Kulcsszó keresés /


Megéri még vállalkozni a Szigeten?

  • 2018. augusztus 30.

Belegondoltál már, hogy egy cég vagy szervezet miért jön ki a Szigetre? Vagy miért pont olyan programokat szerveznek, amiket? Tehát nem csak arról van szó, hogy emberek miért jönnek ki, hanem márkák, kitelepülések, kezdeményezések. Az idei Szigeten Szántó Péter megkérdezte jó néhány érdekes téma képviselőjét, köztük Gerendai Károlyt is.

olvass tovább

55 éves a világ első számú tangapapucsa

  • 2017. június 29.

Egy tradicionális japán lábbeli ihlette, mégis Brazília ikonikus papucsaként tartja számon a világ, a flip-flopok flip-flopját, a Havaianast. A márka idén júniusban ünnepeli 55. évfordulóját, több mint fél évszázados története pedig legalább olyan színes, mint maguk a papucsok. De kinek is köszönhetjük a legendás modellt és miért olyan népszerűek ezek a darabok még a hollywoodi celebek körében is?

olvass tovább

Limitált kiadású kávéőrlemények Laoszból és Kenyából

  • 2017. április 28.

Az új Nespresso Explorations Limited Edition kollekció minden tagjaizgalmas titkokat rejt. Asorozat első kiadásában a márka Laosz és Kenya ritkaságnak számító kávéit hozzák el a kávérajongóknak.Az újdonságok május 2-től egyediségük és kis mennyiségük miatt csak pár napiglesznek elérhetőek a kiemelt, budapesti Boutique-okban és a Nespresso weboldalán. Nem véletlen hát, hogy az új Explorations kollekció különleges terroir-okról származó kávéritkaságait a Nespresso szakértői is csak “elrejtett ékkövekként” emlegetik.

olvass tovább

A hiúság a legegészségesebb dolog a világon – idézetek Karl Lagerfeldtől

Karl Lagerfeld Németországban született, azonban húszas évei elején Párizsba költözött, ahol azóta is él és alkot.A 83 éves tervező leginkább dioptriás napszemüvegéről, és jellegzetes lófarokba kötött hajáról ismert. A Chanel vezető tervezője volt, álmodott meg kollekciót a Chloé-nak, dolgozott a Tommy Hilfiger, Balmain, Fendi, Valentino, illetve a H&M márkával is. A szigorú elveiről ismert férfi fedezte és futtatta fel többek között Claudia Schiffert. Nyilatkozatai mindig meglehetősen velősre és kritikusra sikerülnek, melyekből érezni lehet, hogy mindenről és mindenkiről megvan a véleménye, amin nem igen hajlandó változtatni. Következzenek most a legjobb idézetek Karl Lagerfeldtől.

olvass tovább

Amikor egy fél világ figyel - A Super Bowl-on vetített legjobb reklámok

  • 2017. január 29.

Ha egy-egy nagyobb márka lehetőséget kap arra, hogy levetítse egyperces reklámfilmjét a Super Bowl szüneteiben, a készítők minden esetben kitesznek magukért. Milliókat nem sajnálva, világsztárokat szerepeltetve vagy épp egy megható történetet megelevenítve reklámozzák termékeiket. Biztos vagyok benne, hogy mindannyian emlékeztek arra, mikor Beyoncé, Britney Spears és Pink egy Pepsi reklámban gladiátorokként kántálták a We will rock you-t - következzenek ők, és még kilenc másik emlékezetes reklámfilm a Super Bowlról.

olvass tovább

Környezettudatos márkakereskedést nyitott a Wallis

  • 2016. szeptember 21.

Szeptember 21-én adták át a Wallis Motor Pest Kft. új márkakereskedését, amely Közép-Európa egyik legnagyobb és legmodernebb BMW központja. A 3 milliárd forintos keretből épült, egyedülálló építészeti megoldásokkal is büszkélkedő autószalon energiaszükségletének 30%-át és az elektromos autók töltését házi naperőművel biztosítják.

olvass tovább

GROHE – dizájn, technológia, minőség

  • 2016. szeptember 16.

A GROHE németországi székhelyű családi vállalkozásból alig több mint egy évszázad alatt a világ vezető szanitergyártó márkájává vált. A jövő GROHE termékei, a német precizitás és szakértelem megőrzése mellett a japán spa életérzéssel és innovatív technológiákkal kiegészülve kerülnek az európai fogyasztókhoz.

olvass tovább