Kulcsszó keresés /


Küzdelem a belső démonokkal - Élet a depresszió keresztmetszetében

  • 2022. február 15.

Pont, mint ahogyan a pestis pusztított korábban, egyre több és több ember lesz áldozata napjaink egyik legszörnyűbb mentális betegségének, a depressziónak. És bár hajlamosak vagyunk egy kis levertséget vagy átmeneti rosszkedvet is depresszióként azonosítani, tudnunk kell, hogy ez egy nagyon összetett, ijesztő mumus, amelytől nagyon nehéz megszabadulni, és még sokkal nehezebb vele együtt élni.

olvass tovább

Vesszük a papucsokat, mint a cukrot a pandémia óta

  • 2022. február 13.

Az online webshopok forgalma ugyan nagyot nőtt a pandémia óta, de az elmúlt időszakban nem a divat volt az elsődleges haszonélvezője a növekedésnek. A cipőipar határozottan megsínylette az elmúlt közel két évet, több ismert papucsmárka viszont olyan mértékű növekedést tudott elkönyvelni, amire azelőtt nem nagyon volt példa – osztja meg tapasztalatait Kobza András, a LifeStyleShop.hu ügyvezetője.

olvass tovább

Nagyon élném – BMW 420d xDrive Gran Coupé

A négyes gran coupé második generációja járt nálunk, amely minden szempontból nagyobb lett az elődjénél. A kétliteres, 190 lóerős dízel nem divatos erőforrás mostanában, de ha valaki szembe mer menni a mainstreammel, bevállalja, hogy félinformációkból összerakott állítások kereszttüzébe áll, az élete egyik legjobb döntését fogja meghozni. Ezt az autót ugyanis csak szeretni lehet.

olvass tovább

Izgalmas vízi sportok a hullámok szerelmeseinek

  • 2022. február 10.

Magyarország tavai és folyói rengeteg lehetőséget kínálnak a pihentető vízi evezős kirándulásoktól kezdve egészen az extrém sportokig. Lássuk, mihez kezdhetünk nyáron a Tisza-tónál, a Dunakanyarban vagy akár a Tiszán! Gyere, ugorj velünk fejest a vízi kalandokba!

olvass tovább

A nagykereskedők voltak a pandémia által generált online kereskedelmi felfutás legnagyobb nyertesei

  • 2022. február 06.

A pandémia alatt megsokszorozódott a webshopok száma – iparági statisztikák és az Adlogic becslései alapján másfélszer annyi webshop működik most hazánkban mint a pandémia kitörése előtt. A korábbi ütemesen felívelő növekedési tendenciával ellentétben a különböző korlátozások miatt tömegek próbálták a vállalkozásaikat az online térben is sikeressé tenni. Ugyan a folyamat kezdetben kényszercselekvés és az adott krízisre való reakcióként volt jelent, az utóbbi két évben rengeteg hozzáállásbeli változást is hozott magával. A 2020-21-es időszak legérdekesebb trendjeit az Adlogic foglalta össze.

olvass tovább

Mitől férfi a férfi?

Köztudott, hogy egyes férfiak néha túlbecsülik önmagukat. Tévesen azt gondolják, hogy elegendő a túltengő tesztoszteron és maximumon járó potencia, a női nem máris elégedett sóhajjal nyugtázza e csöppet sem nagy erőfeszítést igénylő állapotot.

olvass tovább

Kívül-belül zöld – Opel Mokka-e

Hogy az elektromos autó trendi, vagy a kényszer hozza, netán a kettő együtt, ezt nehéz megállapítani. Egy viszont biztos, a 2021-es éveben jelentős számban megszaporodtak az e-autók. A PSA, majd a még nagyobb egyesülést követően a Stellantis tulajdonába került Opel márka talán legnagyobb dobása volt a vadonatúj Mokka. A benzines meghajtású változat korábban már járt nálunk, talán izgalmasabb kérdés, hogy mit tud az elektromos.

olvass tovább