350 milliót egy kocsiért?
A kilencvenes években az Audi A8 4.2 Quattro vagy a BMW 735i volt a luxus szinonimája. Mára megváltozott a luxus szó jelentése.
Igazi nosztalgiát ígér a Totalcar évadnyitó része (október 17, 20 óra, DoQ): Az első adás egészen az 1990-es évekbe repít vissza, méghozzá a nagytestű, tekintélyt parancsoló, német V8-as gengszter kocsik világába. „A teszt apropóját az adta, hogy váratlanul és tök véletlenül rátaláltam egy 735i-s BMW-re és egy A8-as Audira. A két autó egy testvérpáré, akik mindketten annyira precízen rendben tartják a kocsijaikat, hogy kis híján szalonállapotban vannak. Első szóra ideadták az autóikat, pedig tudták, hogy a Hungaroringen fogjuk kitaposni a belüket. De a kocsik simán kibírták, és ez a nagy dolog” – avatott be az első rész tartalmába Winkler Róbert.
Múltszázadi menők
Kíváncsian várjuk, melyikük nyeri az összehasonlító tesztet a két V8-as benzinesek közül, de még érdekesebbnek ígérkezik a műsor fennállásának legdrágább szuperautójának bemutatója. „A Koenigsegg Agera ára egészen elképesztő: 1.5 millió dollárba, azaz 350 millió forintba kerül! 1200 lóerejével hamarabb van 300-on, mint amennyi idő alatt ezt a mondatot el lehet olvasni. Keményebben gyorsul, mint a szabadesés, tehát ha fejest ugranék bánatomban egy lakótelepi ház tetejéről, akkor sem tudnám lehagyni – kezdte a különleges autó ismertetését Bazsó Gábor.
A svéd Koenigsegg legújabb büszkesége, az Agera
„A gyár tesztpilótája olyan ízelítőt adott a Koenigsegg képességeiből, hogy hetekig tartott, mire a belső szerveim visszataláltak oda, ahol a tesztút előtti 35 évben laktak, és a szemem talán még most is guvadtabb egy kicsit. A Koenigsegg gyárban is mászkáltunk egy csomót, úgyhogy hamarosan a nézők is láthatják, hogy is készül az az autó, amely önmagában többe kerül, mint egy teljes évad Totalcar adás összes tesztautója együttvéve” – árult el izgalmas részleteket Bazsó Gábor.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez