Kulcsszó keresés /


Elegáns ingnyak-merevítő sörnyitóval

  • 2010. február 16.

Végre egy elegáns gadget a James Bond-kultúra berkeiből. Az alapvetően, vagy kit tudja hogyan, ingnyak merevítésre szolgáló lapok segítségével számos nehéz élethelyzet oldható meg, vagyis remekül lehet velük csavarozni, drótot vágni és persze sört nyitni, ami mondjuk tényleg bármikor jól jöhet.

olvass tovább

Filmes enteriőrök - Szomszédok

  • 2010. január 30.

A sorozat nemcsak a rendszerváltás társadalmi/szociológiai korrajza, de - egy-két külsős helyszíntől eltekintve - hű lenyomata a 80-as évek végi, 90-es évekbeli panel-lakáskultúrának is.

olvass tovább

Az első hazai kötet a digitális zene kultúrájáról

  • 2010. január 12.

A Médium, Hang, Esztétika című könyv az első magyar, szakmai igényű munka, amely az elektronikus zene történeti és elméleti aspektusain felül annak kulturális, technikai és nem utolsó sorban a vonatkozó terület formakultúrájára gyakorolt hatásait is szemügyre veszi olvasmányos, számos területet lefedő szövegek segítségével.

olvass tovább

Az első világháború tankjai

  • 2009. december 02.

Az első világháborúban több haditechnikai eszköz, illetve annak alkalmazása ment át forradalmi változáson, mint például a repülőgépek vagy a tengeralattjárók. A korszerű hadviselés egyik fegyvere, a harckocsi viszont ebben az időben alakult ki és jelent meg a harctereken.

olvass tovább

Dr. House és a filozófia - mindenki hazudik

  • 2009. november 05.

A Blackwell kiadó Blackwell filozófia és popkultúra című sorozatának kötete egy mély, de önkényes, mégis szórakoztató pillantás azokra a filozófiai kérdésekre, amelyeket napjaink legnépszerűbb tévésorozatai vetnek fel. A jelenleg is műsoron lévő televíziós sorozat, a Dr. House minden egyes epizódja 19 millió nézőt ültet a tévé elé, nem véletlen tehát, hogy a kiadó publikálásra érdemesnek találta a művet elemző könyvet.

olvass tovább

HUNGARORINGFest 2009

  • 2009. július 16.

A Forma 1-es futam turisztikai szempontból Magyarország egyik kiemelkedő fontosságú eseménye, hiszen ekkor a szokottnál is sokkal több külföldi vendég látogat el hazánkba. A lóerők szerelmesei és hozzátartozóik is, az edzések, versenyek után szívesen szórakoznak, ismerkednek hazánkkal és kultúránkkal, Budapest nevezetességeivel.

olvass tovább

Márkamánia? Miért kell a márka?

  • 2009. július 09.

Schiffer Miklós írásából megtudhatjuk, hogy miért és hogyan alakult a 20 század második felében a mindent uraló és átható márkahűség. Avagy: Amin nincs márkajelzés az ma már szinte nem is létezik!

olvass tovább

USB hűtő

  • 2009. június 16.

Programozók, rendszergazdák számára megtévesztő lehet a cím, de nem egy kulturált szeszfogyasztónak. Félreértés ne essék! A lentebb látható kép megtévesztő! A colaízű mérget nyugodtan helyettesítsék kedvenc sörmárkájukkal.

olvass tovább

Farmer a popkultúrában

  • 2009. április 21.

Gondolj James Deanre! Képzeld el hullámos szőke haját, felhős pillantását és szexis félmosolyát. Fekete garbóban és elengedhetetlen western csizmájában, kezében cigaretta, és fehér, testhez simuló nadrágjában olyan, amilyet az 50-es években hordtak a kisfiúk.

olvass tovább