Néha jobb reakció nélkül hagyni, ami zavar
Néha jobb nem visszabántani azt, aki belénk taposott. Mert talán pont a továbbsétálás jelenti azt, hogy kezdünk felnőni.
olvass továbbNéha jobb nem visszabántani azt, aki belénk taposott. Mert talán pont a továbbsétálás jelenti azt, hogy kezdünk felnőni.
olvass továbbTudom, hogy ez hiba, de nem könnyű számomra az Octavia RS-ről elfogultság nélkül beszámolni. Valamivel több mint két évet jártam egy előző szériás – még ráncfelvarrás előtti –, tehát nem osztott lámpás RS-sel. Annak ellenére, hogy kezdetben kétkedéssel fogadtam és nem voltam benne biztos, hogy a szívemhez fog nőni, szerencsére ez teljesen másképpen alakult. Imádtam a vezetési élményét, a praktikumát, helykínálatát és a tömegautók közötti különleges státuszát. Az RS az átlagember Ferrarija, az elérhető áru többfunkciós sportautó, ahol anya nem köt bele a nagy lóerőbe és nem mondja azt, hogy fölösleges, mert minden komfort benne van, amit ő is elvár. A férfiembernek pedig egyetlen pillanatig sem kell szégyenkeznie benne, bármilyen társaságba is érkezik meg vele.
olvass továbbAz Isuzu D-Max kívül és belül is teljes mértékben megújult, kétségkívül olyan dizájnt és technológiát tettek bele, ami megfelel a mai kor elvárásainak. De mindezek mellett a cél nem az volt, hogy hobbi-terepjárót építsenek pick-up módra. Megmaradt az, amire szánták, hasznos társa azoknak, akik dolgozni szeretnének egy pick-uppal és nem pedig divatozni.
olvass továbbJóval tudatosabban vásárolnak vitamint a magyarok, mint öt évvel ezelőtt. Sokan felismerték, hogy a kúraszerű szedés mellett a folyamatos szinten tartásnak is kiemelt szerepe van, ha a vitaminraktárak feltöltéséről van szó. Még mindig sok a tévhit egyes vitaminokkal kapcsolatban, de a vásárlók alaposabban tájékozódnak, mint pár évvel ezelőtt. Nem meglepő, hogy a koronavírus járvány alapjaiban változtatta meg a fogyasztási szokásokat, a C és D vitamin iránti kereslet ugrásszerűen megnőtt tavaly március óta. Tévhitek még mindig vannak: ilyen például, hogy nyáron senkinek nem kell D vitamint szedni – derül ki a multi-vitamin.hu beszámolójából.
olvass továbbVitathatatlan Cruiser érzés hagyományos elemekkel úgy megalkotva, hogy rajongani fogunk az analóg elemekért, most, egy digitális korban. A BMW mert és tudott igazán nagyot álmodni. Méghozzá jó nagyot, amikor megalkotta az 1802 cm3 -es 345 kg tömegű R18-at. Újraértelmezett és újra elérhetővé tett egy kategóriát a saját kínálatában. Az elmúlt több mint 20 évben, az R 1200 C óta, ugyanis nem volt még hasonló motorja sem a bajoroknak.
olvass továbbA középkategóriás SUV-k között az egyik legnagyobb elismertsége a Mazda CX-5 -nek van. Nem véletlenül. A Mazda ennél a modellnél kezdte elsőként alkalmazni a KODO névre keresztelt designt. A formavilágot, amitől úgy gondolja a mai nap mindenki, hogy az egyik legszebb, legegyedibb autókat ez a világviszonylatban kis autógyár gyártja. A vállalat fennállásának 100. évfordulójára elkészült jubileumi darab járt nálunk ebből a típusból először.
olvass továbbÜdvözöllek a kis mellű lányok világában. Nekünk nem fáj a vállunk és a hátunk, hiszen nem kell indokolatlanul nagy súlyokat cipelnünk a mellkasunkon; sportmelltartóból tökéletesen megelégszünk egy egyszerű fazonnal is, hiszen nincs mit leszorítania; imádunk hason aludni, mert semmi sem állja útját kényelmünknek; bátran variálhatjuk a mellméretünket ruházatunkhoz illően, és biztosan állíthatjuk, hogy stabilan álljuk a sarat a gravitációval szemben.
