Asztalosműhelyből otthon
Úgyszólván barnamezős beruházással, egy kemény melóban lepusztult, koppenhágai asztalosműhelyt alakítottak át családi otthonná az indenfor & udenfor tervezői.
olvass továbbÚgyszólván barnamezős beruházással, egy kemény melóban lepusztult, koppenhágai asztalosműhelyt alakítottak át családi otthonná az indenfor & udenfor tervezői.
olvass továbbMelyiket vegyem? Sokan teszik fel ezt a kérdést mostanában, a sífelszereléseket árusító üzletek zsúfolásig megtelt polcai előtt ácsorogva. Különböző színek és fazonok, változó anyag és minőség, csillagászati árak. A következőkben néhány támponttal szeretnénk segíteni azoknak, akik megkísérlik felszerelésüket a kor igényeinek és pénztárcájuknak megfelelően tökéletesíteni.
olvass továbbMit vegyek fel?- kérdezzük magunktól reggelente. Aztán kiegyezünk az első ruhával, ami a kezünk ügyébe kerül, hiszen „úgyis csak dolgozni megyünk”. Pedig az öltözködésnek nagyon fontos szerepe van a jó munkahelyi megítélés kialakulásában!
olvass továbbIdőtálló értékek, minőségi termékek, egyedi tervezésű, tökéletesen kivitelezett, hordható, magyar szabadidőruhák – néhány alapelv, amelyek mentén nemrég újraéledt a Senior® és a Méta® szabadidő-ruházat. A Tisza cipő megjelenése után nem sokkal, Magyarországon újabb hazai ’cuccokban nyomulhatnak’ underground-erek.
olvass továbbPierre Cardin az „haute couture” királya Párizsban, és világviszonylatban is a legismertebb szakember. Úgy tartják, hogy ruhái az egyszerűség és a technika utolérhetetlen termékei, bár szélsőséges stílusuk folytán csak egy szűk közönséget szolgálnak ki.
olvass továbbA Mexx divatot teremt a mindennapok során. Divattermékeivel segít kifejeznünk valós személyiségünket és egyéniségünket (ME). Ruhái kombinálhatóságával lehetővé teszi, hogy megmutathassuk, kik vagyunk a világban. Az önkifejezés hangsúlyos elemei a kiegészítők (XX). Minden egyes darab személyes tűzzel rendelkezik, mely kihangsúlyozza lényünk egyediségét, és megkülönböztet másoktól.
olvass továbbA Coin Áruház és a Thomas Sabo szeretettel meghívja Önt és Partnerét a Coin Shopping Fever Nulladik Nap rendezvényre, november 25-én, csütörtökön, 19-től 22-óráig,
olvass tovább„Top Gun-feeling” Gripen és MIG29-es vadászgépekkel. Alpha Industries ruháit többek között olyan világsztárok hordják, mint Robert De Niro, John Travolta, Sylvester Stallone vagy David Beckham, a hölgyek közül pedig Nicole Kidman és Cher.
olvass továbbBudapest, 2010. november 10. – A hazánkban is hódító retro-őrület követőit napok óta lázban tartja az a hír, hogy újra elérhetőek a TV Tornából és a Skála Coop reklámokból ismert Senior® és Méta® szabadidő felsők. A nyolcvanas évek hangulatát idéző tréningruhákat fiatalokból álló tervezőcsapat élesztette föl, amely az underground és street stílust követő fiatalok mellett a Senior és Méta szabadidőruhákban felnövő, idősebb korosztályt is megcélozza a jól ismert márkákkal.
olvass továbbA most következő bejegyzésünkben az öltözködés történetének egyik legfontosabb (ruha)darabját fogjuk megvizsgálni: az ingét. Ez a különleges és ősi ruhadarab napjaink egyik legfontosabb viselete, hétköznapokon, otthon, munkahelyen és ünnepnapokon. Nem csak férfiaknak!
olvass továbbA Hungarian Fashion Contest verseny 4 kategóriában hirdet versenyt fiatal tehetségek számára: smink, műköröm-körömdíszítés, ruhatervező és divatrajz kategóriában. A verseny célja a magyar divatvilág felpezsdítése, egy példátlan és rendhagyó verseny megteremtése, és persze a kreativitás támogatása.
