Kulcsszó keresés /


Hogyan döntsük el, hogy mennyit költsünk új nyári gumiabroncsokra?

  • 2021. április 18.

A tavasz és a melegebb idő eljövetele sok autótulajdonos számára a téli gumiabroncsok nyárira való cseréjét jelenti. Közülük is sokan szembesülnek ilyenkor a ténnyel, hogy a nyári gumik már nincsenek használható állapotban, azaz eljött az ideje annak, hogy új abroncsokkal lássák el gépjárművüket. Azonban ilyenkor felmerül a kérdés, hogy melyik modellt válasszák, és mennyi pénzt fordítsanak minderre.

olvass tovább

A KIA megérkezett, majd le is hagyott mindenkit – KIA Sorento 230 Hybrid

Pár hónappal ezelőtt találkoztam először az új Sorentoval, így aki követi az oldalunkat, láthatott is pár fényképet, amit azon nyomban lőttem a KIA új modelljéről. Nehéz szavakkal leírni azt a benyomást, amit akkor érzünk, ha az új Sorento mellett állunk, vagy tovább megyek, beleülünk. Az első gondolatunk valószínűleg az lesz, hogy ez tényleg egy KIA? És a válasz az, hogy nem csak egy KIA, hanem maga a KIA. Ahonnan jött, ameddig eljutott ez a márka az elmúlt 15-20 évben, annak ez a modell a megtestesítője.

olvass tovább

A legelegánsabb – VW Arteon TDI DSG

A kupé változatát a Passatnak CC-nek hívták korábban, majd pár évvel ezelőtt, egészen pontosan 2017-ben, megjelent az Arteon. Találgatások kezdődtek, hogy vajon az új név más kategóriát jelent-e, új típust vagy pedig csak a Passat árnyékából nőtt ki egy utód, amelyik saját névre és külön identitásra vágyott. A válasz az utóbbi, a hivatalos kommunikáció szerint, bár a közös padlólemezre tervezett kisebb - nagyobb autók miatt valóban nem volt ez egy egyértelmű kérdés vagy válasz. Tovább árnyalja a képet, hogy Kínában továbbra is Passat CC néven forgalmazzák a modellt.

olvass tovább

Orradalom, avagy 30 az új 20 – BMW 430i M Sport

Második generációjához érkezett a BMW 4 kupé, amely a hármas sorozatból vált ki és teremtett új szériát a márka palettáján. A 2020-ban megjelent modellcsalád teljesen új, a többi modelltől eltérő frontrészt kapott, de a kapcsolódás a 3-as BMW-vel továbbra is megmaradt, hiszen egyszerre mutatták be a vadonatúj M3-mal, amely a többi hármassal ellentétben ugyanezt a hűtőmaszkformát viseli.

olvass tovább

Honda e, mErt mEgérdEmlEm

  • 2021. március 31.

Az elektromos autózás az átlagos felhasználóban számos kérdést vet fel. Mi ez, miért kell, mikortól nem lehet már hagyományos, fosszilis tüzelőanyagot használó autót kapni? Rengeteg a találgatás, de konkrétumot senki sem tud. Egy biztos, az autógyárak az Európai Unió szigorú direktívájának (95g/km CO2 kibocsátás) köszönhetően egyre több elektromos modellel állnak elő. A paletta szélesedik, egyre több kategóriában válik természetessé az elektromos hajtás.

olvass tovább

Igazgató úr – Audi A6 55 TFSI e quattro S tronic

2018 óta van velünk az Audi ezen generációja, amely annyit növekedett méretben és annyit változott formai szempontból is, hogy laikus számára megkülönböztethetetlen lett a márka zászlóshajójától, az Audi A8-tól. Nem is feltétlenül rossz hír ez azok számára, akik ezt a modellt választják. A limuzin változatot teszteltük, egy különleges kivitelben, a plug-in hybrid erőforrással.

olvass tovább

Zöldhajtás – Renault Capture E-Tech Plug-in

A Renault modellpaletta legfrissebb zöldülési hulláma három modellt érintett. Korábban a Renault Clio E-Tech verzióját volt szerencsénk tesztelni. A szerencse pedig határozottan nem csak egy kötőszó volt ebben az esetben, mivel kifejezetten szimpatikus volt a filozófia, ahogyan a márka újra gondolta a hybrid technológiát. A Captur esetében még eggyel emelték a tétet és a nagyobb akkumulátorok segítségével plug-in hybrid változatban mutatták be a Capturt.

olvass tovább

Felemelkedés – Interjú Nagy Norberttel, a KIA Magyarország ügyvezető elnökével

Szinte minden egyes KIA modell tesztelése során fel szokott merülni, hogy milyen hatalmas fejlődésen ment keresztül a márka az elmúlt 10-15 év alatt. Ezért is ígérkezett különösen izgalmasnak a KIA Magyarország ügyvezető elnökével, Nagy Norberttel való beszélgetés, hiszen a kinevezés ugyan teljesen friss, de Norbert eddig is a cég élén dolgozott.

olvass tovább

Legjobban megfelelni – Renault Clio E-TECH Hybrid 140 R.S. Line

Ha 2020, akkor a járványon kívül az autógyártók másik kihívása – és erről persze hamarabb tudtak, mint az előbbiről – a CO2 kvóta volt. Nem csoda hát, hogy nincs olyan márka, aki ne igyekezne alternatív meghajtással megjelenni. A Renault sem tett másképpen és rögtön 3 típusában mutatott be hybrid erőforrást. Ezek közül a Cliot teszteltük, amely ellentétben a másik két bemutatott modellel, kisebb akkumulátort kapott és ezáltal nem konnektoros hybrid változatban jelent meg. A keresztségben pedig az E-TECH nevet kapta.

olvass tovább