Kulcsszó keresés /


Kell valami vadság – BMW S1000R

A naked bike-ok a virágkorukat élik. Ameddig a legtöbb gyártó egyszerűen meghámozza a versenymotorját és ezzel oldja meg a kategóriát, addig a BMW egy sokkal életszerűbb utat választott és a normál közúti használatra alakította a motort.

olvass tovább

Az autózás jövője by BMW – BMW iX xDrive50

Egészen biztos, hogy útkeresésben van a teljes autóipar. Talán a legfontosabb téma az elektromos autózás. Nem az a kérdés kizárólag, hogy környezetvédelmi szempontból jobb-e, mint a hagyományos erőforrások, hanem az autózás teljes koncepciójához került egy óriási kérdőjel. Mivel az elektromos motor működése sokkal egyszerűbb, ezért más módon fogunk megkülönböztetni autókat. Az iX-szel a BMW olyan választ adott, amit még eddig senki nem volt képes. Lenyűgöző megoldást és egy teljesen új világot tárt elénk.

olvass tovább

Az elektromos családi – Peugeot eRifter

Az SUV/crossover előretörésével és népszerűvé válásával egyes kategóriák jelentősen háttérbe szorultak. Az MPV-k, vagy közismertebb nevükön egyterűek, szépen-lassan kikoptak az egyes márkák kínálatából. Mint utolsó bástya, a kisáruszállítókból átalakított személyautók maradtak. A Stellantis csoport egycsapásra elektrifikálta ezt a kínálatot. Jó döntés volt-e ez a lépés, illetve van-e külön arculata a Peugeot-nak a többi márka között? Többek között erre kerestük a választ.

olvass tovább

Jóval tudatosabban vásárolunk online 2022-ben, mint eddig bármikor

  • 2022. június 30.

Az online vásárlóknak mára tökéletesen bevált rutinjuk van arra, hogyan bonyolítanak le egy webshopos vásárlást. A döntést nagyban befolyásolja, hogy a vevő ismeri-e már a webáruházat, milyenek a tapasztalatai. Amennyiben pozitív élményei vannak, szívesebben választja a bevált webshopot, még ha a termék ára magasabb is valamennyivel, mint máshol. A vásárlók ma már jóval alaposabban tájékozódnak a webáruház és a mögötte álló cég valódiságáról, mint pár évvel ezelőtt. A vásárlók egy része szívesen veszi, ha van mód személyes átvételre is, de ha kedvező a házhozszállítás, akkor inkább ezt a megoldást választják. Ami a legfontosabb a vevőnek: minél előbb kézben tartani a vásárolt árut – derül ki a Lumenet.hu magyar világítástechnikai webáruház kutatásából.

olvass tovább

A nyár megmentője vagy izgalmas designelem?

  • 2022. június 26.

A fokozatosan forróbbá váló nyári napokhoz közeledve egyre többen és többen kezdenek el légkondicionáló készüléket vásárolni, a választás során pedig az ár mellett még megannyi szempontot figyelembe kell venni. Ezek közé tartozik a készülékek megjelenése is, hiszen manapság a felhasználók gyakran keresnek olyan megoldásokat, amelyek illenek az otthoni enteriőrbe, de hasonlóan vannak ezzel a vendéglátóhelyek és üzletek is. „Az új, grafitszürke színű készülékkel szeretnénk alternatívát ajánlani azoknak a vásárlóknak, akik a fehér vagy ezüst színű klímaberendezések helyett valamilyen más, stílusos megoldásra vágynak” – mondta el Szabó-Jilek Ágnes, a Panasonic Heating & Cooling Solutions, azaz fűtés-hűtés üzletágtól.

olvass tovább

Apák napja a világ körül

  • 2022. június 19.

Június harmadik vasárnapja az édesapákról szól. Bár itthon ez az ünnepnap még kevésbé ismert, mint az anyák napja, a világ számos táján már régóta megemlékeznek róla – még ha nem is ugyanazon a napon. Itthon a szeretlekapa.hu oldal segít nekünk abban, hogy jobban figyeljünk rájuk és ők magukra.

olvass tovább

A tévé, ami még kikapcsolt állapotban is hozzátesz az enteriőrhöz

  • 2022. június 09.

Bár a televízió a nappali egyik fókuszpontja, használaton kívüli állapotban a legtöbb készülék mégsem tölt be hasznos szerepet a szoba hangulatának kialakításában. Erre a problémára ad választ a különleges dizájnmegoldások kedvelőinek az LG OLED Gallery Design sorozata, melynek legújabb generációja (LG OLED G2) már hazánkban is elérhető. Az elegáns kialakítású készülékek különlegessége, hogy kikapcsolt állapotban is hasznos és stílusos kiegészítői lehetnek otthonunknak.

olvass tovább

Meghosszabbítja 2027-ig partnerségét a Continental és a Tour de France

  • 2022. június 01.

Még az idei Tour de France 2022. július 1-jei koppenhágai rajtja előtt a Continental 2027-ig meghosszabbítja régóta fennálló, bizalmon alapuló partnerségi és szponzori tevékenységeit. A verseny öt fő partnerének egyikeként és a szakaszgyőzelem szponzoraként az abroncsgyártó a Tour szervezetével, az A.S.O.-val (Amaury Sport Organisation) továbbra is aktívan részt fog venni a világ legnagyobb és legfontosabb kerékpárversenyében az elkövetkező években, miközben hozzájárul annak biztonságos és fenntartható jövőjéhez. Emellett az új ContiRe.Tex újrahasznosítási technológia abroncsgyártásban való alkalmazása már az idei évben megkezdődik.

olvass tovább

Háttérbe szorult az ár, előtérben a szolgáltatás minősége a hazai webkereskedelemben

  • 2022. május 27.

Az e-kereskedelemi szektor az elmúlt két év egyik legdinamikusabban növekvő ágazata, csak hazánkban 30%-os bővülés tapasztalható. A magyar piac mára eljutott abba a fázisba, amikor a vásárlók egyre kevésbé árérzékenyek, inkább a minőséget részesítik előnyben. A kereskedők csak abban az esetben lehetnek sikeresek, ha folyamatosan fejlesztenek a versenyképesség érdekében, és az árak alacsonyan tartása helyett a szolgálatás minőségén javítanak. A kihívásokra és a lehetséges megoldásokra Zabari István, a Lumenet alapító-tulajdonosa és az Ecommerce Hungary alelnöke, illetve Perényi András, a Webshippy kiszervezett logisztikai cég ügyvezetője hívta fel a figyelmet.

olvass tovább