Kulcsszó keresés /


Lehet élvezetes is, ami ésszerű – Suzuki V Strom 650 XT ABS

Sokszor azt hihetjük, hogy az, amit racionális okok miatt veszünk meg, az csak unalmas, funkcionális lehet. Ez a két fogalom pedig nem mindig jár kéz a kézben egy olyan hobbieszközzel, mint a motorkerékpár. Itt ugyanis az élmény, a vágyaink fokozása sokszor lényegesen fontosabb szempont lehet, mint az, hogy jó ár/érték arányban vásároljunk.

olvass tovább

Szebb, divatosabb, drágább – Nissan Juke DIG-T N-Design

Kétségkívül az új Nissan Juke minden pontján igényesebb, minőségibb és szebb lett, mint elődje. Bár karakterében megegyezik az első generáció formai jegyeivel, de vonalvezetése már nem annyira formabontó, kevésbé megbotránkoztató. Az is lehet persze, hogy a világ felnőtt ahhoz a formatervhez, amelyet a japán/francia autóóriás 2009-ben megálmodott.

olvass tovább

Júniustól otthon is kutyulhatunk Pepsit a SodaStream segítségével

  • 2021. május 21.

A világ vezető szódagépgyártója, a SodaStream tavaly kezdte meg a PepsiCo szörpök forgalmazását négy európai országban, Norvégiában, Svédországban, Németországban és Franciaországban. A vállalat idén folytatja az új ízek bevezetését olyan európai piacokon, mint például Ausztria, Olaszország, Szlovákia, Csehország, illetve Magyarország. A SodaStream szódavízkészítő gépekhez elérhető Pepsi szörpcsalád olyan népszerű ízeket foglal magában, mint a klasszikus Pepsi, a Pepsi Max, a 7up, 7upFree, a Mirinda és a Mirinda Light. Az új termékek már elérhetők a boltok polcain.

olvass tovább

StelviQrVajó – Alfa Romeo Stelvio QV

Elfogytak a szavak, amikor arról az érzésről kell összefoglalót írnom, hogy milyen is a Stelvio QV vezetése. Bár a betűjel, a típus megnevezés, azaz a QV jelentése (quadrifoglio verde) azaz zöld négylevelű lóhere, de én az elmúlt pár nap élménye alapján új magyar fordítást találtam. QrVajó. Annyiszor hallottam ugyanis a mellettem ülőktől az: „azt a…” kifejezést, hogy el is fogadtam. EZ AZ!

olvass tovább

TAG Heuer X Porsche

  • 2021. március 12.

A közös történelem által táplálva, amelynek középpontjában az innováció és az autóversenyzés áll, olyan innovatív családok vezetésével, akiknek vállalkozói, precizitási és teljesítményértékei az adott iparágak élvonalába emelték őket, a TAG Heuer és a Porsche összefognak egy átfogó partneri kapcsolat létrehozása érdekében, amely megalapozza a márkaintegráció új szabályait.

olvass tovább

Együttélés a demenciával

  • 2021. március 05.

A cikksorozat előző részében azzal kapcsolatban osztottunk meg hasznos tippeket, hogy miképpen tudunk a lehető legkönnyebben alkalmazkodni azokhoz a lassú változásokhoz, amit a demenciával történő együttélés jelent. Az alábbiakban további olyan ötleteket találtok, amik már számos demenciával élő személy számára segítettek az örömteli, élvezetes élet fenntartásában.

olvass tovább

Új EU-s gumiabroncscímke, amely még több információt nyújt a fogyasztóknak

  • 2021. február 10.

2021 májusában új gumiabroncscímke kerül bevezetésre annak érdekében, hogy a fogyasztók átfogóbb tájékoztatást kaphassanak a gumiabroncsok különböző jellemzőiről. Az új címkén a gördülési ellenállás és a vizes úttesten való fékezés új szerkezetű osztályozást kapott, míg a zajteljesítményt ezentúl a decibelek száma, és az ennek megfelelő A, B vagy C betűk jelzik.

olvass tovább

Kívül kicsi, belül nagy. Mi az? – Hyundai i10 1.2

Rengeteg oka van annak, hogy mostanában fehér holló az a gyártó, aki mini kategóriában új autót mutat be. Talán a divat a legfontosabb oka, hiszen manapság imádunk magasabban ülni. Ha tovább kutatunk a lehetséges okok között, akkor az árhoz, illetve a biztonsági és környezetvédelmi előírásokhoz jutunk. A kis méretű autókra ugyanis ugyanazok a szabályok vonatkoznak, mint egy luxusterepjáróra. A CO2 kibocsájtási határok, büntetések, valamint a különböző kötelezően beszerelendő vezetéstámogató funkciók, biztonsági eszközök ára sokkal nagyobb arányban hat a végső árra, így kis autót vásárolni egyre kevéssé éri meg.

olvass tovább

Az autó, amely nem elektromos akart lenni, de az lett – Mazda MX-30

Mindig különös izgalommal várom a Mazdák tesztelését, mert a kis japán gyártó számomra maga a misztikum. Visszafogott vonalvezetés jellemzi, valamint az ember és a vezetés kiváló harmóniáját teremtik meg olyan módon, ahogyan arra egyetlen márka sem képes. Az MX-30 -ban is hasonló volt a szándék, de a piaci igények nyilvánvalóan gyorsabban közbeszóltak. Teljes harmónia pedig kapkodásból ritkán születik.

olvass tovább