Kulcsszó keresés /


Túl jó volt, hogy megmaradjon – Skoda Citigo e iV

A Flottaman – nak köszönhetően egy olyan új autót tesztelhettünk, amely már sajnálatos módon nem elérhető az importőri árlistán. Az első elektromos Skodát. A Citigo pályafutása 2011-ben indult, majd 2017-ben minimális ráncfelvarráson esett át. 2019-ben kizárólag elektromos hajtással kezdték gyártani, de a komoly sikerének ellenére 2020-ban az a döntés született, hogy megszűnik a gyártása.

olvass tovább

A 0-s vércsoportú emberek különleges tulajdonságai

  • 2021. január 12.

Az ezzel a vértípussal rendelkező emberek fontos szerepet játszottak minden társadalomban, az ókortól egészen napjainkig. A 0-s vér az őseink elsődleges típusa, akik ravasz, agresszív ragadozók voltak. Ez azonban nem véletlenül alakult így, hiszen vércsoportjuknak köszönhetően számos olyan tulajdonsággal rendelkeztek, amely segítette őket abban, hogy jobbak legyenek másoknál.

olvass tovább

Benne van a mágnes – Kipróbáltuk a csodás BMW 430i-t

  • 2020. december 24.

Vannak az életben dolgok, amelyekre valóban igaz a mondás, miszerint „meglátni és megszeretni”. Nos, pontosan így történt ez az általunk tesztelt BMW-vel, ugyanis az első pillanatban levett minket a lábunkról, ráadásul az együtt töltött napok során mindenki mást is. Mágnesként vonzza a tekintetet!

olvass tovább

5%-os csökkenésben a magyar gumiabroncs piac

  • 2020. november 25.

Az idei év első 9 hónapjában a magyarországi személygépjármű-gumiabroncs piac 5%-kal csökkent a gyártói oldalon 2019 azonos időszakához képest. Ha idények szerint nézzük a változást, akkor a nyári abroncsok forgalma 5,1%-kal, a téli abroncsoké 7,1%-kal csökkent. „A jelek szerint a pandémia egyik nagy „nyertese” a négyévszakos gumiabroncs-szegmens, ugyanis az év első háromnegyed évében ez a kategória 19,8%-kal nőtt a hazai eladási volumenekben” – mutat rá Tokaji Vilmos, a Continental Hungaria Kft értékesítési vezetője.

olvass tovább

Az örök élet titka – Alfa Romeo 164

  • 2020. november 12.

Magyarország, Budapest, 1988. augusztus 27. Hans Friedrich osztrák üzletember kora délutánra ért be a magyar fővárosba. Bosszankodott, hogy lassan haladt, mert csak Győrtől volt autópálya. Ez volt az első útja Magyarországra. Valami magyar Impex vállalattal kellett tárgyalnia másnap. Örömmel és egyben izgalommal fogadta a megbízását cégétől, hogy egy keleti országba kell jönnie. De nem bánta, mert most kapott új szolgálati autót és így ki tudta azt próbálni. Kint 32 fok volt, így az autó automata klímáját kellemes 22 fokra állította. Sajnálattal, vegyes szánalommal nézett a pesti forgalomban araszoló többi autósra, akik letekert ablakokkal próbálták átvészelni a forróságot.

olvass tovább

Az utolsó Mohikán – Jeep Wrangler Rubicon 2.0

Vannak márkák, amelyek egybeforrnak a termékkel, úgymond köznevesülnek. Függetlenül attól, hogy a mai napon ki az adott termék gyártója, a termék nevét az első gyártó viszi tovább. Gondoljunk csak a Frigidaire-re, a Rotring tollra vagy éppen a celluxra, de mondhatnám éppen a kukásautót is, amely a KUKA nevű cég által gyártott szemétszállító autóról kapta a nevét. Pontosan ilyen a Jeep márkanév is. Ugyanis az első és méltán híres dzsipet, a II. világháború katonai terepjáróját a Willys-t, a Jeep gyártotta.

olvass tovább

A modern városi – Joyor X5S és Joyor G1

  • 2020. november 02.

Elsősorban a budapesti közlekedésben, de máshol is az országban, elkerülhetetlen manapság az elektromos rollerek látványa. Praktikus közlekedési eszköznek tűnik kora tavasztól késő őszig a kis méretűre összecsukható közlekedési alkalmatosság. Az Urbanpandas jóvoltából 2 hétig lehetőségünk volt tesztelni ezeket a járgányokat. Jó mókának tűnt, így belevágtunk.

olvass tovább

Fordulhat a kocka - Ford Mondeo Hybrid

Nem tudok elfogultság nélkül a Mondeoról nyilatkozni és azt hiszem nem is akarok. 1996-ban találkoztam az első Mondeoval, amely körülbelül 1 évig volt a társam. Rengeteg követte és tettünk meg együtt sok százezer kilométert. Minden generáció volt nálam és mindegyik tisztességgel helyt állt. Volt benzines és főként dízel, kombi, 4 és 5 ajtós változat. Ez pedig az első hybrid, amit ki tudtam próbálni.

olvass tovább

A depresszió nem csak belső ügy

Egyedül nem élhetjük túl a legnehezebbet, bármennyire is tragikus kijelentés. A gyógyulás nem csak rajtunk múlik, hanem több pillérre épül. Olyan, mint egy sok ezer darabos kirakós. Lehet, ha segítség nélkül vágunk bele, a végére sem érünk.

olvass tovább