Kulcsszó keresés /


Trikóból alsóing

  • 2009. január 12.

Dr. Jaeger. Nem, ő nem a híres "gyógyital" feltalálója. Hiszen míg a Jagermester receptje több száz éves, addig a fiúk kényelmét szolgáló, de a lógó alkatrészeket katonásan rendbentartó ruhadarab már sokkal fiatalabb. Így a lányok is gyönyörködhetnek benne...

olvass tovább

Che Guevera - a szupersztár

  • 2009. január 07.

Szegény Che valószínűleg forog a sírjában társaival együtt, mert annyi filmet, pólót, bögrét és Csegevarás óvszert dobtak már a piacra, hogy abból egy egész országnyi kapitalista vígan megélne jó pár évtizedig...

olvass tovább

Hublot - Vörös Ördögök

  • 2009. január 05.

A Hublot cég szponzorációs megállapodást kötött a futballtörténelem egyik legsikeresebb csapatával, a Manchester United-el. Védnökségük megünneplésére létrehoztak egy limitált szériás Big Bang modellt, melyet Red Devil Bang névre kereszteltek, a Manchester United beceneve után.

olvass tovább

Limitált kiadású

  • 2008. november 18.

Tudja valaki mi a a kobra? Nem az állat, hanem a gép. Az ugyanis egy utcai ütvefúró kódneve, aszfaltot, betont szoktak vele feltörni. Na leginkább arra hasonlít ez a gép.

olvass tovább

Az új Vertu Ferrari Ascent Ti kollekció

  • 2008. november 14.

A Vertu felelevenítette a Ferrari gyárhoz fűződő kapcsolatait az Ascent Ti telefon Ferrari ihlette új kollekciójának kiadásával. A Ferrari Ascent Ti kollekció három telefonból áll, melyeket a színük alapján neveztek el; a limitált kiadás neve Nero, a két speciális kiadás a Rosso és a Giallo neveket kapta.

olvass tovább

A Bacardi története

  • 2008. október 02.

1862-ben Santiago de Cubában töltöttek először Bacardit pohárba. A világ első fehér rumja azóta olyan népszerű koktélok alapja lett, mint a Mojito, a Cuba Libre és a Diaquiri.

olvass tovább

Kivérezhetnek a hazai kereskedő vállalatok, ha nem váltanak digitális stratégiára

  • 2008. szeptember 09.

Az elmúlt években világszerte számtalan új értékesítési csatorna jött létre, amelyek meghatározó része ma már digitális. Az e-kereskedelem robbanásszerű fejlődésének köszönhetően a piaci verseny globálissá vált, melyben a hazai kereskedők nagy részének - pár üdítő kivételtől eltekintve - sajnos óriási hátránnyal kell megküzdenie. Radó Mátyás, az augusztusban megjelent „Egységesített Kereskedelem” című üzleti szakkönyv társszerzője szerint a legtöbb hazai tulajdonú kereskedelmi vállalat még a webáruháza felépítésével birkózik, miközben már rég az üzleti evolúció egy következő szintjével, az omnichannel szemléletű értékesítés kiépítésével kellene foglalkoznia. Ez a lemaradás azt eredményezi, hogy a hazai kiskereskedelem fájdalmasan ki van szolgáltatva a környező országokból a magyar piacra belépő, erősebb versenyzőknek. Ahhoz, hogy a hazai kereskedelem helyzete pozitív fordulatot vegyen, paradigmaváltásra lesz szükség, melynek során a hazai üzletek sem kerülhetik el, hogy bizonyos értelemben technológiai vállalatokká alakuljanak át.

olvass tovább