Kulcsszó keresés /


Intimitás mesék – a társ-dinamika

Az első témának a párkapcsolati dinamikát választottam, melyet most a női oldalról közelítek. Tehát a nő élettapasztalata (imprinting), mintái, hogyan befolyásolták a férfi viselkedését, és magát a kapcsolat alakulását. A dinamika milyensége és minősége, az alapja a két ember kapcsolatának, tehát annak is, hogy lehetséges-e az intimitás és annak megélése kettejük közöttük.

olvass tovább

Fontosabb lett az ár, mint a minőség

  • 2022. augusztus 24.

A termékek folyamatos drágulása már a gazdaság minden szintjén érezhető, a fogyasztók is kénytelenek átgondolni, hogy mire és mennyit költenek. Milyen hatással van ez a márkahűségre? Melyek azok a termékek, amikről hajlandóak lemondani? Mit tehetnek a kereskedők? Hogyan lehet a szállítási költséget a vásárlók és a kereskedők számára is előnyös módon elkerülni? Jánvári András, e-kereskedelmi szakértő, a Multi-vitamin.hu ügyvezető igazgatója osztotta meg tapasztalatait.

olvass tovább

Jóval tudatosabban vásárolunk online 2022-ben, mint eddig bármikor

  • 2022. június 30.

Az online vásárlóknak mára tökéletesen bevált rutinjuk van arra, hogyan bonyolítanak le egy webshopos vásárlást. A döntést nagyban befolyásolja, hogy a vevő ismeri-e már a webáruházat, milyenek a tapasztalatai. Amennyiben pozitív élményei vannak, szívesebben választja a bevált webshopot, még ha a termék ára magasabb is valamennyivel, mint máshol. A vásárlók ma már jóval alaposabban tájékozódnak a webáruház és a mögötte álló cég valódiságáról, mint pár évvel ezelőtt. A vásárlók egy része szívesen veszi, ha van mód személyes átvételre is, de ha kedvező a házhozszállítás, akkor inkább ezt a megoldást választják. Ami a legfontosabb a vevőnek: minél előbb kézben tartani a vásárolt árut – derül ki a Lumenet.hu magyar világítástechnikai webáruház kutatásából.

olvass tovább

Hello Európa - MG EHS Luxury Plug-in Hybrid

Nemrégiben járt nálunk az MG ZS, amely a belépő modellje az újra feléledt MG márkának. A meggyőző vezetési tapasztalatok után, amelyet a kistestvér okozott, az importőr előhúzta az igazi ütőkártyát, az EHS-t. Sőt azóta a hivatalos hazai bemutatón is túl vagyunk. Ezek után, ha ezentúl azt mondja valaki, hogy a Kínaiaktól nem kell félnie a tradicionális európai márkáknak, akkor hangosan ki fogom röhögni és megmutatom az EHS-t.

olvass tovább

Igényesebbek lettek a magyar vevők: ma már minden fronton elvárják a kiváló kiszolgálást

  • 2022. március 29.

A pandémiás válsággal terhelt 2021-es évben is elismerték az ügyfélkiszolgálásban legjobban teljesítő vállalkozásokat. A folyamatosan változó piacon a ClientFirst Consulting több mint 2.500 üzletet tesztelt, átfogó képet adva ezzel a magyar ügyfélkiszolgálás pillanatnyi helyzetéről. A felmérés alapján az elektronikus kiszolgálásban enyhe javulás volt tapasztalható, és a telefonos és a személyes ügyintézés is jól szerepelt. „A próbavásárlások alapján a legfőbb tapasztalatunk az volt, hogy a fogyasztói igények jelentősen megemelkedtek a kiszolgálás minden szintje felé. A pandémia egyik pozitív mellékhatása az elektronikus és online terület fejlődése volt, és aki ebbe időben befektetett, most learathatja a babérokat az elégedett ügyfélkör képében” – mondta Mózes István, a kutatást szervező ClientFirst Consulting ügyvezetője.

olvass tovább

Hogyan kezeld a partnered által megsértett érzéseidet?

  • 2022. március 12.

Az egyik legmélyebb konfliktusforrás egy kapcsolatban akkor jelentkezik, amikor a bizalom sérül. Amikor úgy érezzük, hogy megbántott vagy becsapott minket a partnerünk, sokan közülünk az árulás érzését tapasztaljuk. Az érzelmek széles skáláját válthatja ki, ha úgy érezzük, hogy valaki, akivel biztonságban éreztük magunkat, váratlanul másképp áll hozzánk. Ebben a zaklatott állapotban nehéz lehet megbirkózni a saját belső tapasztalatainkkal, nemhogy megoldani a problémát a másik személlyel.

olvass tovább

Vesszük a papucsokat, mint a cukrot a pandémia óta

  • 2022. február 13.

Az online webshopok forgalma ugyan nagyot nőtt a pandémia óta, de az elmúlt időszakban nem a divat volt az elsődleges haszonélvezője a növekedésnek. A cipőipar határozottan megsínylette az elmúlt közel két évet, több ismert papucsmárka viszont olyan mértékű növekedést tudott elkönyvelni, amire azelőtt nem nagyon volt példa – osztja meg tapasztalatait Kobza András, a LifeStyleShop.hu ügyvezetője.

olvass tovább

A kisebb üzletek lettek az elmúlt év drágulásainak legnagyobb vesztesei

  • 2022. január 04.

Már egy éve tart az Oroszország és Ukrajna között zajló háború, amely ugyanúgy jelentős hatással volt az inflációra, mint a banki kamatokra és az energiaárakra, azonban emellett olyan szokásokra is, mint a vitaminvásárlás vagy a bikiniszezonra való készülődés. Jánvári András, a Multi-vitamin.hu ügyvezető igazgatója, e-kereskedelmi szakértő összefoglalta az elmúlt egy év tapasztalatait.

olvass tovább