Kulcsszó keresés /


Betonszék bambusz ülőkével - Christel Hadiwibawa

  • 2010. január 19.

A fenntartható design körében folytatott, Honours névre hallgató kutatási projekt részeként született meg a P1 és P2 székek formaterve. Christel Hadiwibawa, ausztrál designer a Canberra School of Art munkatársaként tervezte meg az ázsiai építészet hagyományait hordozó, betonból, bambuszból és ültetvényről származó faanyagból készült bútorokat. A hazaszállításukhoz azért kell némi energia...

olvass tovább

General Motors Hy Wire- a jövő autója

  • 2009. december 07.

"Az évtized vége előtt jól használható, megfizethető tüzelőanyagcellás járműveket fogjuk forgalomba bocsátani. A Hy-wire formájában innovatív, vezethető járműbe építettük be a ma rendelkezésre álló technikát. Mérete és súlya megfelel a jelenlegi luxuskocsikénak."- mondta Larry Burns, a GM kutatási, fejlesztési és tervezési alelnöke.

olvass tovább

Könnyíts lépteiden a Pumával

  • 2009. május 18.

Könnyíts lépteiden a L.I.F.T. Racer női cipőjével! A cipő szuper könnyű felépítésével és ergonómikus designjával innovációt hoz a mindennapokba. A környezetbarát cipő felsőrésze maximális légáteresztés érdekében hálószerű anyagból és minimális ragasztó felhasználásával készült.

olvass tovább

Chile - Explora Hotel

  • 2008. december 15.

Chilét eddig nem épp turistaparadicsomként tartották számon. Valójában az utóbbi években a világ leghosszabb országa, leginkább a rézbányászatáról és Pinochetről volt híres. Bár a diktátor már két éve halott, de az ország továbbra is megosztott. Viszont szállodát ők is tudnak építeni.

olvass tovább

Rum és salsa

  • 2008. október 06.

Puerto Rico kellemes keveréke a spanyol és amerikai kultúrának. Sok száz évnyi spanyol uralom meghagyta nyomát az építészeten, a konyhán, a zenén - az utóbbi időszak amerikai fennhatósága pedig magával hozta a fejlődést, és a jólétet...

olvass tovább

Kivérezhetnek a hazai kereskedő vállalatok, ha nem váltanak digitális stratégiára

  • 2008. szeptember 09.

Az elmúlt években világszerte számtalan új értékesítési csatorna jött létre, amelyek meghatározó része ma már digitális. Az e-kereskedelem robbanásszerű fejlődésének köszönhetően a piaci verseny globálissá vált, melyben a hazai kereskedők nagy részének - pár üdítő kivételtől eltekintve - sajnos óriási hátránnyal kell megküzdenie. Radó Mátyás, az augusztusban megjelent „Egységesített Kereskedelem” című üzleti szakkönyv társszerzője szerint a legtöbb hazai tulajdonú kereskedelmi vállalat még a webáruháza felépítésével birkózik, miközben már rég az üzleti evolúció egy következő szintjével, az omnichannel szemléletű értékesítés kiépítésével kellene foglalkoznia. Ez a lemaradás azt eredményezi, hogy a hazai kiskereskedelem fájdalmasan ki van szolgáltatva a környező országokból a magyar piacra belépő, erősebb versenyzőknek. Ahhoz, hogy a hazai kereskedelem helyzete pozitív fordulatot vegyen, paradigmaváltásra lesz szükség, melynek során a hazai üzletek sem kerülhetik el, hogy bizonyos értelemben technológiai vállalatokká alakuljanak át.

olvass tovább