Kicsi és játékos - Yamaha MT-03
Mondhatná bárki, hogy 300 köbcenti az egy robogóba való méret és nem alkalmas rendes motoros élményhez. Hát aki ezt mondja, az nem ült még az MT-03-on.
olvass továbbMondhatná bárki, hogy 300 köbcenti az egy robogóba való méret és nem alkalmas rendes motoros élményhez. Hát aki ezt mondja, az nem ült még az MT-03-on.
olvass továbbGrobnikban folytatódott a Gender Racing Team számára az idei versenyévad. Az izgalmas vonalvezetésű, nagy szintkülönbségekkel rendelkező pálya és a változó időjárás különleges kihívást kínált a csapat két fiatal versenyzőjének. Viszont olyan izgalmakra melyek a versenyhétvége első felében bekövetkeztek senki nem számított.
olvass továbbJerezben folytatódott a Supersport-világbajnokság, ahova sok nehézség közepette érkezett meg Sebestyén Peti és csapata, az OXXO Hungary Yamaha-Toth Team.
olvass továbbA világ legzöldebb és leginnovatívabb autógyártójaként ismert, a környezetbarát megoldások mellett a robotika és a mesterséges intelligencia fejlesztése terén is vezető szerepet betöltő Toyota nemzetközi kutatási központja, a Toyota Research Institute - Advanced Development, Inc. (TRI-AD) bejelentette, hogy 2021 januárjától egy holdingba, illetve két operatív cégbe szervezi át kibővített tevékenységét.
olvass továbbMeg szoktunk ijedni, ha egy tradicionális márkát felvásárol egy ázsiai cég. De ahogyan a Volvonál, amelyet szintén a Ford birtokolt korábban, úgy a Jaguarnál sem történt semmi negatív változás, miután a Tata Motors tulajdonába került, sőt! A márka arculata megmaradt, miközben alkalmazkodott a jelenkor formai követelményeihez és láthatóan van pénz a fejlesztésre is.
olvass továbbRégen volt, 2017-et írunk. Az Opel történetében legalább két komoly fordulat történt ebben az évben. Talán a legfontosabb, hogy a GM eladta az Opelt a PSA csoportnak, azaz ismertebb nevén a Peugeot-nak. A másik, szintén említésre méltó esemény, hogy megjelent az Insignia második generációja, egyszersmind a márka utolsó olyan modellje, amelyet még nem a Peugeot csoport formai irányzata határozott meg.
olvass továbbA Covid-19 járvány karantén időszaka előtt pár nappal még maszk nélkül láthattuk a Peugeot 2008-at, ugyanis akkor volt a hivatalos sajtóbemutató. Vészterhes időszak következett ez után az autó kereskedelmében és természetesen a gazdaság más pontjain is, amely mind a mai napig érezteti hatását. Ahhoz, hogy a vásárlói kedv visszajöjjön, talán pont ilyen autókra van szükség.
olvass továbbA horvátországi Grobnik Circuit-en folytatódik a 2020-as versenyszezon a Gender Racing számára a Rijeka melletti pályán. A csapat tavaly versenyzett először a hosszú múltra visszatekintő versenypályán melynek izgalmas vonalvezetésű aszfaltcsíkját nemrégiben újították fel, és amely nagy szintkülönbségeivel különleges kihívást kínál a versenyzőknek.
olvass továbbA héten Spanyolországban, Jerezben indul újra a Supersport-világbajnokság. A vb egyetlen magyar indulója, Sebestyén Peti és csapata, az OXXO Hungary Yamaha-Toth Team úgy döntött, a felkészülési időszak megkoronázásaként elindulnak az Alpok-Adria Pannónia-ringen rendezett első fordulóján.
olvass továbbOlyannyira komoly sikereket aratott az Astra K 2015-ben, hogy a következő évben el is happolta az év autója díjat. Lássuk, hogy állja a sarat a modell 5 évvel később, sőt, vizsgáljuk most meg az autót egy kicsit másképp; kifejezetten női szemmel.
olvass továbbA Volkswagen autóit rendszeresen azzal bélyegzik meg, hogy unalmasak. Sokszor hallhatjuk, hogy tucat autókat gyártanak. Nem vagyok az ügyvédje a cégcsoportnak (sajnos), de hosszasan tudnám sorolni az ellenpéldákat. Felsorolás helyett viszont legyen szó inkább a valóságról: itt a T-Roc tető nélkül!
olvass továbbElképzelhető, hogy azért, mert sokat foglalkozom vele, de mára teljesen megszoktam a Ssangyong formavilágát. Ezzel nem vagyok egyedül, hiszen egyre népesebb az a tábor, aki ezt a márkát választja. Nem teszi ezt rosszul, hiszen nincsen racionális indok, hogy miért ne tegye. Jó az ára és gazdagon felszerelt. De a Tivoli mára ennél több.
olvass továbbBár egy különlegesen nehéz kihívásokat kínáló, tulajdonképpen terven felüli versenyhelyszínen, de annál nagyobb sikerrel debütált a Gender Racing Team a Formula4-es kategóriában a Salzburgring Motorsport Festivalon a festői szépségű helyen lévő pályán.
olvass továbbSikerült megint egy óriási presztízzsel és hagyományokkal rendelkező motor új kiadását górcső végre kapnunk. Ez pedig nem volt más, mint a hatalmas, több mint 400 ezer km2 kiterjedésű, saharai területről, a Ténéré -ről elnevezett Yamaha motor kipróbálása.
olvass továbbA Niroval a KIA korrigálta a csorbát, amit a Soul EV nem túl sikeres eladásai produkáltak. Emészthető formájú elektromos autót dobtak piacra ezzel a kivitellel.
olvass továbbJet-skizés és terepmotorozás. Ebben a két sportágban bizonyosan közös edzéseket tart a jövőben Magyarország két nagyszerű, világhírű fiatal sportolója.
olvass továbbTalán az egyik legnehezebb dolog egy ikonról, egy legendáról leírást készíteni, hiszen majd mindenki ismeri, évtizedek óta, egészen pontosan 55 éve az amerikai életérzés megtestesítője. Rengeteg ember bakancslistáján szerepel és ez egyáltalán nem véletlen.
olvass tovább2019 elején a Formula E atyja, Alejandro Agag bejelentette egy teljesen elektromos tereprali verseny életre hívását, amely az Extreme E nevet kapta. A 2021-ben induló bajnokságban kizárólag villany SUV-k állnak rajthoz a Föld legzordabb vidékein.
olvass továbbFesztivállal indul a versenyszezon!
olvass továbbMegújult a Sssangyong Rexton G4, a márka zászlóshajója, így kapva-kaptam az alkalmon, hogy újra beleülhessek. Sokan meglepődhetnek ezen, hogy miért örültem ennek ennyire, hogy egy kevéssé ismert márkát újra tesztelhetek. Remélem a cikket követően mindenkiben eloszlanak a kérdőjelek.
olvass tovább