Divat és praktikum egyben!
Minden évben kihívást jelent egy nőnek (férfiaknak is), milyen nyári lábbelit válasszon. Most bemutatunk egy olyan márkát, akik megtalálták a divat és praktikusság között a legnagyobb összhangot!
olvass továbbMinden évben kihívást jelent egy nőnek (férfiaknak is), milyen nyári lábbelit válasszon. Most bemutatunk egy olyan márkát, akik megtalálták a divat és praktikusság között a legnagyobb összhangot!
olvass továbbKifinomult szépség, verhetetlen elegancia, sokszínűség és nyitottság – ezek a fogalmak kötik össze a Miss Universe Hungary szépségversenyt az ugyancsak nemzetközi színvonalat képviselő magyar divatmárka, a Katti Zoób ATTITUDE-del. A nemrég megújult brand, amely az örökérvényű sikk és a finom kidolgozásba vetett hit találkozásából, a kivételes tervezői múlttal rendelkező Zoób Kati és a több mint fél évszázada fennálló, megváltozott munkaképességű embereket fogalkoztató, kimagasló szakmai tudású gyártó cég, a Kézmű Nonprofit Kft. találkozásából született, 2015-ben nemcsak a high fashion legújabb képviselőjeként, de a Miss Universe Hungary különleges partnereként is bemutatkozott.
olvass továbbLuxusszínvonalú komfort, a kategória legnagyobb belső tere és akár 325 kilogramm tömegcsökkenés – Az Audi Q7 legújabb generációja új mércét állít. Az innovatív vezetői segédrendszereivel, infotainment rendszereivel a nagy SUV-modellek versenyében az élre tör. Az új motorokkal jelentősen csökkent az üzemanyag-fogyasztás az elődmodellhez képest és az Audi Q7 3.0 e-tron quattro, a négykarikás márka történetében először, egyesíti a hatékony, hálózatról tölthető (plug-in) hibridhajtást a quattro állandó összkerékhajtással.
olvass továbbJövőre érkezik a Mercedes-Benz G-Wagon, a jól ismert autómárka legújabb szenzációja. Ha mindig is szeretted az off-road stílust, de a modern kivitelezésnek sem mondanál ellent, megérkezett a Te autód! Köszönj a legújabb, a legdögösebb és az eddigi legjobb Mercinek, a G-Class-nak!
olvass továbbAz iskolakezdéshez szükséges csomagok ára az elmúlt 10 évben 60%-kal nőtt, 2021-ről 2022-re 18%, míg tavaly óta újabb 10%-os árnövekedést tapasztalhattak meg a családok. A drágulást az alapanyagok árának változása (papír, textil), az árfolyamváltozás és a gyártási költségek növekedésének hármasa indukálta. Egy elsősnek közel 40 féle termékre van szüksége iskolakezdéskor – a Vectra-Line szakértői ezt a termékcsoportot vizsgálták árszínvonal szempontjából. Márkahűség vagy márkához való ragaszkodás leginkább a tanárok által javasolt termékek között (ceruza, filc, festék, gyurma) jellemző, a többi kategóriában a szülők az ár és a tartósság alapján döntenek. A vásárlások egyre inkább áttevődnek az online térbe és az augusztus végi nagy roham is visszaesett, a szülők megvárták a beszerzéssel az első szülői értekezletet – tájékoztat Kárpáti Zsolt, a Vectra-Line, Magyarország egyik legnagyobb papír-írószer és irodaszer forgalmazójának ügyvezetője.
olvass továbbIdőt spórolni legalább olyan fontos, mint pénzt. Ha keményen dolgozol, bármikor meggazdagodhatsz, viszont az elvesztegetett perceket sosem fogod visszakapni. Az idő a pótolhatatlan dolgok egyike, ami gyakran a legsikeresebbeket is a markában tartja. Sokan talán nem értik, de mikor a saját idődet fecsérled, gyakran más emberek értékes idejét is elpazarolod. Ahelyett, hogy folyton sietnél, tönkretennéd mások időbeosztását a szétszórtságoddal, megfogadhatod az alább említett öt egyszerű időspóroló tanácsot.
