Kulcsszó keresés /


Professzionális minőségű nyomtatás, otthon: Canon SELPHY CP800

  • 2010. augusztus 25.

A Canon, a digitális képalkotási technológiák egyik vezető vállalata bemutatta új SELPHY CP800 kompakt fotónyomtatóját, melynek segítségével a felhasználók másodpercek alatt, otthonukban nyomtathatnak professzionális minőségű fényképeket. A jól látható, dönthető LCD képernyőn csupán ki kell választani a felvételt, és a SELPHY CP800 47 másodpercen belül ki is nyomtatja a fényképet (képeslap méret esetén).

olvass tovább

Canon PowerShot SX130 IS fényképezőgép

  • 2010. augusztus 25.

A Canon, a digitális képalkotási technológiák egyik vezető vállalata bemutatta új, PowerShot SX130 IS típusú fényképezőgépét, mely a kimagasló teljesítmény és a kedvező ár tökéletes kombinációját nyújtja a felhasználók számára. A családbarát, kompakt fényképezőgép ideális a mindennapi használatra, bárhová magunkkal vihetjük, a nagyfelbontású (HD) videofelvételi mód, a 12-szeres optikai zoom, és a nagy-látószögű objektív pedig garancia a minőségi képalkotásra.

olvass tovább

Új Canon PowerShot S95 – kézi vezérlés és kitűnő teljesítmény, kompakt vázban

  • 2010. augusztus 25.

Canon, a digitális képalkotási technológiák egyik vezető vállalata bemutatta új, szenvedélyes fotósoknak készült PowerShot 95 fényképezőgépét, amely rendkívül praktikus, kompakt vázban ötvözi a kézi vezérlést és a kitűnő teljesítményt. A fényképezőgépen található egyedülálló objektív vezérlőgyűrű elforgatásával olyan kézi beállítások válnak elérhetővé, mint például a blende, a fókusz és a zársebesség.

olvass tovább

10 év innováció és stílus: Canon IXUS 1000 HS fényképezőgép

  • 2010. augusztus 25.

A Canon, a digitális képalkotási technológiák egyik vezető vállalata az új IXUS 1000 HS modellel ünnepli az IXUS digitális kompakt fényképezőgépek tíz éves születésnapját. A terméksorozatra jellemző stílusjegyek mellett az IXUS 1000 HS a legvékonyabb 10-szeres optikai zoom-mal rendelkező fényképezőgép a világon, miközben a felhasználók 1080p felbontású Full HD minőségű videókat is rögzíthetnek vele.

olvass tovább

Az első hazai kötet a digitális zene kultúrájáról

  • 2010. január 12.

A Médium, Hang, Esztétika című könyv az első magyar, szakmai igényű munka, amely az elektronikus zene történeti és elméleti aspektusain felül annak kulturális, technikai és nem utolsó sorban a vonatkozó terület formakultúrájára gyakorolt hatásait is szemügyre veszi olvasmányos, számos területet lefedő szövegek segítségével.

olvass tovább

Cameron találmánya: Digitális színész fiatalító

  • 2010. január 06.

James Cameron az Entertainment Weekly-nek beszélt az általa kifejlesztett technológiáról. Elmondta, hogy ezzel az új eljárással könnyedén át tudnak alakítani egy adott színészt CGI űrlénnyé, ugyanakkor nem csak különféle teremtményeket tudnak létrehozni, hanem emberi karaktereket is.

olvass tovább

Squeezebox Touch & Radio

  • 2009. szeptember 23.

Ha úgy éreznénk, hogy huszonegyedik századi zenerajongó létünkre a HIFI tornyunk leragadt a huszadik század végénél, akkor a Logitech ma bemutatott két új terméke segíthet elhozni otthonunkba a digitális forradalmat.

olvass tovább

Kivérezhetnek a hazai kereskedő vállalatok, ha nem váltanak digitális stratégiára

  • 2008. szeptember 09.

Az elmúlt években világszerte számtalan új értékesítési csatorna jött létre, amelyek meghatározó része ma már digitális. Az e-kereskedelem robbanásszerű fejlődésének köszönhetően a piaci verseny globálissá vált, melyben a hazai kereskedők nagy részének - pár üdítő kivételtől eltekintve - sajnos óriási hátránnyal kell megküzdenie. Radó Mátyás, az augusztusban megjelent „Egységesített Kereskedelem” című üzleti szakkönyv társszerzője szerint a legtöbb hazai tulajdonú kereskedelmi vállalat még a webáruháza felépítésével birkózik, miközben már rég az üzleti evolúció egy következő szintjével, az omnichannel szemléletű értékesítés kiépítésével kellene foglalkoznia. Ez a lemaradás azt eredményezi, hogy a hazai kiskereskedelem fájdalmasan ki van szolgáltatva a környező országokból a magyar piacra belépő, erősebb versenyzőknek. Ahhoz, hogy a hazai kereskedelem helyzete pozitív fordulatot vegyen, paradigmaváltásra lesz szükség, melynek során a hazai üzletek sem kerülhetik el, hogy bizonyos értelemben technológiai vállalatokká alakuljanak át.

olvass tovább