Kulcsszó keresés /


A magyar férfiaknak nem érzik magukat sikeresnek

  • 2022. május 17.

A National Geographic kutatásából kiderült, hogy a magyar férfiak kevés hányada érzi magát sikeresnek, és úgy vélik, nincs elég önbizalmuk. Fontos számukra a szakmai megbecsülés, nem vágynak izgalmas életre, de kedvelik a kalandvágyó típusú nőket.

olvass tovább

Az érzelmileg éretlen személyek mélységes szenvedést okoznak másoknak

Az érzelmileg éretlen szülők szeretete olyan, mint fényképen csodálni a hegyeket - írja Lindsay C.Gibson: Szülősebek című könyvében. Akiknek hasonló élményekben volt részük a családi fészekben, azok pontosan tudják, miről beszél a könyv szerzője. Tudják, milyen érzés magányosnak lenni, megszégyenülni és folyvást abban reménykedni, hogy ha végre sikerül szüleink kedvére változnunk, akkor végre úgy fognak szeretni bennünket, ahogy arra mindig is vágytunk. Akik szeretnék továbbra is homokba dugni a fejüket, azok messzire kerüljék ezt a kötetet. Akik viszont, szeretnék megtudni, hogyan is gyógyíthatják be az érzelmileg éretlen szüleik (és más emberek) által okozott sebeiket, a könyvben választ találhatnak a kérdéseikre.

olvass tovább

Az egészséges életmód helyett inkább gyors, látványos megoldást akarunk

  • 2022. május 05.

Egyelőre még az igazi tavasz is várat magára, így könnyen lehet, hogy a korábbi évekhez hasonlóan idén is egyik napról a másikra fog beköszönteni a kánikula. A nyári szezonban mindenki megrohamozza a strandokat, illetve a vízpartokat, és sokan csak ilyenkor kapnak a fejükhöz, mert úgy érzik, hogy ismét nem sikerült elérni a vágyott formát. Pontosan ezt használhatják ki számos kereskedő, olyan fogyókúrás ígéretekkel, amelyek nem felelnek meg a valóságnak vagy akár a szabályozásnak – hívta fel a figyelmet Jánvári András, e-kereskedelmi szakértő, a Multi-vitamin.hu ügyvezető igazgatója.

olvass tovább

De hogyan szerethetnének valóban minket mások, ha mi magunkat képtelenek vagyunk szeretni?

Nyitottan a világra. Avagy elolvastam Pataki Ági könyvét. - Modellként kezdte, üzletasszonnyá vált, és évek óta már Balázs Béla-díjas filmproducer. Pataki Ági, akit egy generáció sztármodellként ismer, billentyűzetet ragadott, hogy megírja a könyvét. Ez a „Nyitottan a világra”, és 2021-ben, a pandémia közepén jelent meg a Libri Kiadónál. Meglepő, hogy ezt is nagy siker övezte, mint minden mást, amibe Pataki Ági belefog?

olvass tovább

Trendi a négyzeten, avagy a fullos kicsi – Kia Stonic 120 Hybrid 48V GT Line

Minden igényt kielégítő divat-svájcibicska a ráncfelvarráson átesett Stonic. Nem mondhatjuk, hogy a Stonic a legsikeresebb KIA modell, de a méltatlanul mellőzött kisautó mindent bedob annak érdekében, hogy felfigyeljenek rá. Vajon az agyonextrázott és minden kényelmi, biztonsági szempontoknak maradéktalanul megfelelő kisautó sikeres lesz-e az fogós kérdés, ugyanis az árcédula visszafoghatja a nagyra nőtt lelkesedést.

olvass tovább

A Polo Az új Golf – Volkswagen Polo 1.0 TSI DSG Style

A 2017-ben megjelent hatodik generációs Polo életciklusának felénél jár, így elérkezettnek látták a Volkswagennél, hogy frissítsenek a külsején és a belső térhez, illetve a kínált technikához is hozzányúljanak. Szó se róla, jól sikerült a művelet, így tudásában, kényelmében is a kompaktokhoz közelít már a Polo. Sajnos árában is.

olvass tovább

Szia Lexus! – Lexus NX 350h Special Edition Top

Az NX második generációját mutatta be a tavalyi évben a Lexus, amely Európában a márka legsikeresebb modellje. Komoly mérföldkő, de ami szerintem a legfontosabb, hogy ezzel a modellel végre a Lexus megérkezett a 21. századba. Lehet ugyan ezen vitatkozni, de a design tekintetében előremutató luxusmárka technikai szempontból el volt maradva a német versenytársaktól. Végre nagy levegőt vettek és előzésbe kezdtek.

olvass tovább

A nagykereskedők voltak a pandémia által generált online kereskedelmi felfutás legnagyobb nyertesei

  • 2022. február 06.

A pandémia alatt megsokszorozódott a webshopok száma – iparági statisztikák és az Adlogic becslései alapján másfélszer annyi webshop működik most hazánkban mint a pandémia kitörése előtt. A korábbi ütemesen felívelő növekedési tendenciával ellentétben a különböző korlátozások miatt tömegek próbálták a vállalkozásaikat az online térben is sikeressé tenni. Ugyan a folyamat kezdetben kényszercselekvés és az adott krízisre való reakcióként volt jelent, az utóbbi két évben rengeteg hozzáállásbeli változást is hozott magával. A 2020-21-es időszak legérdekesebb trendjeit az Adlogic foglalta össze.

olvass tovább