Bringázz a munkába Te is!
Április 4-én ismét útjára indult a "Bringázz a munkába" kezdeményezés, melyhez szerkesztőségünk is örömmel csatlakozik. Itt a jó idő, dobd el az autót, BKV-t, járj Te is bringával!
olvass továbbÁprilis 4-én ismét útjára indult a "Bringázz a munkába" kezdeményezés, melyhez szerkesztőségünk is örömmel csatlakozik. Itt a jó idő, dobd el az autót, BKV-t, járj Te is bringával!
olvass továbbHatodik alkalommal rendezték meg Budapesten a Carstyling.hu Tuning Show-t, amelyen a korábbi évekhez hasonlóan a Volkswagen is jelen volt, de az idén a márka külön standdal képviseltette magát.
olvass továbbGazdag programmal indul az Audi Tradition a 2011-es oldtimer-szezonnak, az AUDI AG történeti részlege ugyanis az idén több mint 30 eseményen jelenik meg „gördülő múzeumával”. Kétesztendőnyi szünet után ismét műsoron a „Klasszikusok klasszikusa“, vagyis Itália világszerte ismert Mille Miglia versenye, májusban az ötvenes évek öt veterán DKW-modellje vág neki az észak-olaszországi távnak.
olvass továbbLetisztult, újszerű és különösen hatékony: A Saab PhoeniX tanulmány már azokat a technológiai- és designmegoldásokat vonultatja fel, melyek a jövő Saabjainak kialakítását fogják meghatározni.
olvass továbbA Különleges Autók Blogjának mai termése igazi amerikai nagyvas. A szíve, egy 8,2 literes V8-as, 500 lóerővel. További érdekesség, hogy a jobb oldalon Goodyear, a bal oldalon: BFGoodrich gumikkal... Hogy miért jó ez, ne tőlünk kérdezzék. Mindenesetre az autó kompenzálásra tökéletes lesz...
olvass továbbA Saab Automobile történetének legnagyobb termékoffenzívája új fejezethez érkezik a régóta várt 9-5 SportCombi Genfi Autószalonon történő bemutatásával.
olvass továbbGiorgetto Giugiaro neve már fogalommá vált a formatervezésben, számtalan márka típusainak tucatjai viselik keze nyomát. Tavaly a Volkswagen részesedést szerzett Giugiaro stúdiójában, és azóta az Italdesign a wolfsburgi márkát erősíti.
olvass továbbMárcius elején, a 81. Nemzetközi Genfi Autószalonon az Audi vonzó tanulmánymodellel jelentkezik, amely már az Audi A3 következő generációjának műszaki alapjaira épül.
olvass továbbAz „OFF ROAD“ magazin olvasóinak szavazatai alapján az Audi A6 allroad quattro végzett a „Crossover“ kategória első helyén, míg az Audi Q5 a „SUV-modellek“ mezőnyében a harmadik helyen zárt Az Audi A6 allroad quattro az olvasói szavazás során a „Crossover“ kategória élén zárt.
olvass továbbA Maserati Shortcut99 koncepcióautót a neves olasz sport- és luxusautó dizájntervező Andrea Spaggiari tervezte, bevallottan a legendás Maserati gyár hagyományaira építve.
olvass továbbA következő definíció egy már csajozásban igencsak megfáradt kollégától származik. "A férfinak három korszaka van. Az elsőben csak az autók érdeklik. A másodikban az autók és a nők. A harmadikban ismét csak az autók". Nem kell vitatkozni a bölcsesség igazságtartalmán, inkább kívánunk minden kedves irodában szenvedő férfi kollégának kellemes munkakerülést.
olvass továbbTeljessé vált a Volkswagen siker a Dakar rali utolsó etapja után is, melyet a Carlos Sainz - Lucas Cruz duó nyert, így Sainz a Dakar ralik során elért 24 szakaszgyőzelmével a legsikeresebb autós lett, és a múltnak adta át a francia Stéphane Peterhansel eddigi 23 győzelmet hozó teljesítményét.
olvass továbbTudjuk jól, hogy az árukapcsolásnak hatalmas divatja van. Így történik, hogy autó és motor gyártók telefont gyártanak. De hogy egy neves divatház sporteszközhöz adja a nevét, azt mi se gondoltuk volna. Én valahogy nem értem a dolgot, de biztos jó üzlet.
olvass továbbA Marussia B2 már a második változata a híres orosz luxus sportautónak. Még elegánsabb, még exkluzívabb design, egyedülálló, talán mondhatni, formabontó forma.
olvass továbbEgy tökéletes világban mindenki, aki egy kicsi olasz kocsira vágyik, megkaphatná azt. Sajnos – vagy éppen szerencsére – nem mindenki engedhet meg magának egy Ferrarit vagy egy Maseratit. És itt lép színre a kistestvér. Az Abarth fogja a kis szelíd, visszafogott Fiatokat, és addig-addig pofozgatja őket, míg mérges kis gombóc nem válik belőlük! És most jelentették be következő kreálmányukat.
olvass továbbEurópa legősibb köztársasága. 301-ben alapította egy kőfaragó. Az biztos, hogy 1000 körül már saját népgyűlése volt. San Marino a hétszázötven méter magas Titán-hegy gerincén fekszik, és ez a terület kiválóan védhető. Ma is egy úton lehet megközelíteni autóval, igaz ez 2x2 sávos. A politikát illetően pedig a köztársaság elöljárói mindig is hihetetlenül ügyesek, fondorlatosak voltak.
olvass továbbNem mindennapos esemény, hogy egy Bugatti Type 57SC Atlantic Coupe gazdát cserél. A világ egyik legritkább és legértékesebb autójáról van szó, 1936 és 1938 között mindössze három példányt készítettek belőle. Az új tulajdonos ismeretlen, annyit azonban tudni, hogy a leütési ár 30 és 40 millió dollár között volt.
olvass továbbHa már szemet vetett az új Maseratire, de valami nagyobb teljesítményű autóra vágyik, akkor ne keressen tovább: itt az új GranTurismo MC Stradale!
olvass továbbSteven Seagal legendásan agyoncizellált remekműve, a Száguldó Erőd után mintha Hollywood filmrendezői félve nyúlnának a vonatos témához, pedig az Egyesült Államokban szinte adva van a megfelelő terep és inspiráció. Ehhez képest az autó és a kipufogógáz korszakában egy valódi vonatos filmet szinte csak a vadnyugat kapcsán kaphatunk. Eddig.
olvass továbbNem akarjuk kimondani, de muszáj: A Maybach lifestyle kiegészítői talán még jobbak, mint az autóik. Vitathatatlanul vonzó designer termékeikre rápillantva egyből érthetővé válik, hogy miért mondjuk ezt. A termékcsalád most tíz szemüvegkerettel és nyolc különböző napszemüveggel bővül, melyek a német optikus cég, az IVKO licence alapján készülnek.
olvass tovább