25 éve csináljuk, de most már tényleg nyomatni kéne
A Just Do it szlogen 25 éves évfordulójára a Nike beindította a Possibilities kampányt, amelyben sztársportolókkal, sportoló sztárokkal és egy különleges videóval inspirál a mozgásra.
A kisfilmhez digitális és social media elemek is kapcsolódnak, amik célja egytől-egyig a tudatosabb, mozgás gazdag életmód elősegítése az ingyenes Nike+ applikáció segítségével. A film mondatai és szituációi mind olyan inspirációk, amelyek új személyes rekordok megdöntésére sarkallnak. Ebben „segít” LeBron James kosárlabdázó, Serena Williams teniszfenomén, Gerard Pique, az FC Barcelona és a spanyol válogatott futballistája és a boxoló legenda Andre Ward. A narrációt Bradley Cooper mondta fel és egy pillanatra feltűnik Chris Pine is a színen.
A mára már ikonná vált Just Do it szlogen 25 éves szülinapjára készült kampány azonban nem ér véget ezzel a filmmel. Az aktivitások célja, hogy a digitális világ segítségével minél több embert vegyen rá a valós életben a sportra. „25 éve inspirálja a Just Do It szlogen az embereket a világ minden táján – állítja Davide Grasso, a Nike globális marketingvetője. – Az új kampánnyal a cél újfent a határok kitolása, és a sport népszerűsítése a Nike+ technológia segítségével”.
Az ingyenesen letölthető mobil applikáció új fejlesztései között a futók kihívhatják egymást egy külön versenyre, amelyben egymást erősítve, de egymás ellen küzdve fejleszthetik saját képességeiket és mérhetik össze tudásukat. Az új fejlesztéssel azonban nem csak a barátok ellen lehet kiállni: augusztus 26-tól a Nikeplus.com oldalon regisztráltak a világklasszis teniszező, Serena Williams ellen is versenyezhetnek és megpróbálhatják legyőzni őt. A Nike+ technológiát ma már több mint 18 millióan használják szerte a világon motivációs eszköznek. A kampányhoz bármilyen social media felületen lehet csatlakozni a #JustDoIt használatával.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez