Lehull a lepel az új Mercedes E-osztályról
A Németország védjegyének számító Mercedes megkezdte a cég arculatváltását, mégpedig a legkonzervatívabb modelljével a E-osztállyal.
olvass továbbA Németország védjegyének számító Mercedes megkezdte a cég arculatváltását, mégpedig a legkonzervatívabb modelljével a E-osztállyal.
olvass továbbA szemétdomb császárai című valóságshow-val is ismertté vált Tom Szaky egy több millió dolláros bevételű cég alapítója és vezetője.
olvass továbbMisa Patinszki lett az MSGM olasz divatcég 2013-as tavasz-nyári férfi kollekcióját bemutató katalógus modellje.
olvass továbbSikeres pénzügyi évet zárt a Brown-Forman, a cég, amely 135 ország után most Kína és Brazília meghódítására készül.
olvass továbbAmíg azon megy a találgatás, hogy egyáltalán lesz-e ilyen modellje a cégnek, addig páran már a formát is megálmodták.
olvass továbbAntoine de Saint-Exupéry kis hercegét nem kell bemutatni, hisz mindig kedves lesz szívünknek. A mesekönyv valóságos képet nyújt a körülöttünk lévő világról, így mutatva tükröt számunkra. Időről-időre érdemes újraolvasni e tanulságos sorokat (…) senkinek sem ártana néha visszatalálnia gyermeki lelkéhez!
olvass továbbIgen, a Gucci öltönyt, kabátot és nyakkendőt készít, de az olasz divatcég eredetileg az utazás világában ténykedett és üzleti kiegészítőkben utazott.
olvass továbbNemesség az üzleti világban – a termékeket díszítő aranykorona nem csupán légből kapott embléma. A nagynevű Sisley termékcsaládot Hubert és Isabelle d’Ornano indította útjára mintegy negyed századdal ezelőtt. Az évi 228 millió dolláros értékesítést bonyolító cég mára mintegy hatvan országban vált a francia csinibabák nagykövetévé.
olvass továbbMától a nagyvilágot távol-keleti és közép-európai cégek képviselik majd a HUNGEXPO-n , de a Budapesti Nemzetközi Vásár standjain az otthonunk, a nők, a férfiak és az ízek világában is sétát tehet a nagyközönség.
olvass továbbMonte Carlo paradicsom a turistáknak: fényűzést, luxust, csillogást, no meg egy érdekes nagyhercegi megbízás történetét tartogatja az odalátogatónak.
olvass továbbArnold Schwarzeneggernek legidősebb fiát, Patrickot választotta kampányarcának – és testének – az amerikai Hudson Jeans nevű farmercég.
olvass továbbAz olasz hajógyártó cég, a Riva bemutatta a legendás Aquariva utódját. A 27 láb hosszú hajó hibrid motorral van ellátva, mely 34 csomós végsebességet tesz lehetővé, és mely nulla kibocsátású üzemmódban is képes üzemelni.
olvass továbbA Magyar GP szombati napján speciális overallban vezetnek a mclarenesek. Az akció a McLaren-BOSS-szövetség része, a divatcég idén már 30. éve szállít az istállónak, ezért játékot indított: bárki tervezhet kezeslábast az angolok pilótáinak, a legjobbat aztán legyártják, és az időmérőn azt viselik Buttonék.
olvass továbbA Puma cipő üzemet hivatalosan 1948-ban jegyeztette Rudolf Dassler, így ma a cég 63 éves fennállását ünnepeli. A Puma krónikájának első fejezete 1924-ben kezdődött: két testvér, Rudolf és Adolf Dassler alapította meg a vállalkozást – Dassler Testvérek cipő üzemét. Az első stopliszerű alkalmatossággal ellátott sportcipőt, már a háború előtt piacra dobták.
olvass továbbDzsudzsák Balázs, jelenkorunk egyetlen nemzetközileg is számon tartott focistája képzeletbeli útján Moszkva felé valószínűleg nem morfondírozik el azon, vajon mivel váltotta ki azt az elemi erejű felháborodást, ami most itthon a futballbarátok és a közvélemény jelentős részében tapasztalható.
olvass továbbHarminceggyel kevesebb Grammy-díjat adnak át jövőre: a zeneipar legrangosabb elismerésének kategóriáit az áttekinthetőség és a verseny fokozása kedvéért szűkítették 109-ről 78-ra. A díjakról döntő Recording Academy szerdán jelentette be, hogy átszervezte a poptól a hiphopon át a lemezfelvételekig valamennyi zenei műfajt lefedő túlburjánzott kategóriákat.
olvass továbbMásodik alkalommal is sikertelenül zárult az értékesítési pályázat az egri borászat egykori zászlóshajója, az Integrált Borgazdasági Zrt., vagyis a volt Egervin vagyonának értékesítésére - mondta el Szűcs Zoltán, a felszámoló cég regionális igazgatója.
olvass továbbIdén is folytatódik a nagy sikerű "Coin -Democratic Wear Project" . Az olasz divatcég kezdeményezésének célja, hogy minőségi termékeket kínáljon vásárlóinak "demokratikus" áron. A projekt egy évvel ezelőtt vette elejét Olaszországban és tavaly szeptemberben Magyarországon is bevezették. Azóta a Demokratic Wear termékek a budapesti Coin áruházban is kaphatóak.
olvass továbbA Super Bowl alatt sugárzott reklámok mindig is külön kategóriát képviseltek. Az egyes cégek elképesztő pénzeket áldoznak egy egy reklám elkészítésére, ami persze érződik a minőségükön is. Nézzük meg az idei Super Bowl legjobbjait.
olvass továbbEgy biztos. Szerettem volna ott lenni azon az igazgatósági ülésen, ahol Giorgio Armani fejéből kipattant ötletét megosztotta cégének vezetőivel és tanácsadóival. Könnyen magunk elé képzelhetünk egy tucatnyi hüledező arcot és leesett gondosan borotvált állat...
olvass tovább