Kulcsszó keresés /


Sztártervezők a divatvilágból

  • 2011. június 04.

Az avantgárd lázadóktól a klasszikus márkákig- most megismerheted a legnagyobb divatházak történetét, valamint az is, milyen trendek várhatóak az idei nyáron, és hogy az egyes sztárok melyik márka elkötelezett hívei.

olvass tovább

Május a Levi’s® farmernadrág hónapja

  • 2011. május 20.

A bajor emigráns, Levi Strauss és üzlettársa, Jacob Davis 1873. május 20-án mutatta be a világ első farmernadrágját, melyet eredetileg munkásoknak készítettek. Az első farmert napjainkban egy tűzálló széfben őrzik a Levi Strauss & Co. San Francisco-i bemutatótermében. Az értéke $ 150.000 (körülbelül 27 millió forint).

olvass tovább

The Gentleman’s Style Book - Az úriember ruhatára

  • 2011. május 18.

A The Gentleman’s Style Book – A férfi ruhatára minden szerénytelenség nélkül nevezhető a magyar divatszakma és a divat szakirodalom, de a magyar férfiak öltözködési mérföldkövének is. Hazai szerző tollából még nem jelent meg olyan átfogó mű, amely időben és stílusban hasonló részletességgel dolgozta volna fel a férfi öltözködését.

olvass tovább

Kitűnni vágyóknak kitűnő a fehér

  • 2011. május 10.

Egyszerre visszafogott és magamutogató, természetes és bevállalós, egyszerre sugall egyszerűséget és luxust is: ez a fehér szín. A nyári ruhatrendekbe menetrendszerűen visszatér, de idén egész évben bátran nyúlnak hozzá divattervezők, designerek és lakberendezők is – a fehér szín térhódítása jóval több, mint egyszerű divathóbort.

olvass tovább

Új divatszínfolttal gazdagodott az Andrássy út

  • 2011. május 10.

Olasz házimanufaktúra költözött az Andrássy úti Schoeffel Palace emeletére. Ízléses és igényes krokodil-és aligátorbőr lábbeliket, táskákat, öveket és egyéb bőrkiegészítőket kínál a Leo Cristiano üzlete, amely Milánó után most Budapesten nyitotta meg üzletét.

olvass tovább

Letisztult és hiperfeminin, ez a PINKO

  • 2011. május 03.

Pinko-t, a ruházati márkát Pietro Negra és Cristina Rubini alapította az 1980-as évek végén, mostanára 800 üzletben árulják termékeiket világszerte, ami 148 milliós bevételt hozott 2008-ban, ez 8%-os növekedés 2007-hez képest.

olvass tovább