Nagyban utazik – Kia Sorento 2.2 CRDI GT Line
Az elmúlt pár napot a KIA Sorentoval töltöttük és talán mondanom sem kell, hogy a KIA esetében folyamatosan ámulatba esünk, hogy meddig jutott és milyen jó irányba tart ez a márka.
olvass továbbAz elmúlt pár napot a KIA Sorentoval töltöttük és talán mondanom sem kell, hogy a KIA esetében folyamatosan ámulatba esünk, hogy meddig jutott és milyen jó irányba tart ez a márka.
olvass továbbKategóriájuk örök európai piacvezetői, a Fiat 500 és a Fiat Panda az FCA csoport első városi modelljei, amelyek megkapják a konszern új benzinmotoros mild hibrid technológiáját. A Fiat az új 500 Hybrid és Panda Hybrid modellekkel megteszi első fontos lépését a márka villamosítása felé.
olvass továbbA Mido az 1930-as évek óta ismert a kimagasló teljesítményű, vízálló karóráiról. A svájci órakészítő cég egyik legrégebbi kollekciója, az Ocean Star idén ünnepli 75. éves évfordulóját, ezért az óramárka két speciális kiadással tiszteleg a neves modellcsalád előtt.
olvass továbbHatalmas lendülettel nyit az európai piacokon a Peugeot e-208, a márka első tisztán elektromos személyautója. Nem egzotikus volta vonzza az ügyfeleket, hanem használatának nagyon versenyképes költségei.
olvass továbbA Kia és a Hyundai márkaépítése és fejlődése azt hiszem tankönyvi példa lesz pár éven belül az összes marketing iskolában. Tudatosság és az ebből fakadó sikeresség tökéletesen nyomon követhető náluk és talán nem is lehet ennél jobban csinálni.
olvass továbbSzinte mindenki ismeri, nem kell hozzá autófanatikusnak lenni. Igen, hihetetlenül hangzik, de az első generációs Corolla 1966-ban látta meg a napvilágot. 53 év biztosan elég volt ahhoz, hogy a Corolla név egybeforrjon az autózással, bárhol is éljünk a világon. A márka legtöbbet eladott típusa most már a tizenkettedik generációjához érkezett.
olvass továbbAz elmúlt években „egyszerű környezetbarát luxusautógyártóból” a kultúra vagy épp a nemzetközi dizájnvilág számos területén aktív igazi életmódmárkává avanzsáló Lexus folyamatosan arra törekszik, hogy innovatív megoldásokkal és lenyűgöző élményekkel lepje meg vásárlóit. Ezt a szemléletet tökéletesen példázza a Boca Raton kikötőjében ma bemutatott Lexus LY 650, a márka első luxusjachtja, ami nem más, mint Lexus formanyelvének újszerű megtestesülése egy 65 lábas jachtban. A jacht fejlett technológiája különleges felhasználói élményt teremt, amely zászlóshajóhoz méltó, kivételes teljesítménnyel és csendes működéssel párosul, amelyet a Lexusra jellemző kifogástalan kézműves kidolgozás és a Toyota Gyártási Rendszer által garantált minőség tesz teljessé.
olvass továbbA Toyota célja az volt a Lexus létrehozásával, hogy megalkossák a világ legjobb szedánját, illetve, hogy a Toyota márka élére egy igazi zászlóshajó kerüljön. Ezt az exkluzív vonalat külön márkanévvel látták el, hasonló módon, mint a Nissan esetében az Infinity-t vagy a Honda háza táján az Acura-t.
olvass továbbKipróbáltuk a spanyol márka 7 üléses SUV-ját, a Seat Tarraco-t, és most szeretnénk 360 fokos felvételekkel megmutatni, hogy hogyan is néz ki. Úgy gondoljuk, hogy egyértelműen kiderül, hogy egy meglehetősen méretes és tágas járműről van szó, amiben a család apraja-nagyja kényelmesen elférhet, akár egy hosszabb út során is.
olvass továbbValószínűleg mindenkinek kapásból eszébe jut egy-két autómárka, ha a "luxus", illetve "prémium" szavakat emlegetjük, tesztelésünk során azonban rá kellett jönnünk, hogy a DS márka hazánkban kevésbé ismert, ennek ellenére nem kevés elismerést bezsebeltünk, amíg tesztautóval jártuk az utakat. Ez nem véletlen, hiszen az autó mindent hozott, amit a franciáktól elvárhatunk: elegancia, kifinomult stílus, irigylésre méltó megjelenés, és természetesen kifogástalan kivitelezés.
olvass továbbAz évente megrendezett World Travel Awards utazási díj idei átadóján az elmúlt években ’egyszerű luxusautómárkából’ igazi környezetbarát prémium életmódmárkává avanzsáló Lexus és a Brussels Airlines brüsszeli repülőterén található közös üzleti várója, a THE LOFT nyerte a el az Európa Legjobb Repülőtéri Várója 2019 címet.
