Kulcsszó keresés /


Fiorucci történet

  • 2009. március 02.

Fiorucci maga a XX. század. A mindig mosolygós, szakállas, elegáns divatguru az öreg Európát képviseli még akkor is, amikor az amerikai Beverly Hills sztárjai ünneplik. Elio Fiorucci helyet követel magának Európa divatcézárjai között, és nincs olyan nap, hogy ne szerepeljen valamelyik világhírű lapban.

olvass tovább

Puma

  • 2009. február 13.

A brit tervező, Alexander McQueen és a Puma közötti együttműködés jó pár év óta számos sikeres kollekciót eredményezett. Úgy látszik, hogy egyik fél sem elégedett meg ennyivel, hiszen úgy hírlik, hogy egy új, közös cipőkollekcióval rukkolnak elő.

olvass tovább

Az Audi és a Prada egyesítik erőiket

  • 2009. február 09.

A világ luxusmárkáinak két képviselője szövetkezik egymással több csúcsminőségű projekt végrehajtására. Az olasz Prada divatház és a német autógyártó Audi együttműködésre készül, első lépésben közösen szponzorálnak egy csúcsminőségű jachtot.

olvass tovább

2009-es férfihaj divat

  • 2009. január 26.

Ahogyan az öltözködésre, úgy a férfi hajdivatra is igaz a ciklikusság. Ez nem jelenti azt, hogy a tervezők semmi újat nem tudnak már kitalálni (az epésebbek úgyis ezt fogják mondani), csak azt, hogy előszeretettel nyúlnak vissza a régi korok divatjába.

olvass tovább

Toni & Guy

  • 2009. január 26.

Toni és Guy Mascolo a hatvanas évek elején nyitotta meg első fodrászüzletét, de a cég mára az egyik legmeghatározóbb divat és a fodrászat oktatása terén is.

olvass tovább

A farmer születése

  • 2009. január 22.

A jeans, más néven a farmer a szabadság szimbóluma. Soha ruhadarab nem késztetett gondolkodásra annyi szociológust, történészt, filozófust és divatszakembert, mint századunk kék csodája, a blue jeans.

olvass tovább

Karl Lagerfeld

  • 2009. január 08.

Híres, sikeres, és ami még megemlítendő, ő a Coco Chanel divatbirodalom irányítója, igazgatója,  akinek a mottója elgondolkodtató: "A divat azok utánzása, akik különbözni akarnak azoktól, akik semmiben sem különböznek egymástól." (Karl Lagerfeld).

olvass tovább

Öltönytrend 2009-ben

  • 2009. január 05.

A férfidivat legmeghatározóbb szegmense természetesen a zakó, illetve az öltöny. Ahogyan az utóbbi időkben megszokhattuk, a divat világa ismét visszanyúl a régebbi korokba, most épp a huszadik század 50-es, 60-as éveibe.

olvass tovább