Kulcsszó keresés /


Divat és praktikum egyben!

  • 2015. június 17.

Minden évben kihívást jelent egy nőnek (férfiaknak is), milyen nyári lábbelit válasszon. Most bemutatunk egy olyan márkát, akik megtalálták a divat és praktikusság között a legnagyobb összhangot!

olvass tovább

Királynői elegancia

  • 2015. június 17.

Kifinomult szépség, verhetetlen elegancia, sokszínűség és nyitottság – ezek a fogalmak kötik össze a Miss Universe Hungary szépségversenyt az ugyancsak nemzetközi színvonalat képviselő magyar divatmárka, a Katti Zoób ATTITUDE-del. A nemrég megújult brand, amely az örökérvényű sikk és a finom kidolgozásba vetett hit találkozásából, a kivételes tervezői múlttal rendelkező Zoób Kati és a több mint fél évszázada fennálló, megváltozott munkaképességű embereket fogalkoztató, kimagasló szakmai tudású gyártó cég, a Kézmű Nonprofit Kft. találkozásából született, 2015-ben nemcsak a high fashion legújabb képviselőjeként, de a Miss Universe Hungary különleges partnereként is bemutatkozott.

olvass tovább

A kategória mércéje: Az új Audi Q7

  • 2015. június 15.

Luxusszínvonalú komfort, a kategória legnagyobb belső tere és akár 325 kilogramm tömegcsökkenés – Az Audi Q7 legújabb generációja új mércét állít. Az innovatív vezetői segédrendszereivel, infotainment rendszereivel a nagy SUV-modellek versenyében az élre tör. Az új motorokkal jelentősen csökkent az üzemanyag-fogyasztás az elődmodellhez képest és az Audi Q7 3.0 e-tron quattro, a négykarikás márka történetében először, egyesíti a hatékony, hálózatról tölthető (plug-in) hibridhajtást a quattro állandó összkerékhajtással.

olvass tovább

2016-ban: Mercedes-Benz G-Osztály

  • 2015. június 12.

Jövőre érkezik a Mercedes-Benz G-Wagon, a jól ismert autómárka legújabb szenzációja. Ha mindig is szeretted az off-road stílust, de a modern kivitelezésnek sem mondanál ellent, megérkezett a Te autód! Köszönj a legújabb, a legdögösebb és az eddigi legjobb Mercinek, a G-Class-nak!

olvass tovább

60%-kal nőtt az iskolakezdéshez szükséges eszközök ára az elmúlt 10 évben

  • 2015. április 14.

Az iskolakezdéshez szükséges csomagok ára az elmúlt 10 évben 60%-kal nőtt, 2021-ről 2022-re 18%, míg tavaly óta újabb 10%-os árnövekedést tapasztalhattak meg a családok. A drágulást az alapanyagok árának változása (papír, textil), az árfolyamváltozás és a gyártási költségek növekedésének hármasa indukálta. Egy elsősnek közel 40 féle termékre van szüksége iskolakezdéskor – a Vectra-Line szakértői ezt a termékcsoportot vizsgálták árszínvonal szempontjából. Márkahűség vagy márkához való ragaszkodás leginkább a tanárok által javasolt termékek között (ceruza, filc, festék, gyurma) jellemző, a többi kategóriában a szülők az ár és a tartósság alapján döntenek. A vásárlások egyre inkább áttevődnek az online térbe és az augusztus végi nagy roham is visszaesett, a szülők megvárták a beszerzéssel az első szülői értekezletet – tájékoztat Kárpáti Zsolt, a Vectra-Line, Magyarország egyik legnagyobb papír-írószer és irodaszer forgalmazójának ügyvezetője.

olvass tovább

5 tipp, amivel időt spórolhatsz

  • 2015. március 18.

Időt spórolni legalább olyan fontos, mint pénzt. Ha keményen dolgozol, bármikor meggazdagodhatsz, viszont az elvesztegetett perceket sosem fogod visszakapni. Az idő a pótolhatatlan dolgok egyike, ami gyakran a legsikeresebbeket is a markában tartja. Sokan talán nem értik, de mikor a saját idődet fecsérled, gyakran más emberek értékes idejét is elpazarolod. Ahelyett, hogy folyton sietnél, tönkretennéd mások időbeosztását a szétszórtságoddal, megfogadhatod az alább említett öt egyszerű időspóroló tanácsot.

olvass tovább

A világ legtöbbet díjazott vodkája átírja a koktéltrendeket is

  • 2014. november 08.

A Belvedere luxusmárka az idei Vodka Masters megmérettetésen újabb négy érmet szerzett, ezzel ismét megerősítve pozícióját, mint a világ legtöbbször díjazott vodkája. Claire Smith-Warner, a mixervilágban a vodka first ladyjeként emlegetett szakmai vezetőjük szerint a lengyel vodka egyedi karaktere nemcsak a zsűri szerint meggyőző, de a nemzetközi koktél trendeket is új irányba tereli.

olvass tovább

H&M Home-mal erősít az Arena Plaza

  • 2014. szeptember 23.

Magyarország legújabb H&M Home részlegével nyílik újra a svéd divatmárka népszerű áruháza az Arena Plazában. A H&M az elmúlt hónapokban kétszintesre bővült, friss design-t kapott, így megújult környezetben, még nagyobb divat- és lakberendezési kollekcióból választhatjuk ki kedvenceinket szeptember végétől.

olvass tovább

Miért a farkas?

  • 2014. szeptember 22.

Lupus, mint farkas szóból jön a mindenki által imádott, másolt minta világítási rendszer a Lupine. Miért pont a Lupine lámpák? Számos kínai másolata létezik ma már töredék áron. Sőt egyes amerikainak mondott de kínában gyártott márkák is másolják a Lupine rendszerét.

olvass tovább