olvass továbbA világ legzöldebb autógyártója, a környezetbarát hibrid elektromos modelljei révén prémium márkájával, a Lexusszal együtt a világszintű részben- vagy teljesen elektromos eladások több mint egyharmadát jegyző Toyota korábban bejelentett stratégiájának megfelelően 2020-ban Kínában debütál első akkumulátoros elektromos modelljeivel. A vállalat bemutatta a kínai piacra jövőre érkező C-HR és IZOA akkumulátoros elektromos modelleket, és egy kínai kutatási központja által fejlesztett BEV tanulmányt, a RHOMBUS-t is.
olvass továbbSosem látott modellinvázióba fogott a Toyota 2019-ben: a világ legzöldebb autógyártója egyetlen év alatt 7 vadonatúj modellt mutat be Európában, amelyről a vállalat egy elegáns esemény keretében, a Várkert Bazárban, a Bazaar Eclectica étteremben megrendezésre került bemutatón tájékoztatta a hazai sajtót. Az esemény ugyanakkor kiváló apropóul szolgált ahhoz is, hogy bejelentsék: a márka magyarországi hibrid nagykövete, Király Viktor ezentúl egy vadonatúj Toyota RAV4 hibridet használ majd. Viktor 2,5 évvel ezelőtt, egy Toyota C-HR volánja mögött ismerkedett meg a környezetbarát hibrid elektromos hajtással, azóta pedig a környezettudatos, zöld autózás elkötelezett híve lett.
olvass továbbA SEAT sikeres időszakot tudhat maga mögött, hiszen immáron 2012 óta konstans fejlődésben van a márka. A folyamatosan megújuló modellpalettának köszönhetően a márka 2012 óta két számjegyű növekedést mutat fel, ami összességében az elmúlt hat évre számítva közel 60 százalékos fejlődést jelent.
olvass továbbVannak dolgok, amelyeknek kifejezetten jól áll az kor, ugyanis az évek során csak nemesednek. És ezúttal nem borról beszélünk, sőt, nem is állhatna távolabb attól. Úgy tűnik, hogy bár erősen középkorúvá vált, a Ford Mustang mégis jobban hasít, mint vala. Az márka 55. születésnapján jártunk, ahol megbizonyosodhattunk minderről!
olvass továbbA cím elsőre talán túlzásnak tűnhet, azonban azt kell mondanunk, az Audi modellje nem csupán megfelelt minden elvárásunknak, de messze túlszárnyalta azokat. Egyre többet hallunk arról, hogy a jövő kulcsa az elektromos autókban rejlik, azonban egyelőre még sokszor kuriózumnak számítanak, különösen a hazai utakon. A legtöbb esetben ráadásul elég egyszerű felismerni őket, különleges stílusuk miatt, azonban az Audi hazánkban is bemutatott e-tornja tökéletesen illik a márka jól megszokott, minőségi dizájnjába, ráadásul már amiatt sem kell aggódnunk, hogy esetleg túl gyakran kell megállnunk útközben a töltés miatt.
olvass továbbA kanadai BRP (Bombardier Recreational Products) szabadidős termékei, quadjai, jet ski-i, a Sea Doo és a Can Am márka évtizedek óta a világ élvonalát jelentik. Nem véletlen, hogy Lewis Hamilton Formula 1-es pilóta a cég globális márka nagykövete. A BRP igazi, igényes, világjáró különcöknek szánt járműve azonban kétségtelenül a hátul egy, elől két kerékkel rendelkező Can Am Spyder, amely mindmáig szimbóluma a gyártó kreativitásának és innovációs bátorságának.
olvass továbbÁtadták a Mercedes-Benz Hovány Autócentrumot, amely jelenleg a világ egyik legmodernebb Mercedes-Benz értékesítési pontja. A több mint 3,5 milliárd forintból épült, 20350 négyzetméteres területen álló, 6380 négyzetméteres komplexum a világon az egyik első, a csillagos márka új értékesítési koncepciója szerint megvalósult zöldmezős beruházásaként közel 70 munkahelyet teremt a térségben. A létesítmény egyedülálló építészeti és digitális meg-oldásaival, valamint innovatív értékesítési stratégiájával utat mutat a jövő márkakereskedései felé.
olvass továbbKülönleges limitált szériát dob piacra a Hyundai hazai importőre, az i30 N modellből, melyet a márka hazai nagykövete, Michelisz Norbert ihletett. A WTRC idei szezonjában is sikeresen versenyző, hazánkban és nemzetközi szinten is méltán elismert autóversenyző ezúttal egy egyedi megjelenésű, sorszámozott kiadás névadójaként működött együtt a márka hazai képviseletével.
olvass továbbA legtöbbünknek megvan a jól megszokott illata, amitől nem nagyon szeretünk megválni. Lehet, hogy kísérletezünk időnként továbbiakkal is, de többnyire ragaszkodunk ahhoz az egyhez, ami igazán jellemző ránk, ráadásul pontosan ezt várjuk el másoktól is, hiszen sok esetben könnyedén be tudunk azonosítani egy bizonyos illatról egy konkrét embert. Nos, ez pontosan ugyanígy van egy-egy üzlet vagy márka esetében is.
olvass tovább