Szőnyi Zoltán

Jó pár évet töltöttem az autós szakmában, de azt is mondhatjuk, hogy ez egy továbbtanulási időszak volt számomra, mivel egész életemben érdekeltek az autók. Szerencsésnek mondhatom magam, hiszen több száz különböző fajta autót volt szerencsém kipróbálni életem során és számos szakmai konferencián volt lehetőségem képződni. Igyekszem a megszokotthoz képest más megvilágításból írni, beszélni az autókról.





Csatába indul a Toyota Camry

A Toyota Camry régi, jó ismerős az európai piacon, közel másfél évtizedes kihagyás után jött vissza hozzánk, hogy ringbe szálljon a középkategóriában. Globális tapasztalata jócskán van a típusnak, hiszen az 1982-es első generációs modell bevezetése óta 19 millió példány talált gazdára.

olvass tovább

Méltatlan bánásmód – SsangYong Rexton G4

Nem azzal kezdeném a beszámolóm, hogy mit gondoltam a Ssangyong Rexton G4-ről, miután megláttam, majd elkezdtem vezetni, hanem egy-két olyan reakcióval, amit az ismerőseimtől, családomtól kaptam, amikor a volán mögül felhívtam őket. Értem, hogy Rexton, de az milyen autó? Hogy néz az ki? Az pedig micsoda? Biztosan ezt akarod vezetni? Borzasztó ugye?

olvass tovább

Kedvenc receptem 8 személyre

Amikor főzünk a legfontosabb az, hogy szeressük, amit csinálunk. A maximalizmus, az elszántság tesz minket profivá. De ez mind nem elég, mert szükség van a jó alapanyagokra. Figyelembe kell venni a tradíciót, hagyományokat, mert ezek segítségével tudunk igazán jót alkotni. Ha még kreatívak is vagyunk hozzá, akkor fogunk a legnagyobbak közé emelkedni. Hogy csinálja ezt a Ford?

olvass tovább

17-re lapot húztak

Valahogy úgy alakult, hogy a harmadik generációs Yarist nem volt lehetőségem kipróbálni az elmúlt 7-8 évben. Így a jövő évi modellváltást megelőzően, nagy várakozással ültem bele a kis autóba. Komoly elvárásaim voltak, ugyanis az első generáció 1999-es megjelenése a Toyota számára is nagyon magasra tette a lécet. Elsősorban egyedi megjelenése, és még a mai napon is remek formai elemei által divatos autónak tekinthető. A belső anyagok és a minőségi kidolgozás tovább fejlődött a második generációban, csakúgy, mint az autó méretei, viszont továbbra is megmaradt az egyedi, középre helyezett műszerfal, ami viszont már ebben a modellben hagyományos mutatókkal rendelkezett.

olvass tovább