Swarovski férfi vonalon erősít
Nathalie Colin kreatív igazgató 2010 óta, azaz az első férfiékszer- és kiegészítő-kollekció üzletekbe kerülésétől tervez markáns témájú férfikollekciókat.
olvass továbbNathalie Colin kreatív igazgató 2010 óta, azaz az első férfiékszer- és kiegészítő-kollekció üzletekbe kerülésétől tervez markáns témájú férfikollekciókat.
olvass továbbTudtuk, hogy lesz étterem a Hegyvidék Bevásárlóközpontban, és azt is tudtuk, hogy színvonalában meg kell egyeznie a házban található divatmárkák és gasztronómiai kínálat színvonalával. A megnyitón kiderült, a Bruno&Bruno meg fog felelni az elvárásoknak.
olvass továbbEurópában eddig egyedülálló kampányba kezdett a Coca-Cola: a te neved kerül a címkékre. Augusztusig keresztnevekkel és becenevekkel helyettesítik az ikonikus márkanevet a kólás palackokon és a dobozokon.
olvass továbbA Lacoste 80. évfordulójának előestéjén, a születésnap alkalmából rendezett ünnepségeken, maga a márka tiszteleg René Lacoste és legismertebb alkotása, a póló előtt.
olvass továbbAz ikonikus márka nem csak bőröndökben „utazik".
olvass továbbEgy óramárka, amelynek dizájnja végtelenül egyszerű, tiszta és lélegzetelállítóan szép, mint maga az Északi-sark.
olvass tovább2013 februárjától a H&M nemzetközi használtruha gyűjtésbe kezd mind a 48 piacon, ahol a márka jelen van.
olvass továbbMisa Patinszki lett az MSGM olasz divatcég 2013-as tavasz-nyári férfi kollekcióját bemutató katalógus modellje.
olvass továbbA sármos színész a Davidoff Cool Water illatmárkáján keresztül támogatja a National Geographic Társaság óceánvédő programját.
olvass továbbA nagy Gatsby soron következő hatodik feldolgozása jövőre kerül a mozikba. A film jelmezei igazi Prada költemények lesznek!
olvass továbbNem tűnt fel, hogy az Andrássyról eltűnt, mert csak az eladók látogatták. A WestEndben nyílt megastore szebb jövő elé néz.
olvass továbbBMW 320d Modern Line. Elegancia, kényelem és sportosság. Az új 3-as BMW-t 184 lóerős dízelmotorral és nyolcsebességes automataváltóval teszteltük. Születtek meglepetések...
olvass továbbA Bvlgari márka gyönyörű ékszereiről és prémium parfümjeiről híres. A család azonban új vizekre evez, és csodás termékeik közé bekerülnek a borok is.
olvass továbbTermészetesen távol-keletről, egészen pontosan Japánból indult el az őrült ötlet. A Naked & Famous Denim farmermárka a lusta férfiaknak kedvez illatosított nadrágjaival.
olvass továbbEgymillió eladott palack után új „köntöst” kap a márka.
olvass továbbA híres francia sportruházati márka, a Lacoste bemutatja “LAB” nevű kollekcióját, ami egyesíti magában a modern dizájnt és a technikai innovációt.
olvass továbbA múlt héten World Luxury Association (WLA) névre keresztelt díjátadón bejelentették, hogy kik is tartoznak a világ 100 legértékesebb luxusmárkái közé. A közlemény szerint a Pekingben tartott díjátadó maga volt a Luxus Oscar-gála.
olvass továbbSoha nem teljesített még ilyen jól a csillagos márka.
olvass továbbAz Absolut Vodka és az InStyle magazin által szervezett nagyszabású Absolut Mode - Your Inspiration pályázat és kampány zárásaként megrendezett party fő attrakciója a divatbemutató volt. A hazai tervezők újdonságain kívül a népszerű olasz divatmárka, a Pinko is bemutatta 2012-es kollekcióját.
olvass továbbA RAYMOND WEIL új kollekciója mutatkozott be az Andrássy úti Orex Palais-ban a sajtó képviselőinek és az Óraklub tagjainak. Az este folyamán László Boldizsár és Kónya Krisztina az óramárkához kapcsolódó opera áriákat énekeltek, néhány szerencsés részvevő pedig hintós városnézést és operajegyeket nyert a Don Giovannira. A RAYMOND WEIL új óráit és a márka zenéhez fűződő kapcsolatát Veera Collomb-Patton asszony, a márka területi értékesítési vezetője mutatta be.
olvass tovább