olvass továbbBiztos kapok a pofámra ezért a cikkemért, de nekem már úgy is mindegy, hiszen amikor megismerkedek valakivel, majd megtudta a nevemet és rámguglizott, gyakorlatilag nullára redukálódik az esélye, hogy legyen folytatása dolgoknak. Miért? Mert azt hiszik a hölgyek, hogy valószínüleg csak egy új sztorihoz keresek szereplőket.
olvass továbbA várandósság minden kismama számára más, mindenki más ütemben és intenzitással éli meg a változásokat. A kisbabás, illetve az azt megelőző várandós mindennapok a rengeteg boldogság mellett sok kihívást és nehézséget is tartogatnak. Ráadásul amint kiderül, hogy gyermeket várnak, a nők többségére azonnal tanácsok záporoznak, legyen szó kért, vagy éppen kéretlen segítségről. A Pelenka.hu nagyszabású jótékonysági akciója kapcsán két ismert kismamát Dér Henit és Horváth Évát kérdezte meg arról, hogy vajon honnan tájékozódnak, hogy miket érdemes beszerezni gyermekük születése előtt.
olvass továbbÁprilis végén Panasonic megnyitotta kapuit a média előtt, hogy figyelemre méltó információkat és híreket osszon meg a nanoe™ X technológia fejlesztése kapcsán, melynek köszönhetően fokozni lehet bizonyos vírusok elleni védelmet, valamint azok terjedésének megakadályozását, például a SARS CoV-2 esetében is. Az iparágon belül elsőként, a Texcell két kutatója ismertette és erősítette meg azt, hogy sikeresen tesztelték az új típusú koronavíruson a Panasonic nanoe™ X technológiával felszerelt Etherea légkondicionáló modelljét.
olvass továbbAz elektromos autózás az átlagos felhasználóban számos kérdést vet fel. Mi ez, miért kell, mikortól nem lehet már hagyományos, fosszilis tüzelőanyagot használó autót kapni? Rengeteg a találgatás, de konkrétumot senki sem tud. Egy biztos, az autógyárak az Európai Unió szigorú direktívájának (95g/km CO2 kibocsátás) köszönhetően egyre több elektromos modellel állnak elő. A paletta szélesedik, egyre több kategóriában válik természetessé az elektromos hajtás.
olvass továbbA mexikói festőművésznő életútja sok emberre hatással volt. Pontosan ismerte a fájdalmat, a szépséget és az emberi érzések sokaságát. Lássunk tőle néhány gondolatot.
olvass továbbVan egy csodálatos személyiségű barátom, aki a napokban megkérdezte tőlem, hogy nem akarok-e egy interjút készíteni vele, mert van egy olyan témája, ami szerinte elég izgalmas és lehetséges érdemes lenne megírnom. Hát erre mit mondjak, még életemben nem csináltam ilyet, vágjunk bele, max ellenséges reakciókat válthat ki az olvasókból, ha nagyon olyan lesz a történet, ami kiveri a biztosítékot.
olvass továbbA pandémiás válsággal terhelt 2020-as évben is elismerték az ügyfélkiszolgálásban legjobban teljesítő vállalkozásokat. Az alapvetően átalakuló piacon a ClientFirst Consulting több mint 2.500 üzletet tesztelt, átfogó képet adva ezzel a magyar ügyfélkiszolgálás pillanatnyi helyzetéről. A felmérés alapján az elektronikus kiszolgálásban viszonylag nagy volt a visszaesés, de a telefonos és a személyes ügyintézés az elmúlt évek egyik legjobb eredményét hozta. A program szervezője arra is felhívta a figyelmet, hogy most, a lezárásokkal és korlátozásokkal terhelt időszakban a pontos, szakszerű és kedves ügyintézés nemcsak egy szükséges plusz, hanem egy olyan terület, ami az üzletek életét mentheti meg.
