Kulcsszó keresés /


Moonwalker, avagy a túlzott elvárások – VW ID. 3 1st

Amikor 1988-ban bemutatták Michael Jackson filmjét a Moonwalkert, óriási publicitás előzte meg. Szinte minden sajtóorgánum, kritikus arról beszélt, hogy a filmtörténet egyik legkülönlegesebb, legfantasztikusabb filmje készült el. Amikor megnéztem, őszintén szólva nem éreztem ezt, komolyan csalódtam. Azóta számomra a Moonwalker egyet jelent azzal, ha túlzott várakozásaink vannak valamivel szemben.

olvass tovább

Színház mindenkinek

  • 2020. november 18.

E mottó jegyében indult el idén tavasszal a Déryné program a magyar színházi élet résztvevőinek széles körű megszólítása érdekében. 

olvass tovább

Férfiszempont: Ne küzdj az élettel!

Mindannyian átéltük már a pillanatot, amikor a nehézségek és az életkörülmények maguk alá gyűrtek. Zátonyra fut a házasságunk, átver egy barát, akiben megbíztunk, vagy elveszítjük az állásunkat. Ilyenkor a padlón fekve gyengének hisszük és érezzük magunkat.

olvass tovább

Top10: az otthonod dekorálása során használd bátran a szürkét

A szürkéről időnként azt gondolhatjuk, hogy egy unalmas szín, azonban rengeteg lehetőséget rejteget akkor is, ha az otthonunk dekorálására szeretnénk használni. Rengeteg színnel és mintával érdemes kombinálni, de a szürke különböző árnyalatai is nagyon jól mutatnak egymással. Mutatjuk a kedvenc enteriőrjeinket, melyekben a hangsúly a szürkén van!

olvass tovább

Az örök élet titka – Alfa Romeo 164

  • 2020. november 12.

Magyarország, Budapest, 1988. augusztus 27. Hans Friedrich osztrák üzletember kora délutánra ért be a magyar fővárosba. Bosszankodott, hogy lassan haladt, mert csak Győrtől volt autópálya. Ez volt az első útja Magyarországra. Valami magyar Impex vállalattal kellett tárgyalnia másnap. Örömmel és egyben izgalommal fogadta a megbízását cégétől, hogy egy keleti országba kell jönnie. De nem bánta, mert most kapott új szolgálati autót és így ki tudta azt próbálni. Kint 32 fok volt, így az autó automata klímáját kellemes 22 fokra állította. Sajnálattal, vegyes szánalommal nézett a pesti forgalomban araszoló többi autósra, akik letekert ablakokkal próbálták átvészelni a forróságot.

olvass tovább

India rejtélyes városai - Szentek és rafting a Himalája tövében

  • 2020. november 10.

Közhelyesen hangzik, de Indiának tényleg ezer arca van. A kontinensnyi ország ezt egy egyhetes körutazáson is képes bebizonyítani, de legalábbis egy jó pár arcát felvillantja. A főváros monumentális épületeivel, nyüzsgésével hozza a „kötelezőt”. A szent városokat (mint Haridwar vagy Vrindavan) igazi vallásos hangulat veszi körbe, amit már egy nap alatt is megérez a látogató. A Gangesz szent folyója pedig egy általunk kevésbé ismert arcát is megmutatja, vadvízként is kiváló. Európai utazónak igazán mesés Kelet!

olvass tovább

Helyet követel magának – SsangYong Korando 1.5 GDI Premium

Számos magyar háztartás számára a legideálisabb választás a kompakt kategóriás crossover. El lehet vele menni bevásárolni, kényelmes vele a városi közlekedés, belefér a gyerek, férj/feleség és még a kutya is, ideális társ hosszabb utazások esetén. Ha pedig valaki egy kicsit képes túllátni az „ismertebb márkák” bőséges kínálatán, akkor tökéletes választás lehet a Korando.

olvass tovább

Az utolsó Mohikán – Jeep Wrangler Rubicon 2.0

Vannak márkák, amelyek egybeforrnak a termékkel, úgymond köznevesülnek. Függetlenül attól, hogy a mai napon ki az adott termék gyártója, a termék nevét az első gyártó viszi tovább. Gondoljunk csak a Frigidaire-re, a Rotring tollra vagy éppen a celluxra, de mondhatnám éppen a kukásautót is, amely a KUKA nevű cég által gyártott szemétszállító autóról kapta a nevét. Pontosan ilyen a Jeep márkanév is. Ugyanis az első és méltán híres dzsipet, a II. világháború katonai terepjáróját a Willys-t, a Jeep gyártotta.

olvass tovább

Csak a biztonságra építve élhetnek túl a magyar vállalkozások

  • 2020. november 05.

A pandémia és a szociális távolságtartás alapjaiban változtatta meg a magyar fogyasztási szokásokat. A vevőkiszolgálásban is izgalmas időszakot élünk: most nemcsak a felkészültebb és kedvesebb személyzet, hanem a biztonságérzet megteremtése dönt a versenytársak között. Az ügyfélélmény-menedzsment hazai szakértője, a ClientFirst Consulting ezért idén bevezette a „Járvány-biztos ügyfélkiszolgálás” minősítési rendszerét, amivel a fogyasztóknak a tájékozódásban, az üzleteknek pedig a bizalom kiépítésében segítenek.

olvass tovább