Kulcsszó keresés /


Célba érsz – Honda CB650R

A Honda CB650R-t teszteltük. Egy gyönyörű naked motorkerékpárt, amely nagyszerű felfüggesztésével, érzékeny futóművével, remekbeszabott váltójával és kényelmes üléspozíciójával egy szinte multi funkciós motorkerékpár. Mi kellhet ennél több, ha városban vagy rövidebb túrákra szeretnénk menni? Talán nem is kell jobb, hiszen a négyhengeres blokk megbízható és dinamikus társunk tud lenni.

olvass tovább

Könnyen átverés áldozata lehet, aki az utolsó pillanatban akar fogyni

  • 2023. június 12.

Azt mondják, hogy a nyári alak télen készül, azonban sokan a kánikula és a nyaralás előtt pár héttel kapnak a fejükhöz, így kénytelenek gyors megoldásokhoz folyamodni. A kereskedők igyekeznek ezt kihasználni, sok esetben ismert embereket felhasználva a reklámozáshoz, hogy hitelesnek tűnjenek. Hogyan lehet kiszúrni, ha átverésről van szó? Mit tehetnek a fogyasztók? Ehhez adott tippeket Jánvári András, e-kereskedelmi szakértő, a Multi-vitamin.hu ügyvezető igazgatója.

olvass tovább

5 biztos jele annak, hogy a majdnem kapcsolat sosem lesz több annál, ami...

  • 2023. április 28.

A majdnem kapcsolatok a legrosszabbak, mert sosem lehetsz biztos benne, hogy a másik mennyire látja komolyan a kapcsolatotokat. Sosem vagy biztos benne, hogy megéri-e az idődet, vagy a múltad része kell, hogy legyen. De hogy segítsünk kitalálni, íme néhány konkrét jele annak, hogy a majdnem kapcsolatodból valószínűleg nem lesz több, akármennyit is vársz, vagy akármennyi második esélyt is adsz:

olvass tovább

Ha nincs kiút kifelé, akkor csak befelé van

Szeretjük azt hangoztatni, hogy a múlttal nem kell foglalkozni, hogy ami volt, elmúlt, meg, hogy minden csoda három napig tart. Biztosan csak a pszichológusok valami furcsa fétise az, hogy folyton a gyerekkorunkban akarnak vájkálni, holott mi már rég felnőttünk. Mégis mi a fene köze lenne már annak, hogy milyenek voltak a szüleink, ahhoz, hogy nem funkcionálunk túl jól a jelenben?

olvass tovább

A kereskedőknek kompenzálniuk kell a korábbi veszteségeket, a vásárlók fizetik meg az árát

  • 2023. április 20.

A kiskereskedelemben – legyen szó online vagy személyes vásárlásról – jelentős visszaeséssel kénytelenek szembenézni a kereskedők. Emiatt olyan szektorok szereplői is kénytelenek hirdetésekre áldozni, amelyekben ez korábban nem volt jellemző, például az építőipar, ugyanis minden egyes vásárlóért meg kell küzdeniük. A másik oldal az árak csökkenésére vár, ami egyelőre nagyon csekély mértékben tapasztalható annak ellenére, hogy 2023 tavaszára már kedvezőbb árakra számítottak – mutatott rá Jánvári András, e-kereskedelmi szakértő, a Multi-vitamin.hu ügyvezető igazgatója.

olvass tovább

A legyőzhetetlen – Toyota Hilux Invincible

1968 márciusában indult hódító útjára a Hilux. Az elmúlt több, mint 55 év alatt a pick-up piac elválaszthatatlan részévé vált. Bár nem árusítják a világ összes pontján, de ahol igen, ott leginkább piacvezető vagy a ranglista élén található. Az, hogy évi több mint 550 ezer Hilux talál gazdára világszerte, nem véletlen.

olvass tovább

Élmény – Toyota GR86 Executive

Lassan el is felejtjük, hogy milyen világban éltünk 20 éve. Sőt, az elmúlt 2-3 év semmi másról nem szól, csak elektrifikációról, közeljövő kutatásról, hogy merre tart az autózás és be kell vallanom, hogy engem is rabul ejtenek az autókba integrált informatikai rendszerek. Mindeközben pedig elfelejtjük, hogy miért is szerettük meg a vezetést, mi okozta az igazi élményt. Szerencsére a Toyota/Subaru közös munkájából létrejött GR86 visszazökkent egy kicsit minket.

olvass tovább

'Szedd össze magad és engedd el a múltat!' - Minek erőltetik ezt?

  • 2023. március 30.

A szívfájdalom elpusztít. Egy kis időre biztosan. Aztán idővel meggyógyulsz és túléled, de ez nem számít, egyelőre borzasztóan fáj. Amikor ebben a lelkiállapotban stagnálsz, akkor a hátad közepére sem kívánod a fenti mondatokat. Mások próbálják sulykolni beléd, de tényleg erre van ilyenkor szükségünk?

olvass tovább

Ki nyeri meg a Google és a Microsoft párviadalát?

  • 2023. március 14.

Az elmúlt hónapokban a világ két legnagyobb technológiai vállalata közötti kiélezett versenytől hangos a világsajtó. A legtöbb elemzés arról számol be, hogy a Microsoft a ChatGPT (OpenAI) fejlesztésével és piaci bevezetésével jelentősen elhúzhat a Google előtt, eldöntve ezzel a már több évtizede tartó “állóháborút”. Akadnak azonban bőven szkeptikusok a témában, akik szerint a ChatGPT körüli felhajtás inkább csak egy ügyes PR fogás és hosszú távon nem lesz számottevő a redmondiak befektetése. Juhász Viktor felhőszakértő szerint a felhasználók elköteleződése nem a funkciók fejlesztésén vagy a pillanatnyi felhasználói élményen áll vagy bukik, hanem leginkább a megszokáson és az innovációra való nyitottságon múlik.

olvass tovább