Kulcsszó keresés /


Pickup a csúcson – Ford Ranger Raptor 3.0 Eco Boost

Nem is végződhetett volna jobban az év, mint minden idők legerősebb Ford Rangerjének tesztelésével. A Raptor nevet ugyan ismerhetjük az előző generációs Ranger neve mellől is, de a most bemutatott modell egy új, sosem látott dimenziót tárt elénk. Az alapjaitól újraépített Ford Ranger ugyanis sportautós képességeket kapott a háromliteres V6 benzinmotor és a különleges hajtás, vezérlés, felfüggesztés által.

olvass tovább

Megnyitotta BYD szalonját a Wallis Motor Duna

  • 2023. október 20.

Ünnepélyes keretek között nyitott meg az AutoWallis Csoporthoz tartozó Wallis Motor Duna BYD autószalon. A márkakereskedői csoport közel 30 éve a magyar autópiac egyik meghatározó szereplője, három budapesti márkakereskedésében olyan illusztris márkákat forgalmaz, mint a BMW és BMW motorkerékpárok, a MINI, a Maserati, a SsangYong és az ISUZU. Az, hogy a kínai BYD elektromosautó-gyártó az AutoWallis Csoport tagját, a Wallis Motor Dunát választotta az egyik első magyarországi szalonjának, tovább erősíti a márkakereskedői csoport piaci pozícióját, és komoly előrelépést jelent számára a fenntartható mobilitás terén.

olvass tovább

Élmény, játék, szórakozás – Suzuki GSX-8S

Az idei szezonban a tesztelhető modellek zöme a naked kategóriából érkezett. Nem hiába, a csupasz motorok tarolják a piacot. Formájuk, dinamikájuk tökéletesen alkalmas a hétköznapi használattól kezdve a napi túrázáson át mindenre. A lecsupaszított külső pedig 100%-ban hozza a mai divatirányzat adta irányvonalat. Fiatalos, dinamikus motorok, ahol a GSX-8S, ha úgy tetszik egy új szereplő, hiszen hosszú idő óta az első igazán újnak tekinthető motor a Suzuki kínálatában.

olvass tovább

Újjászületés – Honda XL750 Transalp

Nem hiszem, hogy részletes történelmi hátteret kell adnom vagy hosszasan kell, hogy elmondjam, mi is az a Transalp, a motorokat szeretők körében. Ahogyan az mostanában lenni szokott, legendák, nagy presztízsű járművek születnek újjá. Az egyik ilyen a Transapl, amelyet most már egy nagyobb, 755 cm3-s erőforrás hajt a korábbi 700-as (680cm3) erőforráshoz képest.

olvass tovább

A meztelenség csúcsa – BMW M 1000 R

A legtöbb motoros ismeri az érzést, amikor halad a forgalommal, a fordulatszám erős közepes tartományban van és egy erős gázadással úgy otthagyod a tömeget, mintha soha nem lettek volna melletted. Nagyjából ez történt az S 1000 R-rel, amikor a BMW tervezői úgy döntöttek, hogy megalkotják az M 1000 R-t. Nagy szükség ugyan nem volt arra, hogy megtörténjen ez a módosítás, de most, hogy van, létezik, tudom, hogy nagyon-nagyon jól tették.

olvass tovább

Elsőre mást hallasz bele, de így sem csalódás – Honda CL500

Amikor a kollégám jelezte, hogy egy CL500-at fog elhozni tesztelésre, akkor őszíntén megmondom,, hogy elsőre a Mercedes jutott az eszembe. Persze tudtam, hogy motort fogunk tesztelni, de valahogy ez a betűkombináció ezt a képet hozta elő rögtön a fejemben. A régi és az új, mint képvilág, különleges módon mégis megmaradt a próbakörök, motorozások során. Természetesen más teljesítményt és élményt okozva, mint a négykerekű CL esetében, de ez egyáltalán nem negatív kijelentés. A Honda CL500 más módon ikonikus.

olvass tovább

Lehet benne hibát találni, de tényleg szükséges? – Jaguar XE P300 AWD

Nem fiatal már az XE nagymacska, de még fitten szaladgál az utakon. Köszönhetően a benne duruzsoló, meglehetősen erős motornak, másrészt a számos modellfrissítésnek, amelyen a modellciklus alatt átesett. Bár SUV lázban ég a világ, de a presztízs szegmensben azért egy magára valamit is adó márka rendszeresen hozza ki az újabbnál újabb típusokat, gondoljunk csak a BMW 3-as szériájára vagy éppen a Mercedes-Benz C osztályra. Így a Jaguarnak egyáltalán nincsen könnyű dolga.

olvass tovább

Élj úgy, ahogy motorozol. Szabadon! – BMW R 18 100 Years

A napfény ezernyi csillogása úgy verődik vissza a rengeteg króm kiegészítőn, hogy szinte elvakít a látvány. Persze kár lenne, ha így történne, mert a BMW R 18 legalább annyira gyönyörű, mint amilyen jó vele motorozni. 345 kilós önsúlya észrevehetetlen a tökéletes kiegyensúlyozás és az alacsony súlypont miatt. Élmény és gyönyör, igazi motorozási extázis.

olvass tovább

Egyszerű és nagyszerű – Suzuki V-Strom 800DE

A ne ítélj elsőre mondás igazi cáfolata ez a fantasztikus motor! Bevallom őszintén, hogy első ránézésre egyáltalán nem fogott meg a 800DE. A csőrös kialakítás és a harsány svéd zászlóra emlékeztető színe nem villanyozott fel elsőre. Azt gondoltam, hogy kialakítása miatt egy főként terepre tervezett motort fogunk tesztelni, amely nagyon szűk rétegnek készül. Óriásit tévedtem!

olvass tovább