Kulcsszó keresés /


A legjobb a három közül – Skoda Fabia 1.0 Style

Nagyon szívesen kezdtem volna az évet azzal, hogy a 2021 végén bemutatott Skoda Fabia negyedik generációs modelljét összevetem a Polo 6 modellfrissített változatával. Sajnos ez a mostani szállítási határidők miatt nem valósult meg. Annyi öröm az ürömben, hogy időközben a Seat Ibiza facelift is megjelent, ami szintén járt nálunk azóta. Így, ha nem is egyszerre, de az emlékeimben lapozgatva azonnal másik két modellel is össze tudtam hasonlítani az új Fabiat.

olvass tovább

A pezsgőfogyasztás előnyei

  • 2022. július 07.

Bár a minőségi vörösbor jótékony hatását sokan ismerjük, talán meg fogsz lepődni, ha azt mondjuk, hogy a pezsgőnek is számos pozitív hatása van az emberi szervezetre. Ezeknek néztünk kicsit jobban utána.

olvass tovább

Az élet egy játék - A sikeres emberek szokásai

  • 2022. július 04.

Bár ingoványos talajon vezet az út, azt mondják, aki kitartó, és követi az álmait, végül mindig célt ér. Sajnos a sikeres emberek elég ritkán beszélnek a titkaikról, annyi biztos, hogy fontos a pozitív hozzáállás. Ha a cél nagy felbontásban, folyamatosan lebeg az ember szeme előtt, az mindig motiváló. Természetes, ha el akarjuk lesni a siker kulcsát, és ha úgy érzitek, most épp sötétben tapogatóztok, itt van néhány tipp, amit érdemes betartani!

olvass tovább

Jóval tudatosabban vásárolunk online 2022-ben, mint eddig bármikor

  • 2022. június 30.

Az online vásárlóknak mára tökéletesen bevált rutinjuk van arra, hogyan bonyolítanak le egy webshopos vásárlást. A döntést nagyban befolyásolja, hogy a vevő ismeri-e már a webáruházat, milyenek a tapasztalatai. Amennyiben pozitív élményei vannak, szívesebben választja a bevált webshopot, még ha a termék ára magasabb is valamennyivel, mint máshol. A vásárlók ma már jóval alaposabban tájékozódnak a webáruház és a mögötte álló cég valódiságáról, mint pár évvel ezelőtt. A vásárlók egy része szívesen veszi, ha van mód személyes átvételre is, de ha kedvező a házhozszállítás, akkor inkább ezt a megoldást választják. Ami a legfontosabb a vevőnek: minél előbb kézben tartani a vásárolt árut – derül ki a Lumenet.hu magyar világítástechnikai webáruház kutatásából.

olvass tovább

Vége a trükközésnek: holnaptól az akciós ár tényleg akciós lesz

  • 2022. május 27.

Holnaptól minden eddiginél szigorúbb jogszabályok lépnek életbe a fogyasztóvédelem területén, különös tekintettel az e-kereskedelemre. A cél véget vetni a vásárlók megtévesztésének, az akciós árakkal való trükközésnek, valamint a valótlan vagy nem létező pozitív fogyasztói értékeléseknek, rangsorolással kapcsolatos manipulációnak. „A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) már az elmúlt években is számos alkalommal szabott ki súlyos bírságot például pszichés nyomásgyakorlás, azonnali döntéshozatalra késztetés, moderált fogyasztói vélemények, weboldal, alkalmazás felépítése és vizuális kialakítása, ingyenes szolgáltatások, megtévesztő akciós árazás miatt. A május 28-ától hatályos előírásoknak köszönhetően azonban még kevesebb lesz a kiskapu a tisztességtelen forgalmazók, szolgáltatók számára” – hívja fel a figyelmet dr. Bitai Zsófia, A CLM BITAI & PARTNERS Ügyvédi Irodavezető ügyvédje.

olvass tovább

A TIER felvásárolta az e-rollerek szabályos parkolását számítógépes látástechnológiával támogató Fantasmo-t

  • 2022. április 02.

A TIER Mobility, a világ vezető mikromobilitási szolgáltatója felvásárolta a Fantasmo-t. Ennek köszönhetően a TIER folytatja a világ legpontosabb e-rollerparkolást támogató rendszerének fejlesztését, amely hozzájárul a közlekedés veszélyeztetett résztvevőinek védelméhez és a szabályos e-rollerhasználat támogatásához. Az akvizíció újabb fontos lépést jelent a járdán rollerezés, a tandemezés és hasonló jelenségek megelőzésében. A Fantasmo hamarosan megjelenő, számítógépes látástechnológián alapuló, rollerezés-támogató rendszere hozzájárul a városi közlekedés biztonságának további fokozásához. Az amerikai székhelyű Fantasmo világhírű, Camera Positioning System (CPS) néven bemutatott, új helymeghatározó technológiája tízszer precízebb, mint a GPS, és 20 centiméteres pontossággal képes megadni a leparkolt elektromos rollerek pozícióját.

olvass tovább

Igényesebbek lettek a magyar vevők: ma már minden fronton elvárják a kiváló kiszolgálást

  • 2022. március 29.

A pandémiás válsággal terhelt 2021-es évben is elismerték az ügyfélkiszolgálásban legjobban teljesítő vállalkozásokat. A folyamatosan változó piacon a ClientFirst Consulting több mint 2.500 üzletet tesztelt, átfogó képet adva ezzel a magyar ügyfélkiszolgálás pillanatnyi helyzetéről. A felmérés alapján az elektronikus kiszolgálásban enyhe javulás volt tapasztalható, és a telefonos és a személyes ügyintézés is jól szerepelt. „A próbavásárlások alapján a legfőbb tapasztalatunk az volt, hogy a fogyasztói igények jelentősen megemelkedtek a kiszolgálás minden szintje felé. A pandémia egyik pozitív mellékhatása az elektronikus és online terület fejlődése volt, és aki ebbe időben befektetett, most learathatja a babérokat az elégedett ügyfélkör képében” – mondta Mózes István, a kutatást szervező ClientFirst Consulting ügyvezetője.

olvass tovább

Az esélyegyenlőségre hívja fel a figyelmet a Continental és a SUHANJ! Alapítvány együttműködése

  • 2021. október 09.

Az esélyegyenlőség fontosságának hangsúlyozása és a munkatársak egészséges életmódjának támogatása céljából a Continental együttműködik a SUHANJ! Alapítvánnyal. A közösségek aktív tagjaként, ahol élünk és működünk, elkötelezettek vagyunk amellett, hogy üzleti tevékenységünkön túl pozitív hatást gyakoroljunk a társadalomra. A partnerség a SUHANJ! alapítvánnyal támogatja a fenntarthatósági törekvéseink megvalósítását a sokszínűség erősítésén keresztül.

olvass tovább