25 éves a Springfield
Születésnapi kampánnyal ünnepli 25 éves évfordulóját a Springfield. A kampány egyik szereplője egy népszerű spanyol divatblogger, Alba Galocha lett.
A Springfield idén ünnepli fennállásának 25 évfordulóját. Ebből az alkalomból egy nemzetközi eseménysorozat veszi kezdetét, melynek célja, hogy a vásárlókat is bevonja az ünneplésbe. Számos rendezvényre és meglepetésre kerül majd sor az év folyamán, melyek közös célja, hogy emlékeztessenek minket a márka alap filozófiájára: Smart casual stílusú, fiatalos, hétköznapi ruhákkal ellátni a világot.
Ünnepeld a stílusod!
A kampány célja megtestesíteni mindazt, ami a Springfield márka eszenciája: “Mi valódi emberek számára készítünk valódi ruhadarabokat. Közel szeretnénk hozni a divatot a különféle stílusú és személyiségű hétköznapi emberekhez. Olyanok számára tervezünk, akik élvezik a divatot és az életet, és ennek kifejezésre a casual stílust érzik a legmegfelelőbbnek. A Springfield lehetőséget kínál számukra, hogy önmaguk legyenek, és mindig egyéniségként jelenjenek meg, bármivel is foglakozzanak a hétköznapokban.” Ezért gondolja a Springfield, hogy az ünneplés valójában a TE stílusodról szól.
This is me. 25.
Az ünnepségsorozat első állomása a vásárlókról szól: "Szerettünk volna köszönetet mondani a vásárlóinknak. Hiszen minden inspirációnk belőlük fakad. Szerettük volna kifejezni a hálánkat minden vásárlónknak világszerte, hogy a mi ruháinkat viseli. Nélkülük nem lehetnénk a világ vezető textilipari vállalata és nem ünnepelhetnénk most a 25. évfordulónkat "
25 különböző előadás 25 különféle emberről, bemutatva ezzel mennyire sokszínű a márka. A kampány sztárjai valódi hétköznapi emberek lesznek, olyan új arcok, akiket eddig még nem láthatunk a nyilvánosság előtt. A kampányban részt vesz Alba Galocha is, mint különleges vendég. A fiatal modell és blogger úgy vonult be a köztudatba, mint a legújabb “it girl” Spanyolországban, miután megnyerte a legjobb modellnek járó díjat a madridi Divat Héten. Alba fiatalos lendülete és természetes, letisztult, ugyanakkor friss és modern stílusa tökéletesen illeszkedik a Springfield filozófiájához, és megmutatja mit is jelent 25 évesnek lenni.
A VILÁGMÉRETŰ ÜNNEPLÉS ELKEZDŐDIK! CSATLAKOZZ HOZZÁNK!
A “This is me. 25.” kampányt februárban mutatja be a márka, és egészen áprilisig tart majd. A Springfield hírekkel, programokkal, és különféle kihívásokkal fogja szórakoztatni vásárlóit, éljenek a világ bármely pontján. Az spf.com weboldalon, ami a több mint 60 olyan országban érhető el, ahol a Springfield jelen van, március 1-jétől minden érdeklődő számára elérhetővé vált a “25. évforduló” szekció. Itt tudják a vásárlók nyomon követni az ünnepségsorozat egyes állomásait. A következő lépés pedig " meglepetés... akárcsak egy szülinapi bulin. Itt is vannak ajándékok, mi pedig szép sorban fogjuk őket kibontani, mindegyiket a megfelelő időben!”.
A Springfield 1988-ban, pályafutása kezdetén elsőként férfiak számára tervezett casual kollekciókat. A márka azóta sem feledkezett meg férfi közönségéről, és számukra is számos különféle programot kínálnak majd az év során. Az első ilyen kampány fókuszában a legikonikusabb férfi ruhadarab, az ing áll. Az ING BÁR egy olyan tradicionális férfiszabászaton alapuló kollekció, ami egyszerre eredeti és szórakoztató, és lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy egyéniségüknek megfelelően alakítsák az ingeiket. Az ING BÁR koncepció is kiváló példa arra az újító szellemre, amely már 25 éve jellemzi a Springfieldet. Ennek része a legújabb divatirányzatok friss és smart stílusú megközelítése, amiben mindig van egy kis Springfieldes csavar.
Fedezd fel a kampányunkat és kezdjünk ünnepelni!
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez