Kulcsszó keresés /


15. alkalommal AMTS

  • 2020. február 12.

Magyarországon az AMTS egy hiánypótló rendezvénnyé nőtte ki magát az elmúlt 15 évben. A tavalyi éveben már 60420 látogatója volt az Automobil és Tuning Shownak, mely a haza autószerető közönség számára is elhozza egy autószalon hangulatát. Megfűszerezve számos tematikus elemmel, mint a SUV, elektromos autók, Magyarok a világ autógyártásában és persze nem utolsó sorban az autótuningolás.

olvass tovább

A külföldiek idén sem veszik el a magyarok munkáját

  • 2020. január 28.

A magyar munkaerőpiac továbbra is nehéz helyzetben van, a szakképzettséget nem igénylő munkakörökben öt és félszeresére nőtt a munkaerőhiány az elmúlt tíz évben. Ahhoz, hogy a gazdaság működjön és a beruházások ne maradjanak el, a hiányt pótolni kell, amiben kiemelt szerep jut 2024-ben a munkaerő-kölcsönző cégeknek. „Az idei év egyik kulcs feladata országos szinten integrálni a munkaerőpiacra azt a mintegy 240 ezer munkavállalót, akik jelenleg az ország munkaerő-tartalékát jelentik. A kölcsönző cégek 2024-ben egyértelműen a belföldi munkaerő toborzására fókuszálnak, ez azonban nem jelenti azt, hogy nem érkeznek külföldi munkavállalók majd Magyarországra” – tájékoztat Mihályi Magdolna, a Jobtain HR Szolgáltató ügyvezetője.

olvass tovább

Work hard, Play hard. – BMW 330d xDriveTouring

A BMW 3-as széria kombi, azaz Touring verzióját volt szerencsém tesztelni az elmúlt pár napban. Ez a modellsorozat hetedik generációja és sok tekintetben az egyik legfontosabb a BMW palettáján. Ha valakinek nincs ideje elolvasni csak a bevezetőt, akkor röviden összefoglalva ez az autó egy csoda, talán az egyik legjobb autó, amit valaha vezethettem.

olvass tovább

„Balogh Levente azt mondta nekem, hogy ő emberekbe szokott fektetni, nem üzletekbe”

  • 2020. január 04.

Múlt héten vasárnap Gecse Márton, az AI-Robotics ügyvezető igazgatója minden idők legnagyobb ajánlatát kapta a Cápák között műsor befektetőitől. A fiatal üzletember végül Balogh Levente ajánlatát fogadta el, és már el is kezdődtek a megbeszéléseik azzal kapcsolatban, hogy a 300 millió Ft-os befektetést hogyan tudnák hasznosítani a kutatás és fejlesztés során az akkumulátorok tárolása és tűzvédelme érdekében.

olvass tovább

17-re lapot húztak

Valahogy úgy alakult, hogy a harmadik generációs Yarist nem volt lehetőségem kipróbálni az elmúlt 7-8 évben. Így a jövő évi modellváltást megelőzően, nagy várakozással ültem bele a kis autóba. Komoly elvárásaim voltak, ugyanis az első generáció 1999-es megjelenése a Toyota számára is nagyon magasra tette a lécet. Elsősorban egyedi megjelenése, és még a mai napon is remek formai elemei által divatos autónak tekinthető. A belső anyagok és a minőségi kidolgozás tovább fejlődött a második generációban, csakúgy, mint az autó méretei, viszont továbbra is megmaradt az egyedi, középre helyezett műszerfal, ami viszont már ebben a modellben hagyományos mutatókkal rendelkezett.

olvass tovább