olvass továbbIdén, tavasszal újabb termékcsoporttal bővült a budmil kínálata. A budmil technikai szabadidőruhák hamar a sportolás szerelmeseinek is a kedvenceivé váltak! A nadrágok és a felsők is a test vonalát követő szabással készültek, sportolás közben is szabad mozgást biztosítva.
olvass továbbA nadrág azok a ruhadarabok közé tartozik, amelyeket kezdetben (Európában) csak férfiak viseltek. Éppen ezért, hogy a férfi-nő háborúság egyik fő szimbólumává válhatott. Amikor tréfálkozva föltesszük a kérdést, hogy ebben vagy abban a háztartásban ki hordja a nadrágot, a férfi avagy a nő, félreérthetetlenül a ruházat eme darabjának jelképes voltára utalunk. A nadrág szimbolikusságát azzal is magyarázhatjuk, hogy az öltözködésben betöltött szerepénél fogva az alsónemű után a legintimebb ruhadarab.
olvass továbbA svájci óragyártó cég, a Tag Heuer és a brit férfidivat tervező/kiskereskedő cég, a Hacket London összefogtak, hogy létrehozzanak két, a Hackett kronométerein alapuló, limitált szériás Tag Heuer Carrera karórát. A két cég közti kapcsolat azért is érdekes, mert a Hackett alapvetően a stílusos brit ruhákkal, míg a Tag Heuer nagyrészt a klasszikus/időtálló stílusos sportórák gyártásával foglalkozik.
olvass továbbValljuk be, melyikünk nem álmodozott az amerikai filmek csodálata közben azon, hogy ő bizony vadászpilóta lesz, magabiztos járással, Ray Ban napszemüveggel és azzal a bizonyos pilótakabáttal. Azzal a ruhadarabbal, mely túlzás nélkül állíthatjuk, ikonikus darabja a második világháború utáni férfidivatnak, mely csak olyan darabokkal említhető egy lapon, mint Humphrey Bogart ballonkabátja, vagy Sean Connery szmokingja. Az Alpha Industries története következik.
olvass továbbAlapvető változásokon ment keresztül a világ társadalma a 60-as és 70-es években. A megszokások felbomlottak, a gondolkodás liberalizálódni kezdett. Új művészek jelentek meg, lázadni valami ellen meg szinte kötelező volt. A nemek közötti határok elmosódásának talán első, leginkább kézzel fogható jelei ezekben az időkben jelentkeztek, gondoljunk csak David Bowie-ra. S mint a társadalmi történések lecsapódási felülete, a divat sem hagyhatta kommentár nélkül a bekövetkező életmódbeli újdonságokat. A konfekcióruházat, mint a tömegdivat manifesztuma bőszen gyártani kezdte az újfajta szabadság termékeit.
olvass továbbMiről ismerhető fel egy öltöny? Mi nem hiányozhat az elegáns férfi ruhatárából? Milyen legyen a gallér? A zakó ujja? Az öltönynadrág meddig érjen? Milyen nyakkendő, milyen öltönyhöz illik? Ezekre és még további kérdésekre keressük a választ, avagy mire figyeljen egy férfi az öltönykérdésben. Kérdezz - felelek.
olvass továbbAmilyen visszafogott volt a kollekció, olyan kellemes volt a backstage hangulata. A modellek, sminkesek, öltöztetők láthatóan remek hangulatban készültek a bemutatóra. Lépjünk most be mi is ebbe a milőbe, lássuk, milyen munkafolyamatokból áll össze a kifutóra egy-egy ruha.
olvass továbbA 42 éves amerikai tervező 1994-ben indította el márkáját, azóta számtalanszor kerültek ruhái különböző divatlapok címlapjára, munkáit olyan sztárok viselték, mint Courtney Love, vagy Madonna.
olvass továbbAdam Kimmel egy érdekes srác: építészet tanul, de ez túlzottan nem elégíti ki. Egy nap, megunva, hogy nem talál magának semmit érdekeset a boltokban, elkezdte saját magának megtervezni a ruhákat. Adam Kimmel sztorija egy hamisítatlan amerikai álom története.
olvass tovább