Kulcsszó keresés /


Júniustól otthon is kutyulhatunk Pepsit a SodaStream segítségével

  • 2021. május 21.

A világ vezető szódagépgyártója, a SodaStream tavaly kezdte meg a PepsiCo szörpök forgalmazását négy európai országban, Norvégiában, Svédországban, Németországban és Franciaországban. A vállalat idén folytatja az új ízek bevezetését olyan európai piacokon, mint például Ausztria, Olaszország, Szlovákia, Csehország, illetve Magyarország. A SodaStream szódavízkészítő gépekhez elérhető Pepsi szörpcsalád olyan népszerű ízeket foglal magában, mint a klasszikus Pepsi, a Pepsi Max, a 7up, 7upFree, a Mirinda és a Mirinda Light. Az új termékek már elérhetők a boltok polcain.

olvass tovább

Telitalálat – Volkswagen Arteon Shooting Brake 2.0 Tdi R-Line

Lassan 10 éve, egészen pontosan 2012-ben, a Mercedes újra értelmezte a shooting brake fogalmát azzal, hogy a négy ajtós második generációs CLS modell kombi változatát ezen a néven dobta a piacra. Eredetileg ugyanis a 2 ajtós kombi autók elnevezésére használták ezt a kifejezést. A shooting brake magában hordoz egy elitista felsőbbrendűséget azáltal, hogy az ilyen típusú autókat vadászatoknál használták a puskák szállítására. Éppen ezért találhatunk rangos felmenőket ebben a kategóriában, mint például az Aston Martint.

olvass tovább

A prémium elektromos autózás új központja Óbudára költözik

  • 2021. április 22.

Évek óta meghatározó autópiaci trend az elektromobilitás előretörése. A nemzetközi mellett hazai szinten is jelentős a keresletnövekedés, és ez nem csak a középkategóriás, alternatív meghajtású gépkocsikra igaz, hanem a prémium modellekre is. Így a vevői igényekhez igazodva, április 22., a Föld Napja alkalmából új elektromos üzletág kezdi meg működését az ország legszélesebb márkakínálatát egy helyen értékesítő autókereskedés bázisán.

olvass tovább

A válságban is kitartanak vevőik mellett a magyar üzletek

  • 2021. március 10.

A pandémiás válsággal terhelt 2020-as évben is elismerték az ügyfélkiszolgálásban legjobban teljesítő vállalkozásokat. Az alapvetően átalakuló piacon a ClientFirst Consulting több mint 2.500 üzletet tesztelt, átfogó képet adva ezzel a magyar ügyfélkiszolgálás pillanatnyi helyzetéről. A felmérés alapján az elektronikus kiszolgálásban viszonylag nagy volt a visszaesés, de a telefonos és a személyes ügyintézés az elmúlt évek egyik legjobb eredményét hozta. A program szervezője arra is felhívta a figyelmet, hogy most, a lezárásokkal és korlátozásokkal terhelt időszakban a pontos, szakszerű és kedves ügyintézés nemcsak egy szükséges plusz, hanem egy olyan terület, ami az üzletek életét mentheti meg.

olvass tovább

Interjú Németh Jánossal a ŠKODA márkaigazgatójával

Németh Jánost meglehetősen régóta ismerem, hiszen 2011 és 2015 között aktívan dolgoztunk együtt, amikor még a Duna Autó csapatát erősítettem. János volt abban az időben a ŠKODA márka értékesítési vezetője, így annak érdekében, hogy a lehető legtöbb piaci információt megszerezze, bizonyos kereskedések támogatását saját hatáskörben végezte, azonkívül, hogy a termékmenedzserek, területi vezetők koordinálása, és a gyári kapcsolatok hatékony működése is a felelősségi körébe tartozott. De a Veszprémben végzett műszaki menedzser élete már ennél is sokkal korábban, egyetemi gyakorlata során összefonódott a Porsche Hungáriával, ezen belül pedig a ŠKODA márkával.

olvass tovább

Az autó, amely nem elektromos akart lenni, de az lett – Mazda MX-30

Mindig különös izgalommal várom a Mazdák tesztelését, mert a kis japán gyártó számomra maga a misztikum. Visszafogott vonalvezetés jellemzi, valamint az ember és a vezetés kiváló harmóniáját teremtik meg olyan módon, ahogyan arra egyetlen márka sem képes. Az MX-30 -ban is hasonló volt a szándék, de a piaci igények nyilvánvalóan gyorsabban közbeszóltak. Teljes harmónia pedig kapkodásból ritkán születik.

olvass tovább

5%-os csökkenésben a magyar gumiabroncs piac

  • 2020. november 25.

Az idei év első 9 hónapjában a magyarországi személygépjármű-gumiabroncs piac 5%-kal csökkent a gyártói oldalon 2019 azonos időszakához képest. Ha idények szerint nézzük a változást, akkor a nyári abroncsok forgalma 5,1%-kal, a téli abroncsoké 7,1%-kal csökkent. „A jelek szerint a pandémia egyik nagy „nyertese” a négyévszakos gumiabroncs-szegmens, ugyanis az év első háromnegyed évében ez a kategória 19,8%-kal nőtt a hazai eladási volumenekben” – mutat rá Tokaji Vilmos, a Continental Hungaria Kft értékesítési vezetője.

olvass tovább

Új Monaco karórákat mutat be a TAG Heuer

  • 2020. november 21.

A svájci luxus órakészítő TAG Heuer három új Monaco modellt mutat be, folytatva ezáltal a kollekció történelmének 2019-ben megnyitott új fejezetét, amikor a márka az ikonikus karóra 50. évfordulóját ünnepelte speciális kiadások piacra dobásával. Ezeket az új egyedi kialakítású 2020-as modelleket a saját gyártású Calibre Heuer 02 szerkezet működteti. Mindhárom karórát az 1970-es modellek ihlették, melyek közül kettő modern, újragondolt fémszíjjal rendelkezik. A letisztult stílusjegyek tovább gazdagítják a Monaco széria örökségét.

olvass tovább