Kulcsszó keresés /


Kihűlni hagyni egy szerelmet

Elhidegülni olyan, mint valakit önként, akarattal a sorsára hagyni. Mint betapasztani a fület, ha valaki segítségért kiált. Mint rázárni az ajtót egy síró gyerekre, mert hidegen hagynak, a terhemre vannak, és fárasztanak az igényei. Kihűlni hagyni egy szerelmet, olyan, mintha magára hagyni egy haldoklót, mert nem akarod már visszavágyni az élők közé, és nem szeretnél összeroppanni a fájdalomtól, hogy többé már nem lesz neked.

olvass tovább

Férfiszempont: ezért nem kellenek a nők szex után

  • 2022. szeptember 28.

Bizonyára sok nőnek volt már olyan tapasztalata, hogy egy férfi több hétig, esetleg több hónapig mindent megtett azért, hogy meghódítsa, és elnyerje a kegyeit, majd pedig miután egy kellemes éjszakát töltött el a kiszemelt hölggyel, reggel felhúzta a (nyúl)cipőt, és távozott. Ilyenkor a legegyszerűbb természetesen a férfiakat kollektíven gyűlölni, és ördögtől való teremtménynek kikiáltani, pedig bizony erre a cselekedetre többnyire nyomós okunk van.

olvass tovább

Intimitás mesék – a társ-dinamika

Az első témának a párkapcsolati dinamikát választottam, melyet most a női oldalról közelítek. Tehát a nő élettapasztalata (imprinting), mintái, hogyan befolyásolták a férfi viselkedését, és magát a kapcsolat alakulását. A dinamika milyensége és minősége, az alapja a két ember kapcsolatának, tehát annak is, hogy lehetséges-e az intimitás és annak megélése kettejük közöttük.

olvass tovább

Fontosabb lett az ár, mint a minőség

  • 2022. augusztus 24.

A termékek folyamatos drágulása már a gazdaság minden szintjén érezhető, a fogyasztók is kénytelenek átgondolni, hogy mire és mennyit költenek. Milyen hatással van ez a márkahűségre? Melyek azok a termékek, amikről hajlandóak lemondani? Mit tehetnek a kereskedők? Hogyan lehet a szállítási költséget a vásárlók és a kereskedők számára is előnyös módon elkerülni? Jánvári András, e-kereskedelmi szakértő, a Multi-vitamin.hu ügyvezető igazgatója osztotta meg tapasztalatait.

olvass tovább

Jóval tudatosabban vásárolunk online 2022-ben, mint eddig bármikor

  • 2022. június 30.

Az online vásárlóknak mára tökéletesen bevált rutinjuk van arra, hogyan bonyolítanak le egy webshopos vásárlást. A döntést nagyban befolyásolja, hogy a vevő ismeri-e már a webáruházat, milyenek a tapasztalatai. Amennyiben pozitív élményei vannak, szívesebben választja a bevált webshopot, még ha a termék ára magasabb is valamennyivel, mint máshol. A vásárlók ma már jóval alaposabban tájékozódnak a webáruház és a mögötte álló cég valódiságáról, mint pár évvel ezelőtt. A vásárlók egy része szívesen veszi, ha van mód személyes átvételre is, de ha kedvező a házhozszállítás, akkor inkább ezt a megoldást választják. Ami a legfontosabb a vevőnek: minél előbb kézben tartani a vásárolt árut – derül ki a Lumenet.hu magyar világítástechnikai webáruház kutatásából.

olvass tovább

Néha egyszerűen csak nem állsz készen egy párkapcsolatra

  • 2022. június 16.

Hiába gondoljuk sokszor úgy, hogy már nyitottak lennénk arra, hogy valaki komolyabban az életünk részévé váljon, vannak olyan helyzetek, amikor jobb nem erőltetni a randizást. És hogy miből tudhatod, hogy még nem ártana rápihenned arra, hogy fejest ugorj egy kapcsolatba? Ha a felsorolt jelek közül többet is tapasztalsz magadon, akkor lehet, hogy nem ártana pihentetned a dolgot.

olvass tovább

11 dolog, amit megbánunk a harmincas éveinkben

  • 2022. június 15.

Huszonévesen képesek vagyunk fejest ugrani abba a bizonyos élet nevű valamibe, hogy mindent, de tényleg mindent megtapasztalhassunk. A legjobb azonban az, ha képesek vagyunk mások hibáiból is tanulni és nem visszük mindenáron vásárra a saját bőrünket. Ha közeledsz a 30-as álom, vagy inkább rémálom határhoz, sok mindent átértékelsz magadban. Íme, néhány dolog, amin minden 30-as nő átesik!

olvass tovább

Hello Európa - MG EHS Luxury Plug-in Hybrid

Nemrégiben járt nálunk az MG ZS, amely a belépő modellje az újra feléledt MG márkának. A meggyőző vezetési tapasztalatok után, amelyet a kistestvér okozott, az importőr előhúzta az igazi ütőkártyát, az EHS-t. Sőt azóta a hivatalos hazai bemutatón is túl vagyunk. Ezek után, ha ezentúl azt mondja valaki, hogy a Kínaiaktól nem kell félnie a tradicionális európai márkáknak, akkor hangosan ki fogom röhögni és megmutatom az EHS-t.

olvass tovább

Háttérbe szorult az ár, előtérben a szolgáltatás minősége a hazai webkereskedelemben

  • 2022. május 27.

Az e-kereskedelemi szektor az elmúlt két év egyik legdinamikusabban növekvő ágazata, csak hazánkban 30%-os bővülés tapasztalható. A magyar piac mára eljutott abba a fázisba, amikor a vásárlók egyre kevésbé árérzékenyek, inkább a minőséget részesítik előnyben. A kereskedők csak abban az esetben lehetnek sikeresek, ha folyamatosan fejlesztenek a versenyképesség érdekében, és az árak alacsonyan tartása helyett a szolgálatás minőségén javítanak. A kihívásokra és a lehetséges megoldásokra Zabari István, a Lumenet alapító-tulajdonosa és az Ecommerce Hungary alelnöke, illetve Perényi András, a Webshippy kiszervezett logisztikai cég ügyvezetője hívta fel a figyelmet.

olvass tovább

„Emotional wellness” – Avagy minden, amit az érzelmi jólétről tudni kell

  • 2022. május 16.

Az „emotional wellness”, amelyet érzelmi egészségnek vagy érzelmi jólétnek is neveznek, azt jelenti, hogy az ember képes kezelni az érzelmeit és a változatos tapasztalásait, amelyekkel az életben találkozik. A National Center For Emotional Wellness meghatározása szerint az érzelmi jólét nem más mint: „érzelmeink tudatossága, megértése és elfogadása, valamint az a képességünk, hogy hatékonyan kezeljük a kihívásokat és a változásokat”.

olvass tovább