Kulcsszó keresés /


Tökéletes alternatíva – Jaguar E-Pace 2.0d R Dynamic S

Meg szoktunk ijedni, ha egy tradicionális márkát felvásárol egy ázsiai cég. De ahogyan a Volvonál, amelyet szintén a Ford birtokolt korábban, úgy a Jaguarnál sem történt semmi negatív változás, miután a Tata Motors tulajdonába került, sőt! A márka arculata megmaradt, miközben alkalmazkodott a jelenkor formai követelményeihez és láthatóan van pénz a fejlesztésre is.

olvass tovább

Nem csak nevében nagy – Opel Insignia Grand Sport Gsi

Régen volt, 2017-et írunk. Az Opel történetében legalább két komoly fordulat történt ebben az évben. Talán a legfontosabb, hogy a GM eladta az Opelt a PSA csoportnak, azaz ismertebb nevén a Peugeot-nak. A másik, szintén említésre méltó esemény, hogy megjelent az Insignia második generációja, egyszersmind a márka utolsó olyan modellje, amelyet még nem a Peugeot csoport formai irányzata határozott meg.

olvass tovább

Magabiztos vezetés - Testre szabott tréningek

  • 2020. július 07.

Legyen szó az első vezetés élményéről, vagy éppen arról, hogy hosszú évek gyakorlata után szeretnénk kicsit frissíteni a tudásunkat, a drivingcamp mindkét esetben a segítségünkre siet. Az Under 17 és a Mercedes-Benz Tréningeknek köszönhetően a vezetéssel még éppen ismerkedő fiatalok és a rutinosabb sofőrök is Mercedes-Benz járműveken próbálhatják ki, hogy hogyan reagálnak a legváratlanabb szituációkra vezetés közben.

olvass tovább

King of all roads – Africa Twin Adventure Sport

Soha nem kísérte ekkora várakozás egy tesztjármű érkezését. Ismerősök, olvasók, akik értesültek arról, hogy hamarosan tesztelni fogjuk az Africa Twint, mind-mind érdeklődve kérdezték. Leveleket, véleményeket kaptunk előzetesen, hogy valamilyen szempontból vizsgáljuk a motort. Ez bennem is további kérdéseket vetett fel, így alig vártam a napot, hogy alaposabban szemügyre vehessük az egyik legkultikusabb Hondát.

olvass tovább

Súlyos árat fizethetnek, ha erre nem figyelnek az újranyitott üzletek

  • 2020. június 03.

A járványhelyzet lecsengésével és a korlátozások részleges feloldásával egyre több cég dönt az újranyitás mellett. Az otthonmaradás és a szociális távolságtartás azonban maradandó változásokat hozott a vásárlói magatartásban. Több nemzetközi kutatás is rámutatott, hogy a fogyasztók sokkal óvatosabban közelítenek a nem létfontosságú üzletekhez, és ha lehet, elkerülik azokat a helyeket, ahol tömeg alakulhat ki. A vevőkiszolgálásban is izgalmas időszak következik: most nemcsak az udvariasabb, felkészültebb és kedvesebb személyzet, hanem az alapvető biztonságérzet megteremtése lesz a döntő – hívja fel a figyelmet az ügyfélélmény menedzsmenttel foglalkozó ClientFirst Consulting szakértője.

olvass tovább

A mini Hummer – Suzuki Jimny

Az egyre bővülő vezetést támogató rendszerek, kütyük, olyan mértékben a hétköznapok részévé váltak 10-15 év alatt, hogy el is felejteni lassan, hogy milyen az igazi vezetési élmény. A Jimny olyan, régen elfelejtett érzéseket hozott elő, amit akkor éreztem, amikor megszerettem magát a vezetést.

olvass tovább