KTM
Kevés olyan márka van, amely jobban képviselné sógorékat, mint a KTM. Ki gondolná, hogy a Hans Trunkenpolz által alapított gyár, eredetileg egy kis lakatosműhely volt a múlt század 30-as éveiben.
olvass továbbKevés olyan márka van, amely jobban képviselné sógorékat, mint a KTM. Ki gondolná, hogy a Hans Trunkenpolz által alapított gyár, eredetileg egy kis lakatosműhely volt a múlt század 30-as éveiben.
olvass továbbIsmét új horizontokat tár fel a négykarikás márka: az Audi urban concept a nagyvárosi agglomerációk 1+1-üléses, szuperkönnyű járműve. Az új műszaki tanulmány minden ma használatos járműkategóriát megkerülve a versenyautó, a roadster, a fun-car és a nagyvárosi city-autó ötvözetével fogalmaz meg radikálisan új koncepciót.
olvass továbbA Bvlgari összefogott Új Zéland nemzeti rögbi csapatával, a nagyszerű All Blacks-el. Az olasz luxusmárka a Baselworld kiállításon mutatta be az új All Blacks órát, az Endurer Chronosprint All Blacks Special Edition modellt.
olvass továbbAz öko luxus legjava. A szingapúri Alila biztosan tudja, hogy a megfelelő eredményekhez mire van szükség. A 20 márka az elkövetkező években Ázsiában és Portugáliában 20 új rezidenciát jelent be.
olvass továbbElső alkalommal rendezték meg az idén az Automotive Brand Contest versenyét, ahol az Audi kiváló szerepléssel nem csupán az „Év Márkája” („Brand of the Year“) díjat hódította el, hanem az összesen 13 kategóriából hétben elnyerte a „Best of Best“ kitüntetést is.
olvass továbbMár harmadik alkalommal áll össze a svájci óramárka, a Hublot és az angol futballcsapat, a Manchester United egy különleges, limitált darabszámú karóra megalkotása érdekében. Az eredmény? Tökéletes.
olvass továbbAz idei kollekciók fő vonásai a márka egyedi stílusát felidéző, elegáns, fémből készült részletekkel díszített, józan vonalak, melyeknek köszönhetően az egyes modellek egyszerre retro hatásúak és modernek. Az előttünk álló szezon minden modellje markáns formákkal, korszerű és személyre szabott színekkel, a ma igényeihez igazodó alakban idézi fel a múltat.
olvass továbbNem csak luxussportkocsik gyártásában, hanem makettek készítésében is jeleskedik a Bugatti, a márkánál minden megrendelő megkapja saját autójának kicsinyített mását. A GT Spirit internetes szakportál a világcsúcsot felállító Veyron Super Sport makettjéről készített rövid összeállítást: a lap szerint a makett tökéletesen pontos mása az eredetinek, a készítő Amalgam szénszálas anyagokat is felhasznált.
olvass továbbA Puma cipő üzemet hivatalosan 1948-ban jegyeztette Rudolf Dassler, így ma a cég 63 éves fennállását ünnepeli. A Puma krónikájának első fejezete 1924-ben kezdődött: két testvér, Rudolf és Adolf Dassler alapította meg a vállalkozást – Dassler Testvérek cipő üzemét. Az első stopliszerű alkalmatossággal ellátott sportcipőt, már a háború előtt piacra dobták.
olvass továbbBár továbbra is óriási a harc a nagy autógyártók között, nagyon úgy tűnik a BMW-t nem tudja befogni a két nagy rivális, az Audi és a Mercedes. Az eladások frontján a hárombetűs márka ha nem is toronymagasan, de stabilan őrzi az előnyét. A pozitív számok - kitalálhatják könnyedén - a kínai piac bővülésének köszönhető.
olvass továbbAz avantgárd lázadóktól a klasszikus márkákig- most megismerheted a legnagyobb divatházak történetét, valamint az is, milyen trendek várhatóak az idei nyáron, és hogy az egyes sztárok melyik márka elkötelezett hívei.
olvass továbbA világszerte elismerésnek örvendő japán prémium autómárka mindig is elkötelezett híve volt a technikai újdonságoknak, nem csak az autóipar, hanem a versenysportok területén is. Az Infiniti amellett, hogy idén az egyik legkifinomultabb technikai sport, a Forma1 részesévé vált, a magyarországi lehetőségeket sem téveszti szem elől.
olvass továbbPinko-t, a ruházati márkát Pietro Negra és Cristina Rubini alapította az 1980-as évek végén, mostanára 800 üzletben árulják termékeiket világszerte, ami 148 milliós bevételt hozott 2008-ban, ez 8%-os növekedés 2007-hez képest.
olvass továbbVéget ért az egyik legnagyobb nemzetközi autókiállítás New York-ban. Az április 22. és május 1. között megrendezett kiállítás most sem hozott csalódást, a világ minden tájáról érkeztek különböző autócsodák, így minden márka és stílus rajongója kedvére szemezgethetett közöttük. Jól nézzék meg a képeket, a következő pár évben ugyanis ez lesz az iránya az autógyártásnak.
olvass továbbNem dolgozhat a jövőben a róla elnevezett márkán sem John Galliano, a Dior divatház antiszemita kijelentései miatt nemrég elbocsátott divattervezője. John Galliano - szintén a Dior vezetése alatt álló - vállalkozásának vezetői úgy döntöttek, megválnak a divattervezőtől - közölte a Women's Wear Daily című portál.
olvass továbbAz Audi 2010-ben ismét több összkerékhajtású autót értékesített, mint bármely más prémiumgyártó, az elmúlt év során ugyanis 437.792 négykarikás jármű készült a quattro állandó összkerékhajtással. Ezzel világszerte a „30 éve quattro“ jubileumi esztendőben gyártott Audik mintegy 38 százaléka rendelkezett ezzel a technikával, s a márka 74.262 újonnan forgalomba helyezett összkerékhajtású modelljével Németországban is a vezeti a mezőnyt.
olvass továbbHatodik alkalommal rendezték meg Budapesten a Carstyling.hu Tuning Show-t, amelyen a korábbi évekhez hasonlóan a Volkswagen is jelen volt, de az idén a márka külön standdal képviseltette magát.
olvass továbbA Design Terminál az országmárka alakításáért felelős Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium felkérésére a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem szakmai támogatásával februárban hidette meg GOMBOLD ÚJRA! - Divat a magyar elnevezésű öltözéktervezési pályázatát, amelyhez kapcsolódóan most újabb tendert ír ki a középiskolás korosztály számára.
olvass továbbTöbb mint 200 jelentkező közül választott nagykövetet az L.A. Makeup. Az öt szerencsés lány feladata a márka képviselése. Fél éven keresztül tesztelik a termékeket és tapasztalataikról hírt adnak blog oldalukon.
olvass továbbEgy hete megnyitotta első magyarországi üzletét a közkedvelt olasz divatmárka a Gaudí, teljes nevén a Gaudí Jeans & Style üzlet az Arena Plaza emeletén. Megalapítása óta a Gaudí márka neve egyet jelent a minőséggel. A több mint 20 éves múltra visszatekintő márka 140 nm-es budapesti üzletében azok a nők és férfiak találják meg ruháikat, kiegészítőiket, akik merész, egyedi stílusukkal szeretnének kitűnni a tömegből
olvass tovább