Edward Norton összeállt a világ legdrágább modelljével
Legalább is egy reklám erejéig, az Amerikai história X sztárja ugyanis Daria Werbowyval együtt reklámozza a PRADA phone by LG 3.0 okostelefont.
olvass továbbLegalább is egy reklám erejéig, az Amerikai história X sztárja ugyanis Daria Werbowyval együtt reklámozza a PRADA phone by LG 3.0 okostelefont.
olvass továbbA reklámfilmzenék gyakran válnak slágerekké. Az alkotások általában a képi világ megerősítésért születnek, ám gyakran önálló életet kezdenek. Hiába kapjuk szemünkön keresztül a legtöbb impulzust, a folyton fülünkbe csengő dallamok lassan „átveszik a hatalmat”, közös kulturális „örökséget” alkotva. Ezen örökség gyarapításában vehetnek részt vállalkozó kedvű, akár teljesen amatőr fiatalok is a Rezene reklámzene-írói pályázatán.
olvass továbbMa mutatták be azt a Levi’s reklámfilmet, ami a világ 24 országában lesz látható. A filmet a berlini fotós, egyben filmrendező Ralf Schmerberg rendezte. A „Levi’s Legacy”, vagyis a “Levi’s örökség” a fiatalokat célozza, a fiatalok nyelvén, a fiatalok érzéseiről.
olvass továbbA Fiat és a Gucci most jelentette be a Gucci kiadású Fiat 500 reklámkampányát az orosz szépséggel, Natasha Poly-val.
olvass továbbA Super Bowl alatt sugárzott reklámok mindig is külön kategóriát képviseltek. Az egyes cégek elképesztő pénzeket áldoznak egy egy reklám elkészítésére, ami persze érződik a minőségükön is. Nézzük meg az idei Super Bowl legjobbjait.
olvass továbbBizonyára sokunk számára lehetnek ismerős képei a második világháború előtti kampányai, reklámplakátjai. Ezek a reklámok már maguk is a történelem részei, jellegzetes stílusukat, formátumukat bárki könnyen felismerheti. Egy Sao Paolo-i reklámügynökség munkáit láthatjuk alább. Régi köntös, mai tartalom.
olvass továbbBudapest, 2010. november 10. – A hazánkban is hódító retro-őrület követőit napok óta lázban tartja az a hír, hogy újra elérhetőek a TV Tornából és a Skála Coop reklámokból ismert Senior® és Méta® szabadidő felsők. A nyolcvanas évek hangulatát idéző tréningruhákat fiatalokból álló tervezőcsapat élesztette föl, amely az underground és street stílust követő fiatalok mellett a Senior és Méta szabadidőruhákban felnövő, idősebb korosztályt is megcélozza a jól ismert márkákkal.
olvass továbbA Hugo Boss legújabb illatának reklámarca nem más, mint Ryan Reynolds. A Bottled Night a magabiztos, karizmatikus és ambiciózus férfiak illata.
olvass továbbA divatház úgy látszik kiheverte a tavalyi csontvázbotrányát. Mint emlékezetes, egy, a márkát reklámozó plakátkampányban az egyik modelljét, Filippa Hamiltont kissé szűk csípővel ajándékozták meg. Most szerencsére abnormális, hangyakirálynővé alakított modelleket nem, csak a 2010 őszi, férfi kollekciót fogjuk találni...
olvass továbbAz EIZO és a Butter német reklámügynökség közös terméke, fogalmazzunk úgy, egyedi lett. Az ötlet persze az EIZO röntgengépe kapcsán jött. Érdekes módja a népszerűsítésének.
olvass továbbA világ talán legjobb férfi fehérneműit reklámozni a Föld egyik legfelkapottabb futballistájával elvileg tuti üzlet. De egyáltalán nem biztos, hogy Christiano Ronaldo félmeztelen felsőteste és mindig hetykére állított sérója valóban vásárlási rohamot indítana el a férfiak körében...
olvass továbbA Louis Vuitton divatmárka exkluzivitásához illően élő futball legendák működtek közre a két évvel ezelőtti foci VB-re időzített reklámban.
olvass továbbA Lee-hegyen látható, legendás "Hollywood" felirat eredetileg nem a filmipar fellegvárát, hanem egy egyszerű ingatlanfejlesztési projektet reklámozott. A hegyoldal története 2008-ban, ezen a vonalon folytatódott: a terület tulajdonosa lakóparkot épített volna a csúcsra, de a projekt elvérzett a látványt féltő helyi lakosok ellenállásán.
olvass továbbAz Evian új kampányában folytatta a bébivonalat. És milyen jól tette! Legújabb reklámkampányuknak a "Live young", azaz "Éljél fiatalon" nevet adták.
olvass továbbA világhírű reklám- és divatfotós, David LaChapelle készítette a Maybach új, hamarosan élesedő kampányának képeit. Akit érdekel, hogy hogyan (hányan!!!) dolgozik egy magasan jegyzett fotós stábja a világ boldogabbik, de legalábbis jobban eleresztett felén, megnézheti a hajtás után található spojler/teaser videón...
olvass továbbA Viharsziget bemutatóját átrakták 2010-re, mondván a stúdió 2009-ben nem tudott elég pénzt költeni a reklámozására. Úgy tűnik jó húzás volt, mivel a film Leonardo DiCaprio és Martin Scorsese legnagyobb nézőszámmal, és persze bevétellel rendelkező nyitását hozta.
olvass továbbBizonyára sokakat érdekel, hogy az irodai dolgozók legirigyeltebb kasztja, a legmenőbb és leglazább réteg hol tekeri a pénzkötegekkel aládúcolt csocsó asztalt? Azaz hol töltik el a nap 24 órájának többségét a reklámkészítők, kreatívok, kommunikációs szakemberek?
olvass továbbKár itt minden szó, lehet gyönyörködni, lehet ámulni, lehet a nyálelválasztást beindítani... A világ egyik legjobb marketingjével, meztelen csajokkal reklámozó gumigyár, a Pirelli 2010-es naptárjának is ott kell lógnia minden garázsban...
olvass továbbSean Connery lett a legújabb arca a Louis Vuitton divatház "Core values" reklámkampány sorozatának. A korábbi James Bond sztár házához közel a Bahamákon állt Annie Liebovitz fotós kamerája elé, Vuitton híres Keepall táskájának vízálló változatát reklámozva.
olvass tovább