Kulcsszó keresés /


Audi díjak a 2011-es Michelin Challenge Bibendum alkalmával

  • 2011. május 27.

„Clean, safe, connected“ – hangzottak a Berlinben május 18. és 22. között megrendezett 11. Michelin Challenge Bibendum jelszavai. Az Audi pontosan e szellemiségnek megfelelő technológiákkal és termékekkel képviseltette magát: az „Audi balanced mobility”, az „Audi connect” és az Audi vezetői segédrendszerei egyaránt a rendezvény izgalmas szereplőiként mutatkoztak be.

olvass tovább

L.A. Makeup nagykövet választás

  • 2011. március 30.

Több mint 200 jelentkező közül választott nagykövetet az L.A. Makeup. Az öt szerencsés lány feladata a márka képviselése. Fél éven keresztül tesztelik a termékeket és tapasztalataikról hírt adnak blog oldalukon.

olvass tovább

G-Star farmer 2990 forintért kizárólag a Coin Áruházban március 12-én és 13-án!

  • 2011. március 10.

Idén is folytatódik a nagy sikerű "Coin -Democratic Wear Project" . Az olasz divatcég kezdeményezésének célja, hogy minőségi termékeket kínáljon vásárlóinak "demokratikus" áron. A projekt egy évvel ezelőtt vette elejét Olaszországban és tavaly szeptemberben Magyarországon is bevezették. Azóta a Demokratic Wear termékek a budapesti Coin áruházban is kaphatóak.

olvass tovább

„A retro nem volt cél, csak hogy adjunk valami jót a múltból”

  • 2010. november 30.

Időtálló értékek, minőségi termékek, egyedi tervezésű, tökéletesen kivitelezett, hordható, magyar szabadidőruhák – néhány alapelv, amelyek mentén nemrég újraéledt a Senior® és a Méta® szabadidő-ruházat. A Tisza cipő megjelenése után nem sokkal, Magyarországon újabb hazai ’cuccokban nyomulhatnak’ underground-erek.

olvass tovább

Giorgo Armani -  Samsung smartphone

  • 2009. október 10.

Az utóbbi évek "divatjának" megfelelően, az ipar különböző területein dolgozó cégek összefognak, és a hagyományos profiljuktól homlokegyenest különböző termékekkel lépnek a piacra. Különösen így van ez az okostelefonok frontján is...

olvass tovább

Richard Mille RM 008-V2 Felipe Massa karóra

  • 2009. július 29.

Egy luxuskarórákat gyártó svájci vállalat fejet hajt Brazília és a Forma-1 előtt. Tulajdonképpen a Richard Mille márka teljes egészében az autóversenyzés példáját követi a termékek gépies kinézetével, bár szerintem a Forma-1-es versenyautókban nincs annyi arany, mint ezekben az órákban.

olvass tovább

Logitech: multimédiás körsugárzó hangszórórendszer

  • 2009. július 14.

A Logitech jelentősen kibővítette multimédiás hangszóró kínálatát: négy új, 360°-ban sugárzó hangrendszert is bemutatott. Az új termékek a Logitech® Speaker System Z320, a Logitech® Speaker System Z323, a Logitech® Speaker System Z520 és a Logitech® Speaker System Z523 neveket viselik.

olvass tovább

Caleido: több mint radiátor

  • 2009. július 02.

Az olaszok igazán tudják, hogy mi a formatervezés! Ezt tapasztaljuk, amikor az általuk tervezett ruhákban, vagy autókban gyönyörködünk. Az olasz fürdőszobai termékekkel ugyanez a helyzet. De hogyan lehet egy radiátor igazán különleges?

olvass tovább

Kizárólag férfiaknak

  • 2008. október 21.

Napjainkban egyre több férfi használ dezodort, krémet valamint zselét a vonzó megjelenés és a friss közérzet érdekében. Az erősebbik nem tagjai is szívesen használnak megbízható védelmet garantáló kozmetikai termékeket. A Henkel & Schwarzkopf most bemutatja két új Fa for Men illatát - Fa for Men Energy Zone és Fa for Men Rush Hour.

olvass tovább