Kulcsszó keresés /


Vesszük a papucsokat, mint a cukrot a pandémia óta

  • 2022. február 13.

Az online webshopok forgalma ugyan nagyot nőtt a pandémia óta, de az elmúlt időszakban nem a divat volt az elsődleges haszonélvezője a növekedésnek. A cipőipar határozottan megsínylette az elmúlt közel két évet, több ismert papucsmárka viszont olyan mértékű növekedést tudott elkönyvelni, amire azelőtt nem nagyon volt példa – osztja meg tapasztalatait Kobza András, a LifeStyleShop.hu ügyvezetője.

olvass tovább

A nagykereskedők voltak a pandémia által generált online kereskedelmi felfutás legnagyobb nyertesei

  • 2022. február 06.

A pandémia alatt megsokszorozódott a webshopok száma – iparági statisztikák és az Adlogic becslései alapján másfélszer annyi webshop működik most hazánkban mint a pandémia kitörése előtt. A korábbi ütemesen felívelő növekedési tendenciával ellentétben a különböző korlátozások miatt tömegek próbálták a vállalkozásaikat az online térben is sikeressé tenni. Ugyan a folyamat kezdetben kényszercselekvés és az adott krízisre való reakcióként volt jelent, az utóbbi két évben rengeteg hozzáállásbeli változást is hozott magával. A 2020-21-es időszak legérdekesebb trendjeit az Adlogic foglalta össze.

olvass tovább

Hiába a karantén kilók, a magyarok nem akarnak diétázni

  • 2021. október 15.

A diéták, a fogyókúrás ételek és táplálékkiegészítők iránt jellemzően tavasszal és nyár elején szokott megugrani az érdeklődés, majd ez a trend egészen a nyári szezon végéig kitart. A tavalyi évben ez érzékelhetően elmaradt a meglehetősen váratlan, a megszokottnál sokkal kevesebb utazást és közösségi programot hozó nyár hatására. 2021-ben növekedni kezdett ez a trend, viszont még messze volt a két évvel ezelőtti adatoktól.

olvass tovább

A prémium elektromos autózás új központja Óbudára költözik

  • 2021. április 22.

Évek óta meghatározó autópiaci trend az elektromobilitás előretörése. A nemzetközi mellett hazai szinten is jelentős a keresletnövekedés, és ez nem csak a középkategóriás, alternatív meghajtású gépkocsikra igaz, hanem a prémium modellekre is. Így a vevői igényekhez igazodva, április 22., a Föld Napja alkalmából új elektromos üzletág kezdi meg működését az ország legszélesebb márkakínálatát egy helyen értékesítő autókereskedés bázisán.

olvass tovább

Igazgató úr – Audi A6 55 TFSI e quattro S tronic

2018 óta van velünk az Audi ezen generációja, amely annyit növekedett méretben és annyit változott formai szempontból is, hogy laikus számára megkülönböztethetetlen lett a márka zászlóshajójától, az Audi A8-tól. Nem is feltétlenül rossz hír ez azok számára, akik ezt a modellt választják. A limuzin változatot teszteltük, egy különleges kivitelben, a plug-in hybrid erőforrással.

olvass tovább

A zászlóshajó – Peugeot 508 SW GT Line 2.0 BlueHDI

Peugeot 508 második alkalommal jelent meg ilyen néven, miután az új névadási stratégia szerint a generációk száma növekszik, nem pedig a kategória (2-es, 3-as, 5-ös) mögötti szám, mint azt sok éven át megszokhattuk. Pontosan két éve 2018-ban mutatták be ezt a szériát a genfi autószalonon 5 ajtós és kombi változatban. Utóbbi az angol station wagon rövidítése alapján, SW jelzést kapott.

olvass tovább

Édesburgonya, a zamatos tápanyagbomba

  • 2020. február 10.

Az édesburgonya, vagy batáta hazai elnevezése megtévesztő, mert étkezésre használt gyökere igaz, hogy nagyon hasonlít a krumplihoz, besorolása szerint mégsem burgonyaféle. A hazai piacokon és nagyobb élelmiszer áruházak polcain is megtalálható, népszerűsége méltán növekszik évről évre!

olvass tovább

Magasabb szintre lépett a Seat - 2019-es SUV modellek

  • 2019. április 26.

A SEAT sikeres időszakot tudhat maga mögött, hiszen immáron 2012 óta konstans fejlődésben van a márka. A folyamatosan megújuló modellpalettának köszönhetően a márka 2012 óta két számjegyű növekedést mutat fel, ami összességében az elmúlt hat évre számítva közel 60 százalékos fejlődést jelent.

olvass tovább