Kulcsszó keresés /


Stílusos golf: Qglove

  • 2009. június 22.

A magyar ember nyelvének komoly gondokat okozó termék, szakítva a golf konzervatív, szigorú öltözködési szabályokhoz kötött világával, stílust szándékszik belevinni ebbe a hófehér világba. Hölgyek, golfozó hölgyek! Kötelező darab.

olvass tovább

Roberto Coin aranyasztal

  • 2009. május 20.

Az olasz ékszerész, Roberto Coin új dologba, a bútortervezésbe fogott. A nem túl kreatív termék egy aranyasztal, mely rozsdamentes acélból készült, és huszonnégy karátos aranyréteggel vontak be.

olvass tovább

Bentley Continental Supersports

  • 2009. március 10.

A Bentley Continental sorozatának legújabb darabja a Continental Supersports, mely a sportautók teljesítményét hozta a terméksorozatba. A Bentley Continental Supersports nem követte a Bentley Continentálra jellemző tradicionális luxusbelsőt, inkább a sportos belsőtere van.

olvass tovább

A Cartier ház története

  • 2009. március 10.

A Cartier Házat Louis-Francois Cartier (1819-1904) alapította meg 1847-ben, mikor Maitre Adolphe Picard utódjaként átvette a párizsi Rue Montorgueil 31. szám alatti ékszerműhely vezetését. 1853-ban a Rue Neuve des Petits Champs 5. szám alatti házba költözik, ahol termékeit magánemberek számára is felkínálja.

olvass tovább

Unisex história

  • 2009. március 06.

Jelentős fejlődéstörténettel rendelkezik az uniszex, s a közhiedelemmel ellentétben nem a hatvanas évek hippi mozgalmának terméke. Valójában a két nem közti eltérő öltözködés jóval Krisztus előtti időszakból ered,   Számtalan népnél azonban máig sincs különbség a két nem viselete között.

olvass tovább

Itt az ideje, hogy önmaga legyen!

  • 2009. február 05.

Van egy termék, amely segít abban, hogy kitűnjön a tömegből és kiemelkedjen a szürke hétköznapokból: ez a design karóra. Az OOZOO márka sok éve az alkotói eredetiség és az egyedülálló tervezői fantázia szinonimája.

olvass tovább

Kizárólag férfiaknak

  • 2008. október 21.

Napjainkban egyre több férfi használ dezodort, krémet valamint zselét a vonzó megjelenés és a friss közérzet érdekében. Az erősebbik nem tagjai is szívesen használnak megbízható védelmet garantáló kozmetikai termékeket. A Henkel & Schwarzkopf most bemutatja két új Fa for Men illatát - Fa for Men Energy Zone és Fa for Men Rush Hour.

olvass tovább

A Columbiáról

  • 2008. szeptember 16.

A Columbia Sportswear Company 1938-ban alakult, és azóta a kis regionális kalapforgalmazásból a világ egyik legnagyobb felsőruházati márkájává, valamint az Egyesült Államok vezető síruházati gyártójává vált. Az elmúlt évtizedben a termékújítások és az egyedülálló marketing stratégia erős forgalomnövekedéshez vezetett, miközben a cég tovább haladt a funkcionális és divatos ruházat fejlesztésében.

olvass tovább