Kulcsszó keresés /


Save the Oceans kampány a H&M és a WWF részvételével

  • 2010. május 11.

A környezeti problémák egyre sürgetőbbé válásával egyidejűleg a H&M egy új kollekciót vezet be, amelynek bevételéből a WWF délkelet-ázsiai Korall-háromszög területén végzett munkáját kívánja támogatni. A biopamutból készült, tengeri élőlények által inspirált mintájú pólókból  és ujjatlan felsőkből álló kollekció májusban érkezik az üzletekbe.

olvass tovább

A legkarcsúbb multimédiás erőmű – Toshiba Qosmio F60

  • 2010. február 05.

Régóta szemezel már a vékony, könnyedén hordozható és trendi laptopokkal, de a felsőfokú multimédiás képességekről nem vagy hajlandó lemondani? Ez többé nem jelenthet gondot! A Toshiba elkészítette eddigi legvékonyabb multimédiás erőművét, a Qosmio F60-as notebookot.

olvass tovább

CODE-X, hibrid meghajtású luxus

  • 2009. június 22.

Korábban csak nagyon kevesen gondolták, hogy a luxuskategória egyszer környezettudatos is lehet. A hatalmas fogyasztás, a felhasznált anyagok környezeti terhelése bizony eddig nem volt szempont a felső pár százezernek. De itt a válság, meg a tévében is bemondták, hogy felmelegedünk, tehát divat lett a környezettudatosság.

olvass tovább

Könnyíts lépteiden a Pumával

  • 2009. május 18.

Könnyíts lépteiden a L.I.F.T. Racer női cipőjével! A cipő szuper könnyű felépítésével és ergonómikus designjával innovációt hoz a mindennapokba. A környezetbarát cipő felsőrésze maximális légáteresztés érdekében hálószerű anyagból és minimális ragasztó felhasználásával készült.

olvass tovább

A Columbiáról

  • 2008. szeptember 16.

A Columbia Sportswear Company 1938-ban alakult, és azóta a kis regionális kalapforgalmazásból a világ egyik legnagyobb felsőruházati márkájává, valamint az Egyesült Államok vezető síruházati gyártójává vált. Az elmúlt évtizedben a termékújítások és az egyedülálló marketing stratégia erős forgalomnövekedéshez vezetett, miközben a cég tovább haladt a funkcionális és divatos ruházat fejlesztésében.

olvass tovább