Kulcsszó keresés /


ME+XX! A lényeg Te vagy!

  • 2010. november 26.

A Mexx divatot teremt a mindennapok során. Divattermékeivel segít kifejeznünk valós személyiségünket és egyéniségünket (ME). Ruhái kombinálhatóságával lehetővé teszi, hogy megmutathassuk, kik vagyunk a világban. Az önkifejezés hangsúlyos elemei a kiegészítők (XX). Minden egyes darab személyes tűzzel rendelkezik, mely kihangsúlyozza lényünk egyediségét, és megkülönböztet másoktól.

olvass tovább

A 2010-es év budmil újdonsága!

  • 2010. október 19.

Idén, tavasszal újabb termékcsoporttal bővült a budmil kínálata. A budmil technikai szabadidőruhák hamar a sportolás szerelmeseinek is a kedvenceivé váltak! A nadrágok és a felsők is a test vonalát követő szabással készültek, sportolás közben is szabad mozgást biztosítva.

olvass tovább

Budapesten is elindul a nagy sikerű COIN Democratic Wear projekt

  • 2010. szeptember 30.

Október 1-jével Magyarországon is elindítja a Coin üzletlánc a nagy sikerű Democratic Wear projektet. Itthon Sarah Stevenson által tervezett limitált szériás dzseki lesz az első termék. Az Olaszországban hatalmas sikert aratott projektben a világ minden tájáról származó fiatal divattervezők vesznek részt.

olvass tovább

A Maybach új napszemüveg kollekciót mutat be

  • 2010. szeptember 27.

Nem akarjuk kimondani, de muszáj: A Maybach lifestyle kiegészítői talán még jobbak, mint az autóik. Vitathatatlanul vonzó designer termékeikre rápillantva egyből érthetővé válik, hogy miért mondjuk ezt. A termékcsalád most tíz szemüvegkerettel és nyolc különböző napszemüveggel bővül, melyek a német optikus cég, az IVKO licence alapján készülnek.

olvass tovább

A divat forradalma: a 60-70-es évek

  • 2010. szeptember 01.

Alapvető változásokon ment keresztül a világ társadalma a 60-as és 70-es években. A megszokások felbomlottak, a gondolkodás liberalizálódni kezdett. Új művészek jelentek meg, lázadni valami ellen meg szinte kötelező volt. A nemek közötti határok elmosódásának talán első, leginkább kézzel fogható jelei ezekben az időkben jelentkeztek, gondoljunk csak David Bowie-ra. S mint a társadalmi történések lecsapódási felülete, a divat sem hagyhatta kommentár nélkül a bekövetkező életmódbeli újdonságokat. A konfekcióruházat, mint a tömegdivat manifesztuma bőszen gyártani kezdte az újfajta szabadság termékeit.

olvass tovább

10 év innováció és stílus: Canon IXUS 1000 HS fényképezőgép

  • 2010. augusztus 25.

A Canon, a digitális képalkotási technológiák egyik vezető vállalata az új IXUS 1000 HS modellel ünnepli az IXUS digitális kompakt fényképezőgépek tíz éves születésnapját. A terméksorozatra jellemző stílusjegyek mellett az IXUS 1000 HS a legvékonyabb 10-szeres optikai zoom-mal rendelkező fényképezőgép a világon, miközben a felhasználók 1080p felbontású Full HD minőségű videókat is rögzíthetnek vele.

olvass tovább

A Puma és Usain Bolt közös kollekciója

  • 2010. augusztus 03.

A marketing pofonegyszerű dolog. Csinálj egy minőségi terméket, vegyél egy ismert arcot, és jó alaposan futtasd végig az utcáktól a tévéig mindenhol. Így tesz most a Puma is, mely nem is akárkivel: a világ leggyorsabb emberével lépett munkakapcsolatba.

olvass tovább

Röntgen erotika

  • 2010. június 24.

Az EIZO és a Butter német reklámügynökség közös terméke, fogalmazzunk úgy, egyedi lett. Az ötlet persze az EIZO röntgengépe kapcsán jött. Érdekes módja a népszerűsítésének.

olvass tovább

Breitling Galactic 41 Watch

  • 2010. június 01.

A világ egyik legjelentősebb svájci óragyártója egykoron családi vállalkozásnak indult, ma már természetesen világcég. A márka termékei rendkívül népszerűek a pilóták körében, megbízhatóságuk és a cég ilyen irányú tapasztalatai miatt.

olvass tovább