Tekints a jövőbe - ZERO DS ZF14.4
Különleges élményt nyújt, semmi korábbihoz nem hasonlítható. Úgy suhan, mint az árnyék, gyorsan, némán hagyja ott a többi motort. A Zero DS egy új dimenzió a motorozásban.
olvass továbbKülönleges élményt nyújt, semmi korábbihoz nem hasonlítható. Úgy suhan, mint az árnyék, gyorsan, némán hagyja ott a többi motort. A Zero DS egy új dimenzió a motorozásban.
olvass továbbA Continental Safety-Hungarynél évente mintegy 300-an ismerkednek meg a motorozás alapjaival. Az érdeklődők idén márciustól motorkerékpár jogosítványt is szerezhetnek amellett, hogy elsajátítják a biztonságos vezetéshez szükséges tudást és gyakorlatot.
olvass továbbMondhatná bárki, hogy 300 köbcenti az egy robogóba való méret és nem alkalmas rendes motoros élményhez. Hát aki ezt mondja, az nem ült még az MT-03-on.
olvass továbbJerezben folytatódott a Supersport-világbajnokság, ahova sok nehézség közepette érkezett meg Sebestyén Peti és csapata, az OXXO Hungary Yamaha-Toth Team.
olvass továbbMeg szoktunk ijedni, ha egy tradicionális márkát felvásárol egy ázsiai cég. De ahogyan a Volvonál, amelyet szintén a Ford birtokolt korábban, úgy a Jaguarnál sem történt semmi negatív változás, miután a Tata Motors tulajdonába került, sőt! A márka arculata megmaradt, miközben alkalmazkodott a jelenkor formai követelményeihez és láthatóan van pénz a fejlesztésre is.
olvass továbbBár egy különlegesen nehéz kihívásokat kínáló, tulajdonképpen terven felüli versenyhelyszínen, de annál nagyobb sikerrel debütált a Gender Racing Team a Formula4-es kategóriában a Salzburgring Motorsport Festivalon a festői szépségű helyen lévő pályán.
olvass továbbSikerült megint egy óriási presztízzsel és hagyományokkal rendelkező motor új kiadását górcső végre kapnunk. Ez pedig nem volt más, mint a hatalmas, több mint 400 ezer km2 kiterjedésű, saharai területről, a Ténéré -ről elnevezett Yamaha motor kipróbálása.
olvass továbbJet-skizés és terepmotorozás. Ebben a két sportágban bizonyosan közös edzéseket tart a jövőben Magyarország két nagyszerű, világhírű fiatal sportolója.
olvass továbbFesztivállal indul a versenyszezon!
olvass továbbA mindössze 1.000 darabban limitált kiadású TAG Heuer Grand Prix de Monaco a veterán versenyautók hőskorszakot idéző futama előtt tiszteleg abból az alkalomból, hogy a kétévente megrendezett verseny hivatalos időmérője a motorsportokkal évtizedes barátságot ápoló svájci óragyártó lett.
olvass továbbNem kérdés, a Mini ideális alap, hogy elektromost csináljanak belőle. A Mini mindig is kilógott a sorból. Egyedi, sportos és trendi autókat látunk magunk előtt, ha kimondjuk ezt a nevet. Az elektromos változat minden tulajdonságot megtartott, amitől a „Minisége” megmaradt, miközben a meghajtást villanymotor végzi.
olvass továbbPeti menedzsmentje keményen dolgozik a szezon kezdete óta, hogy minél versenyképesebb csomagot biztosítsanak a fiatal magyar pilóta számára a Supersport-világbajnokságon.
olvass továbbSoha nem kísérte ekkora várakozás egy tesztjármű érkezését. Ismerősök, olvasók, akik értesültek arról, hogy hamarosan tesztelni fogjuk az Africa Twint, mind-mind érdeklődve kérdezték. Leveleket, véleményeket kaptunk előzetesen, hogy valamilyen szempontból vizsgáljuk a motort. Ez bennem is további kérdéseket vetett fel, így alig vártam a napot, hogy alaposabban szemügyre vehessük az egyik legkultikusabb Hondát.
olvass továbbA négykerekűek piacán már senki nem lepődik meg a crossover szó hallatán, de a motorkerékpárok esetében azért ez még meg kell szokni. A BMW segít abban, hogy a megszokás időszakhoz jó élmények társuljanak.
olvass továbbAkik követik a motorhang.hu oldalát biztosan emlékeznek a DS színező pályázatunkra. Ennek a játéknak a kapcsán ismertük meg Lázár Lottit, aki a szakmai zsűri döntése alapján nyert díjat.
olvass továbbA 2002-ben piacra dobott V-Rod második generációját vettük górcső alá ebben a rendhagyó tesztben. Rendhagyó sok-sok szempontból, hiszen ez a típus már nincsen forgalomban, rendhagyó, mivel csupán 6000km volt a motorban, így szinte újnak mondható és rendhagyó azért is, mert olyan HD-t tesztelünk, ami a legtöbb márkaszerelmes számára nem is igazi Harley.
olvass továbbIGEN, IGEN, IGEN! Csak egy valami hiányzott eddig a C-HR-ből. A kompakt méretű crossover immár 2l-es motorral is kapható. Az új motor által új értelmet nyert számomra a Toyota által kínált hybrid autózás.
olvass továbbElektromos autó a Motorhangon? Igen, mert az elektromotornak is van hangja. A Zoe-nak ráadásul mesterségesen is generáltak egyet, egészen 30km/h-ig. Szerencsére (mert kifejezetten idegesítő hangról beszélünk) kikapcsolható.
olvass továbbKicsit lehet elcsépelt a szó manapság, de az új Ford Puma egyszerűen MENŐ! Kell és fogok is írni a menetteljesítményről, motorról és pár technikai paraméterről. De most komolyan, nem ez az első szempont, amikor autót veszünk, hanem a forma és a megjelenés. Meg kell, hogy testesítse a vágyainkat hisz az autó nem utolsó sorban egy önkifejező eszköz.
olvass továbbA Peugeot (PSA) tulajdonlás előtti utolsó szériás Opel Astrát próbáltuk ki az elmúlt napokban. Nemcsak karosszériájában ez az utolsó GM forma, hanem a motorja is még az Opel érában lett tervezve. Vajon egy nagyon hosszú történetnek, amely F betűvel kezdődött 1991-ben Szentgotthárdon, milyen lett a K betűs még 100% Opelként az utolsó felvonása? Az mindenesetre biztos, hogy 6 betűs a sorrend, 5 széria (mivel az I kimaradt) és közel 30 esztendő története rejlik ebben a típusban.
olvass tovább