztosít számára. Azt azonban nem árt tudni, hogy sajnos ennek bizony vannak jelentősen negatív következményei.

olvass tovább

A munka-magánélet egyensúly megteremtése lesz a versenyképes cégek ütőkártyája 2023-ban

  • 2022. december 09.

A hibrid munkavégzés, a home-office, illetve a digitális nomád lét elterjedésével egyre nehezebb feladata van azoknak a munkavállalóknak, akik szeretnék megtartani a munka és a magánélet közti egészséges egyensúlyt. Míg néhány évvel ezelőtt a kérdést meg lehetett oldani azzal, hogy az ember kikapcsolta a számítógépét vagy mobiltelefonját, a folyamatos digitális jelenlét miatt ma már ez nehezen elképzelhető. A laptopok és okostelefonok ott vannak velünk a szabadidő eltöltése közben is, ezekről filmezünk, rendelünk ételt, vásárolunk, játszunk, tartunk kapcsolatot a szeretteinkkel és a munkatársakkal. Egyre több felhasználónak vált kényelmetlenné, hogy munkahelye a digitális eszközein keresztül beszivárog a magánéletébe, vagy éppen fordítva. Erre a problémára jelent kézenfekvő megoldást a legújabb okoseszközökön már elérhető „Fókusz” üzemmód, ami a szakértő szerint az elkövetkező években a gyártók egyik kiemelt fejlesztési területe lesz.

olvass tovább

Sakk keletről – MG ZS T-GDI Exclusive 1.0

Érdekes sakkjátszma van kibontakozóban. Az európai és koreai márkák mellett Kína is úgy döntött, hogy részt kér az európai piacból. Legyinthetnénk ugyan, hogy a Mi kényes ízlésünknek és a minőségi elvárásainknak nem tudnak úgy sem megfelelni. De ez hatalmas tévedés lenne. Azt mondom, hogy ahogyan a mobiltelefonok piacán is releváns részesedést szereztek pár év leforgása alatt, úgy várható hasonló az autópiacon, most, hogy kipróbáltuk MG ZS-t.

olvass tovább

Igényesebbek lettek a magyar vevők: ma már minden fronton elvárják a kiváló kiszolgálást

  • 2022. március 29.

A pandémiás válsággal terhelt 2021-es évben is elismerték az ügyfélkiszolgálásban legjobban teljesítő vállalkozásokat. A folyamatosan változó piacon a ClientFirst Consulting több mint 2.500 üzletet tesztelt, átfogó képet adva ezzel a magyar ügyfélkiszolgálás pillanatnyi helyzetéről. A felmérés alapján az elektronikus kiszolgálásban enyhe javulás volt tapasztalható, és a telefonos és a személyes ügyintézés is jól szerepelt. „A próbavásárlások alapján a legfőbb tapasztalatunk az volt, hogy a fogyasztói igények jelentősen megemelkedtek a kiszolgálás minden szintje felé. A pandémia egyik pozitív mellékhatása az elektronikus és online terület fejlődése volt, és aki ebbe időben befektetett, most learathatja a babérokat az elégedett ügyfélkör képében” – mondta Mózes István, a kutatást szervező ClientFirst Consulting ügyvezetője.

olvass tovább

Készen állsz egy új kapcsolatra?

Az internetes világunknak hála az ismerkedés világkorát éljük. Nem kell hónapokig postagalambra, futárra, vagy személyes találkozóra várnunk, csak felemeljük a telefont és már válogathatunk a profilokból. Kilépünk egy kapcsolatból, majd rögtön szünet nélkül menekülünk a másikba.

olvass tovább

A válságban is kitartanak vevőik mellett a magyar üzletek

  • 2021. március 10.

A pandémiás válsággal terhelt 2020-as évben is elismerték az ügyfélkiszolgálásban legjobban teljesítő vállalkozásokat. Az alapvetően átalakuló piacon a ClientFirst Consulting több mint 2.500 üzletet tesztelt, átfogó képet adva ezzel a magyar ügyfélkiszolgálás pillanatnyi helyzetéről. A felmérés alapján az elektronikus kiszolgálásban viszonylag nagy volt a visszaesés, de a telefonos és a személyes ügyintézés az elmúlt évek egyik legjobb eredményét hozta. A program szervezője arra is felhívta a figyelmet, hogy most, a lezárásokkal és korlátozásokkal terhelt időszakban a pontos, szakszerű és kedves ügyintézés nemcsak egy szükséges plusz, hanem egy olyan terület, ami az üzletek életét mentheti meg.

olvass tovább

Úrinőt esetleg Úriasszonyt keresek jeligére

30 év párkapcsolat után, gondoltam elmegyek a József körúti Expressz udvarba és feladok a társkereső rovatban egy hirdetést, de nem találtam sehol, egyszerűen nincs, megszűnt. Miután itt kudarcot vallottam, gondoltam a postán majd veszek egy Expressz képeslapot, feladom ott. Itt viszont kiröhögtek a postás kisasszonyok, és azt javasolták, hogy a nyomógombos telefonomat cseréljem le okostelóra, majd borotváljam le a harcsabajuszomat és készítsek pár szelfit és toljam fel a tinderre, hajrá Sanyi bácsi, szurkolunk...

olvass tovább