Kulcsszó keresés /


Az örök élet titka – Alfa Romeo 164

  • 2020. november 12.

Magyarország, Budapest, 1988. augusztus 27. Hans Friedrich osztrák üzletember kora délutánra ért be a magyar fővárosba. Bosszankodott, hogy lassan haladt, mert csak Győrtől volt autópálya. Ez volt az első útja Magyarországra. Valami magyar Impex vállalattal kellett tárgyalnia másnap. Örömmel és egyben izgalommal fogadta a megbízását cégétől, hogy egy keleti országba kell jönnie. De nem bánta, mert most kapott új szolgálati autót és így ki tudta azt próbálni. Kint 32 fok volt, így az autó automata klímáját kellemes 22 fokra állította. Sajnálattal, vegyes szánalommal nézett a pesti forgalomban araszoló többi autósra, akik letekert ablakokkal próbálták átvészelni a forróságot.

olvass tovább

Az utolsó Mohikán – Jeep Wrangler Rubicon 2.0

Vannak márkák, amelyek egybeforrnak a termékkel, úgymond köznevesülnek. Függetlenül attól, hogy a mai napon ki az adott termék gyártója, a termék nevét az első gyártó viszi tovább. Gondoljunk csak a Frigidaire-re, a Rotring tollra vagy éppen a celluxra, de mondhatnám éppen a kukásautót is, amely a KUKA nevű cég által gyártott szemétszállító autóról kapta a nevét. Pontosan ilyen a Jeep márkanév is. Ugyanis az első és méltán híres dzsipet, a II. világháború katonai terepjáróját a Willys-t, a Jeep gyártotta.

olvass tovább

A modern városi – Joyor X5S és Joyor G1

  • 2020. november 02.

Elsősorban a budapesti közlekedésben, de máshol is az országban, elkerülhetetlen manapság az elektromos rollerek látványa. Praktikus közlekedési eszköznek tűnik kora tavasztól késő őszig a kis méretűre összecsukható közlekedési alkalmatosság. Az Urbanpandas jóvoltából 2 hétig lehetőségünk volt tesztelni ezeket a járgányokat. Jó mókának tűnt, így belevágtunk.

olvass tovább

Fordulhat a kocka - Ford Mondeo Hybrid

Nem tudok elfogultság nélkül a Mondeoról nyilatkozni és azt hiszem nem is akarok. 1996-ban találkoztam az első Mondeoval, amely körülbelül 1 évig volt a társam. Rengeteg követte és tettünk meg együtt sok százezer kilométert. Minden generáció volt nálam és mindegyik tisztességgel helyt állt. Volt benzines és főként dízel, kombi, 4 és 5 ajtós változat. Ez pedig az első hybrid, amit ki tudtam próbálni.

olvass tovább

A depresszió nem csak belső ügy

Egyedül nem élhetjük túl a legnehezebbet, bármennyire is tragikus kijelentés. A gyógyulás nem csak rajtunk múlik, hanem több pillérre épül. Olyan, mint egy sok ezer darabos kirakós. Lehet, ha segítség nélkül vágunk bele, a végére sem érünk.

olvass tovább

Racionális férfi – Spirituális Nő, vajon működhet?

Elsőnek is tisztában vagyok azzal, hogy valamiféle idézőjelbe kellene tennem a címet, hiszen nem lehet általánosítani, mitől racionálisan gondolkodó egy férfi és mitől spirituális egy nő. Akkor most kiindulok magamból és elsősorban a saját tapasztalataimból, ez lesz az alap, nem feltételezgetek és nem mások gondolatait teszem magamévá.

olvass tovább

A teljesség varázsa - Volvo XC40 plug-in hybrid

A 2018-as év autója immáron plug-in hybrid változatban is kapható, ezzel kiegészült és teljessé vált a Volvo kínálatában a zöld rendszámmal kapható autók listája. De vajon megéri-e a borsos felár, mit tartogat az XC40 ebben a változatban? Oldalunkon járt már két használt Volvo is (az XC70, illetve egy XC90), de új autóként ez a változat volt az első. Így a fenti kérdés megválaszolásán kívül nagy izgalommal vártuk az XC40-et.

olvass tovább

BRNO-ban már bajnoki címekért küzdöttek a GRT újoncai

  • 2020. szeptember 18.

Szeptember első hétvégéjén rendezték a Masaryk Racing Days versenyhétvégéjét a Cseh országi Brno-ban ahol természetesen a Gender Racing két fiatal versenyzője is rajthoz állt a szlovák versenyhétvégéhez hasonló felállásban. Berta Benjámin a sikeres előző hétvégi Imolában teljesített DREXLER Formel Cup hétvége után itt is a megszokott F4-essel, míg Oliver Michl a Slovakiaringen versenyben is kipróbált és futamgyőzelmet hozó Formula Renault 2.0 –val vágott neki a Cseh pályának.

olvass tovább