MOBILITY / Autó & Motor


Sportmotor az útra – Yamaha R7

Be kell valljam, hogy nem vagyok pályamotoros, így az R7-et nem a versenypályán, hanem a közutakon teszteltem. Egészen biztos vagyok benne, hogy ezzel nem vagyok egyedül és a super sport motorok vásárlóinak a többsége soha, vagy csak nagyon ritkán jut el valamelyik ringre, éppen ezért nagyon fontos szempont, hogy miként viselkedik ilyen terepen egy versenymotor.

olvass tovább

Francia kapcsolat – DS 9 E-tense

A cím alapján nem a híres krimire kell gondolni, bár tény, hogy itt is egy francia autó indítja a cselekményt. Ebben az esetben viszont semmiféle bűncselekmény nem történik. A francia autógyártás egy fogalom és a DS márka erre egyértelműen pozitívan hat. Amikor pedig egy nagy szedán, egy zászlóshajó jelenik meg a kínálatban, az mindenképpen egy komoly mérföldkő.

olvass tovább

Ha áram van, minden van - Ford E-Transit

Még a hivatalos sajtóbemutató előtt lehetőséget kaptunk, hogy kipróbáljuk a Ford Transit megújult változatát, a tisztán elektromos hajtással rendelkező E-Transitot. A forma minimálisan változott, de a beltartalom annál többet, hiszen a megszokott dízel erőforrás helyett az E-Transitot villanymotor hajtja.

olvass tovább

De Szép – DS 4 Cross Rivoli E-tense

Először is elnézést kérek a cím miatt, tudom, hogy annyira nem frappáns. Viszont tényleg ez volt az első mondatom, amikor megláttam a DS 4-et élőben is. A kompakt kategória általában nehéz dió abból a szempontból, hogy mit is írjak róla. Általánosan jó és funkcionális autó a legtöbb, kevés érzelemmel és több racionalitással. A DS az utóbbira egyértelműen rácáfol!

olvass tovább

Érdemes nekivetkőzni - Yamaha MT-10

A naked kategória komoly forradalmát éli. Az elmúlt időszakban számos új, jobbnál jobb motor járt nálunk, amelyek a Yamaha MT-10 versenytársai. Van tehát összehasonlítási alap és kíváncsian vártuk, hogy mit tud a teljesen megújult MT-10, amely az MT sorozat csúcsmodellje.

olvass tovább

Kötelező tartozék – Mercedes-Benz G63 AMG

Ha 2022-ben egy nő „trendi” akar lenni, akkor fontos a műszempilla, szilikonnal töltött ajkak és lehetőség szerint mellek és persze sok-sok edzés, hogy semmi fölösleg ne legyen rajta. Amennyiben „trendi” milliárdosok vagyunk a kellékek száma sokkal kevesebb, elég egy G63 AMG. Sokkal kevésbé megterhelő dolog, hiszen csak ki kell lökni a nagyjából 75-80 millió forintot és azonnal lehet pozícionálni a tulajdonost. Ezúton köszönjük a Flottamannak, hogy pár napra bepillantást adott ebbe a világba. Érdekes élmény volt.

olvass tovább