Kulcsszó keresés /


Augusztus végére tolták a 2020-as EFOTT-ot

  • 2020. május 21.

Az EFOTT szervezőcsapatának bejelentése szerint, nagy erőkkel dolgoznak azon, hogy idén se maradjon el az év legnagyobb hallgatói bulija. A fesztiválozók véleményének kérdőíves felmérése után úgy döntöttek, hogy amennyiben az egészségügyi helyzet, valamint a rendelkezések engedik, 2020. augusztus 26-30. között megtartják a rendezvényt a Velencei-tó északi partján. Az egyik legnagyobb fellépőként előzetesen már bejelentett Flo Rida elfogadta az új időpontra történő meghívást, és minden jel szerint a hazai együttesek legjava is szerepelni fog a line-upban.

olvass tovább

Az utolsó szamuráj - Honda HR-V 1.5 Turbo Sport CVT

Mélységesen tisztelem a japánokat. Ennek oka, hogy folyamatosan, időt nem kímélve törekednek a tökéletesség elérésére. Gondoljunk csak egy sushi szakácsra, aki éveken keresztül csak a rizsfőzés művészetét gyakorolja, vagy a szamurájokra, akik éveken keresztül voltak képesek a kard, hüvelyből való kivételét ismételni, hogy az tökéletes legyen. Mit jelent számunkra ez a tradíció? A fantasztikus autókat.

olvass tovább

Globális felmérés: köszönésben elitszinten a magyar eladók - Tíz vevőből nyolcra rámosolyognak a hazai üzletekben

  • 2020. április 22.

Világszínvonalon állnak a magyar értékesítők a köszönés tekintetében – derült ki a 4,9 millió jelentést vizsgáló Smiling Report idei jelentéséből. A Föld 68 országára kiterjedő Mosolyfelmérés alapján Magyarország ebben a kategóriában az ötödik helyen végzett, 95%-os teljesítménnyel. Jó hír az is, hogy a magyar ügyfelek 84%-ára rámosolyognak, ebben a tekintetben a középmezőnyhöz tartozunk. A friss jelentés még a 2019-es naptári évet, vagyis a koronavírus előtti állapotokat dolgozta fel, a kérdések a vevőket fogadó mosolyra és köszönésre, valamint a kapcsolt értékesítésre vonatkoztak - tájékoztatott a hazai eredményeket felmérő ClientFirst Consulting Kft.

olvass tovább

Top10: Jack Nicholson legjobb filmjei

Bátran ki merjük jelenteni, hogy Jack Nicholson korunk egyik legjobb színésze, nem véletlenül három Oscar és hét Golden Globe- díj tulajdonosa. 2013-ban sajnos bejelentette, hogy végleg visszavonul a színészettől, ugyanis úgy ítélte meg, hogy memóriaromlása miatt egyre nehezebben tudja szövegeit megtanulni. Ennek ellenére szerencsére számos fantasztikus alakítással örvendeztetett meg minket, melyek közül össze is gyűjtöttük a tíz legjobbat 83. születésnapja alkalmából!

olvass tovább

A Puma újra támad – Ford Puma ST-Line X 1.0l EcoBoost 155Le

Kicsit lehet elcsépelt a szó manapság, de az új Ford Puma egyszerűen MENŐ! Kell és fogok is írni a menetteljesítményről, motorról és pár technikai paraméterről. De most komolyan, nem ez az első szempont, amikor autót veszünk, hanem a forma és a megjelenés. Meg kell, hogy testesítse a vágyainkat hisz az autó nem utolsó sorban egy önkifejező eszköz.

olvass tovább

A szolid cirkáló - megújult Škoda Superb

  • 2020. március 27.

A 2015-ben megjelent, harmadik generációs Škoda Superb egyébként is minden igényt kielégítő, remek formavilágú autóként indult hódító útjára, azonban tudjuk jól, hogy a megjelenésen - legyen szó emberekről és divatról, vagy éppen esetünkben autókról - mindig van mit csiszolni és tökéletesíteni.

olvass tovább

A zászlóshajó – Peugeot 508 SW GT Line 2.0 BlueHDI

Peugeot 508 második alkalommal jelent meg ilyen néven, miután az új névadási stratégia szerint a generációk száma növekszik, nem pedig a kategória (2-es, 3-as, 5-ös) mögötti szám, mint azt sok éven át megszokhattuk. Pontosan két éve 2018-ban mutatták be ezt a szériát a genfi autószalonon 5 ajtós és kombi változatban. Utóbbi az angol station wagon rövidítése alapján, SW jelzést kapott.

olvass tovább

Garantáltan válságálló befektetés az elégedett ügyfélkör

  • 2020. február 29.

A hazai piacon is egyre nagyobb teret nyer a válságállóság szempontjából kritikus ügyfélkiszolgálás területe. A több mint 1.500 üzletet tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kutatása rámutatott, hogy a magyar fogyasztók egyre érzékenyebbek, ami két dolgot jelent: egyrészt sokkal negatívabban értékelik a nem megfelelő bánásmódot, másrészt, ha valahol kiváló kiszolgálással találkoztak, hűségesebbek lesznek. A tanácsadó cég a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” gálán több kategóriában is díjazta azokat a vállalkozásokat, akik kiemelt hangsúlyt fektetnek a fogyasztói élmény javítására.

olvass tovább