olvass továbbA Belvedere luxusmárka az idei Vodka Masters megmérettetésen újabb négy érmet szerzett, ezzel ismét megerősítve pozícióját, mint a világ legtöbbször díjazott vodkája. Claire Smith-Warner, a mixervilágban a vodka first ladyjeként emlegetett szakmai vezetőjük szerint a lengyel vodka egyedi karaktere nemcsak a zsűri szerint meggyőző, de a nemzetközi koktél trendeket is új irányba tereli.
olvass továbbAz életben, csakúgy, mint borotválkozás közben, millimétereken múlhat minden. A Gillette precíziós mérnöki tervezése pontosan ezért alkotta meg a márka lehető legkifinomultabb és legvékonyabb pengéit.
olvass továbbMagyarország legújabb H&M Home részlegével nyílik újra a svéd divatmárka népszerű áruháza az Arena Plazában. A H&M az elmúlt hónapokban kétszintesre bővült, friss design-t kapott, így megújult környezetben, még nagyobb divat- és lakberendezési kollekcióból választhatjuk ki kedvenceinket szeptember végétől.
olvass továbbLupus, mint farkas szóból jön a mindenki által imádott, másolt minta világítási rendszer a Lupine. Miért pont a Lupine lámpák? Számos kínai másolata létezik ma már töredék áron. Sőt egyes amerikainak mondott de kínában gyártott márkák is másolják a Lupine rendszerét.
olvass továbbA Marlboro a világ legkeresettebb cigarettája, a történelem egyik legnépszerűbb fogyasztási cikke. Azt azonban már nem sokan tudják,mi vezetett el a márka fantasztikus sikeréhez.
olvass továbbBeszéljünk kicsit a mindennapi életünket kényelmesebbé tevő folding vagyis összecsukható kerékpárokról. Itt is igaz minden alapvető kerékpár vásárlási tanács: 20-60.000 Ft-ért még nem kapjuk meg a legmagasabb kategóriát, sőt a komolyabb márkákból a belépő modellek is ennek a többszörösébe kerülnek.
olvass továbbA két korábbi, hatalmas sikert aratott Christian Lacroix Maison kollekció után újabb sorozattal jelentkezett a Designers Guild. A népszerű márka és a divatház összefogásából újra különleges darabok születtek, melyeket ezúttal a francia Riviéra ihletett.
olvass továbbKarl Lagerfeld megmutatja igazi arcát Budapesten: végre hazánkban is elérhetőek a világhírű tervező saját márkájának prémium darabjai. Schaller Marianna divatszakértő maga válogatta ki a magyar ízléshez legközelebb álló, ám jellemző Lagerfeld-jegyeket viselő luxusdarabokat a 2014-es kollekcióból.
olvass továbbAnglia ikonikus motoros divat márkája a Belstaff bemutatta a 2014 tavaszi kampányát David Beckhammel és Andreea Diaconunal.
olvass továbbRégi, talált anyagokat újraértelmezni, új kontextusba helyezni, ez az, ami inspirálóan hatott rám, amikor megismertem a Benzolt - mondja Klimó Péter jelmez- és díszlettervező, aki januártól tervezőként, szakmai partnerként van jelen az újrahasznosított férfi táskákat kínáló márkánál. A készülő új kollekció tervezését kezdettől ő irányítja. A februárra elkészülő új sorozat élénk színeivel és erőteljes, karakteres formáival tűnik majd ki.
olvass továbbA szerencsésebbek legalább az edényei miatt ismerhetik a repülőket és jahtokat is készítő prémium márkát. Ha úgy sem, akkor most már tényleg el kell kezdeni spórolni rá, mert kijött a legújabb sorozat, amelynek tesztfőzésén tiszteletét tette a gasztroírók krémje.
olvass továbbMi történik, ha a kedvenc luxus márkánk találkozik a kedvenc sportunkkal? Íme néhány példa arra az esetre, amikor a high-end dizájn és a kiváló minőség sportfelszerelésben forr össze.
olvass továbbÚj vezető nemzetközi divatmárka, a NEW YORKER nyitotta meg üzletét a mai napon a látványosan megújult Pólus Centerben. A közel 1,000 négyzetméteres, legújabb koncepció szerint kialakított divatüzlet a bevásárlóközpont egyik fő folyosóján várja vásárlóit.
olvass továbbMár megnyitotta kapuit a budapesti Champs Elysées-n, az Andrássy út 19-ben a legismertebb divat márkák eddigi legnagyobb luxus áruházaként az il Bacio di Stile, azaz a stílus csókja.
olvass tovább