olvass továbbA Continental PremiumContact 6 két előkelő értékelést is szerzett az ADAC német autóklub, valamint az osztrák ÖAMTC és a svájci TCS által lebonyolított, legfrissebb összehasonlító nyári gumiabroncs teszten (www.adac.de, www.oeamtc.at, www.tcs.ch). Az ADAC és az ÖAMTC is a meggyőző 2.2-es osztályzatot adta az abroncsnak. A tesztben 15 különböző 205/55 R 16 V méretű nyári gumiabroncs mérte össze tudását, mely alapján végül az ADAC csapata az alábbi kijelentést tette: „A Continental PremiumContact 6 a legjobb gumiabroncsok között teljesített a száraz felületen történő fékezés tekintetében.
olvass továbbMinden alkalommal, ha tudom, hogy Citroën lesz nálunk, akkor egy dolgot biztosan tudok, jó kedvem lesz egy hétig. Ahogyan a konszerntárs Peugeot tagadhatatlan minőségével, már-már presztízs autókhoz közelítő kialakításával szokott meggyőző lenni, úgy képes ez a márka mosolyt csalni az ember arcára. Egyszerűen azért, mert más. Nem megszokott, fura, ám mégis kedves vonalaival teszi boldogabbá a hétköznapokat.
olvass továbbManapság a kapcsolatok többsége a megcsalásra, a játékokra és a féltékenységre épülnek. Napjainkban rendkívül nehéz olyan őszinte partnert találni, aki képes egy érett, egészséges kapcsolatban lenni. Valójában a legtöbben inkább játszmáznak, ahelyett, hogy komoly egy kapcsolat mellett köteleznék el magukat. Ez azért is van, mert nem mindenki akarja beletenni az idejét, energiáját és odaadását, melyeket egy érett kapcsolat azonban megkövetel.
olvass továbbKicsit sikerhajhász címet próbáltam adni a Kugáról szóló cikkemnek, mert biztos vagyok benne, hogy minimum egy-két környezetvédő már csak azért fogja tovább olvasni a soraimat, mert a gonosz megtestesítőjét, a dízelt, egy cikkben mertem említeni az Isteni csodával, amely minimum a Föld nevű bolygó, de egyes források szerint a teljes Univerzum megmentéséért jött létre, a hybriddel. Talán azért teszem mindezt, mert roppant bátor vagyok, amelyet például az is bizonyít, hogy nem hordok maszkot, ha egyedül utazom egy kocsiban (sőt, még a párom társaságában sem).
olvass továbbSokan hajlamosak vagyunk azt hinni, köztük én is, hogy ha valaki meggondolja magát „útközben” az nem korrekt, esetleg kifogásokat gyártott valami vagy valaki miatt, vagy egyszerűen csak elhúzta előttünk a mézesmadzagot, mert ez a fétise, erre áramlik nagyobb mennyiségű vér a csiklójába, vagy a farkába. Nem az a célom, hogy tudományos magyarázattal szolgáljak a témában, hiszen minden ember más és más, egyszerűen csak a magam kis sztorijait próbálom most kielemezni, van bőven belőlük.
olvass továbbSzámomra a kis kategóriában mindig a Jazz jelentette az etalont. Emlékszem rá, hogy egyszer egy nagy autókereskedő cég műszaki igazgatója azt mesélte nekem, hogy azért nem szereti a Jazzt, mert annyira kevés a meghibásodás ezzel a típussal, hogy ha minden kocsi ilyen lenne, be lehetne zárni a szervízt. Csak olaj és fékbetét cseréből nem lehet megélni, tette hozzá. Nem akarok az adott úriember tapasztalataival vitatkozni, biztos van ellenpélda, de valahogy ennél a beszélgetésnél értettem meg igazán, hogy a Jazz magasabb listaára csupán egy adat és sok-sok más szempontot is figyelembe kell venni, ha autót választunk.
olvass tovább