Kulcsszó keresés /


Isztambul

  • 2009. november 11.

Byzantion, Konstantinápoly, Bizánc, Isztambul. Európa egyik legrégebbi városát akár hívhatnánk örök városnak is, ha ezt a címet nem orozta volna el a sokkal jobb marketinggel rendelkező Róma. Pedig Isztambul legalább annyira erős versenyző, mint bármelyik Európai város. Vagy talán még inkább. Lássuk is, hogy miért.

olvass tovább

Az UEFA Champions League kupája Budapestre érkezett

  • 2009. október 12.

Három európai országon átvezető látványos utazás után az UniCredit Csoport Budapestre hozta az eredeti, az UEFA Champions League győztesének járó kupát. A labdarúgás legrangosabb klubszintű versenysorozatát bemutató UEFA Champions League Trophy Tour 2009 az UniCredit Csoport és a BL, az UEFA Champions League hároméves partneri együttműködésének nagyszabású nyitó eseménye.

olvass tovább

Richard Mille RM 008-V2 Felipe Massa karóra

  • 2009. július 29.

Egy luxuskarórákat gyártó svájci vállalat fejet hajt Brazília és a Forma-1 előtt. Tulajdonképpen a Richard Mille márka teljes egészében az autóversenyzés példáját követi a termékek gépies kinézetével, bár szerintem a Forma-1-es versenyautókban nincs annyi arany, mint ezekben az órákban.

olvass tovább

HUNGARORINGFest 2009

  • 2009. július 16.

A Forma 1-es futam turisztikai szempontból Magyarország egyik kiemelkedő fontosságú eseménye, hiszen ekkor a szokottnál is sokkal több külföldi vendég látogat el hazánkba. A lóerők szerelmesei és hozzátartozóik is, az edzések, versenyek után szívesen szórakoznak, ismerkednek hazánkkal és kultúránkkal, Budapest nevezetességeivel.

olvass tovább

JeanRichard és MV Augusta

  • 2009. június 23.

A két cég együttműködéséről már korábban is napvilágra kerültek hírek. Februárban a legendás motorversenyző, Giacomo Agostini előtt tisztelgett a két cég egy egész órasorozat kiadásával.

olvass tovább

A Forma-1 története - a hetvenes évek

  • 2009. május 04.

A hetvenes évek hatalmas változást hoz a Forma-1 életében. Végleg eltűnnek a szivarformák, s a versenyautók az első illetve hátsó szárnyaikkal elkezdenek hasonlítani a mai Forma-1-es gépekre. A biztonság is egyre nagyobb szerepet kap, bár természetesen még hosszú ideig jön látogatóba a pályára a halál.

olvass tovább

Ulysse Nardin Chairman mobiltelefon

  • 2009. május 04.

A svájci óraműves, Ulysse Nardin egy Chairman elnevezésű mobiltelefont gyártott le a napokban, mely különböző innovatív technológiákat használ fel, hogy megkíséreljen versenyre kelni a luxus mobiltelefon piacvezetőjével, a Vertu-val.

olvass tovább

Az Audi Shark koncept-tengeralattjáró

  • 2009. április 06.

Kazim Doku tervező a lenyűgöző Audi Shark koncept-tengeralattjárójával elnyerte az olasz Domus Akadémia 2008-ban meghirdetett dizájn versenyének első díját. A futurisztikus kétüléses repülő sportautó maximális teljesítményét ugyanúgy, mint biztonságát a motorok és a jetek stílusa ihlette.

olvass tovább

A Forma-1 története, második rész

  • 2009. március 23.

Előző részünkben a Forma-1 megalakulásával, az ötvenes évek hőskorával foglalkoztunk. A hatvanas évekbe érünk, a sorozat professzionális sporttá válik, profi csapatokkal és még profibb versenyzőkkel. Braham, Hill, Stuart korszaka következik.

olvass tovább